AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2021 #1 Skrevet 1. oktober 2021 Bor i england og her mener legen at det ikke er noe aa gjore. babyen min har hatt aapne saar etter bleien i snart tre uker og er helt fra seg i smerter. jeg har provd alt jeg kan… inotyl, bethapen, sudokrem, maizena(eneste som hjalp litt), daktozin og annen sinksalve, naif sin diaper krem.. vet ikke hva jeg skal gjore naa:( hun kan da ikke fortsette saann???? Er blemmer og saar og hevelser. hjelp 😞 mamma hjertet blor. Anonymkode: 0aff8...3cf
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2021 #2 Skrevet 1. oktober 2021 Her var Bepanthen det eneste som hjalp. Anonymkode: 471b1...aff
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2021 #3 Skrevet 1. oktober 2021 Har du prøvd lege? Også må du sørge for at sårene får så mye luft som mulig Anonymkode: 0c219...b84 1
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2021 #4 Skrevet 1. oktober 2021 2 minutter siden, AnonymBruker said: Her var Bepanthen det eneste som hjalp. Anonymkode: 471b1...aff Hjelper ikke her:( Anonymkode: 0aff8...3cf 1
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2021 #5 Skrevet 1. oktober 2021 Har du prøvd potetmel? Det i kombinasjon med å la babyen være mye uten bleie var det eneste som hjalp. Blir litt gris men ble utrolig mye bedre etter bare ett par uker. Anonymkode: 23207...88a 4
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2021 #6 Skrevet 1. oktober 2021 1 minutt siden, AnonymBruker said: Har du prøvd lege? Også må du sørge for at sårene får så mye luft som mulig Anonymkode: 0c219...b84 Tre ganger. Faar beskjed om at babyer faar saar og at det bare er aa fortsette som jeg gjor. Men herregud det blir jo ikke bedre. bruker ikke vaatservietter, en bleiestrl storre. Prover aa gi henne tid uten bleie hver dag. Passer paa at hun er torr ved hver bleieskift, gnir ikke/:-( Anonymkode: 0aff8...3cf
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2021 #7 Skrevet 1. oktober 2021 Just now, AnonymBruker said: Har du prøvd potetmel? Det i kombinasjon med å la babyen være mye uten bleie var det eneste som hjalp. Blir litt gris men ble utrolig mye bedre etter bare ett par uker. Anonymkode: 23207...88a Ja, maizena er det eneste som holder det litt i sjakk. Bare er redd saarene ikke vil gronmed bare mel? Anonymkode: 0aff8...3cf
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2021 #8 Skrevet 1. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Har du prøvd lege? Også må du sørge for at sårene får så mye luft som mulig Anonymkode: 0c219...b84 Altså halo.... Ts, jeg hadde bare latt babyen ligge med rumpa bar på dagtid så lenge som nødvendig og heller hatt kladder og håndklær under og skylt under dusjen uten å gni eller noe og lufttørk. Ha på en naturlig olje for å unngå skorper. Det blir lange dager men høres veldig nødvendig ut. Anonymkode: 6af04...8db 25
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2021 #9 Skrevet 1. oktober 2021 Bytt til en annen type bleie kanskje? Uff, høres ikke noe gøy ut. Anonymkode: 5b2ce...a21 16
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2021 #10 Skrevet 1. oktober 2021 Hun hylgraater ved skift og har ordentlig diare og hyler ogsaa hver gang hun gar paa do:( Anonymkode: 0aff8...3cf 4
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2021 #11 Skrevet 1. oktober 2021 Tøybleier og elliminasjon kommunikasjon (EK/EC)! I tillegg bør du teste melkefritt kosthold (til deg dersom du ammer!) I to uker, da dette kan være et symptom! ❤ Anonymkode: 64efd...329 10
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2021 #12 Skrevet 1. oktober 2021 Baby Cream fra Sebamed, den feteste utgaven, gjorde underverker hos oss. Men når det har kommet så langt som til åpne sår, må dere jo få hjelp hos lege! Anonymkode: 1fa5c...592 4
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2021 #13 Skrevet 1. oktober 2021 Just now, AnonymBruker said: Bytt til en annen type bleie kanskje? Uff, høres ikke noe gøy ut. Anonymkode: 5b2ce...a21 Bruker pampers protective naa. Kanskje jeg skal prove Anonymkode: 0aff8...3cf 1
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2021 #14 Skrevet 1. oktober 2021 Det kan være at du må bytte bleiemerke, ikke alle barn tåler alle bleie typer. Når ingen salver hjelper så må man nesten begynne å se på årsakene til at det blør, da er det ganske ille altså... Gå til en annen lege også og ta en sjekk i tillegg til å bytte ut bleiemerke. Anonymkode: e36d1...bd7 21
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2021 #15 Skrevet 1. oktober 2021 Just now, AnonymBruker said: Baby Cream fra Sebamed, den feteste utgaven, gjorde underverker hos oss. Men når det har kommet så langt som til åpne sår, må dere jo få hjelp hos lege! Anonymkode: 1fa5c...592 Ja men faar ingen hjelp:( vurderer aa ringe akuttposten.. Anonymkode: 0aff8...3cf
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2021 #16 Skrevet 1. oktober 2021 Just now, AnonymBruker said: Det kan være at du må bytte bleiemerke, ikke alle barn tåler alle bleie typer. Når ingen salver hjelper så må man nesten begynne å se på årsakene til at det blør, da er det ganske ille altså... Gå til en annen lege også og ta en sjekk i tillegg til å bytte ut bleiemerke. Anonymkode: e36d1...bd7 Er saa vanskelig aa gaa til en annen lege her. Anonymkode: 0aff8...3cf
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2021 #17 Skrevet 1. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hun hylgraater ved skift og har ordentlig diare og hyler ogsaa hver gang hun gar paa do:( Anonymkode: 0aff8...3cf Hva er det hun spiser? Kan være allergi, du må få sjekke det ut. Bytt leger til du møter en som tar det på alvor Anonymkode: e36d1...bd7 5
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2021 #18 Skrevet 1. oktober 2021 1 minutt siden, AnonymBruker said: Tøybleier og elliminasjon kommunikasjon (EK/EC)! I tillegg bør du teste melkefritt kosthold (til deg dersom du ammer!) I to uker, da dette kan være et symptom! ❤ Anonymkode: 64efd...329 Jeg drikker ikke melk og spiser ikke yoghurt..mye ost derimot:-( Anonymkode: 0aff8...3cf
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2021 #19 Skrevet 1. oktober 2021 Prøv krystallfiolett. Anonymkode: bfd83...6e5 18
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2021 #20 Skrevet 1. oktober 2021 Just now, AnonymBruker said: Hva er det hun spiser? Kan være allergi, du må få sjekke det ut. Bytt leger til du møter en som tar det på alvor Anonymkode: e36d1...bd7 Brystmelk Anonymkode: 0aff8...3cf 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå