Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dreit meg ut på jobb i dag. Skikkelig tabbe. 

Noen som vil trøste meg å fortelle om sine jobbtabber (og helst hvordan alt ordna seg etterpå). 

Anonymkode: b92ab...b39

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja, har ikke tabbet meg skikkelig ut egentlig, mer hatt uheldige opplevelser som jeg ikke kunne noe for. 

Nja, bortsett fra et julebord, men det gikk jo ikke utover jobb/arbeidsoppgaver. Bare litt flaut i ettertid. 

Uansett tror jeg ikke det er så uvanlig å ikke tabbe seg ut fra tid til annen uansett sammenheng. Det ordner seg nok 😊

Anonymkode: 969ef...b63

• Liker 1
Skrevet

Jeg priset en vare feil, slik at kjeden fikk tap på mange 100 000. 

Anonymkode: 3f444...467

• Liker 2
Skrevet

Eg kræsjet ei trykkpresse til over 15.millioner kr...

Anonymkode: a7df7...f6c

• Liker 1
Skrevet

Vært skyld i at flypassasjerer reiste over Atlanteren uten baggasjen sin.

Latt et par passasjerer boarde fly til USA uten riktige reisedokumenter… De blei returnert med første fly hjem igjen, og selskapet fikk ei kjempebot.

Har vært skyld i ti minutters stans i T-banetrafikken i sentrum i rushtida. 

Glemt å låse portene til en ambassade ved stengetid.

Intet å gjøre med det. Uffff…

Anonymkode: 9ea6a...9c2

Skrevet

Ble lurt av en svindler og butikken jeg jobbet i tapte en 1000lapp (føler skyld selv om jeg ble lurt).

Nåværende Jobb krever sertifikat (kjøring en skjelden gang) og jeg gjorde ingenting med det før sjefen hadde et møte med meg et halvt år etterpå. Situasjonen var ubehagelig. Så nå bruker jeg både fritid og egne penger på lappen, som jeg antakelig ikke hadde tatt om jobben ikke krevde det.  

Anonymkode: 16a67...177

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Eg kræsjet ei trykkpresse til over 15.millioner kr...

Anonymkode: a7df7...f6c

Oii! Hvordan gikk det, ble det totalhavari?

Anonymkode: 2a1de...28f

Skrevet

Husker ikke hva det var, men husker at jeg da jeg var på vei til jobben dagen etterpå tenkte (for å trøste meg selv):"Om hundre år er allting glemt." Vel, det tok ikke hundre år, heldigvis :ler:

Skrevet

Er gravid i uke 9 og starter i ny fast jobb i uke 14 😫 gruer mer helt sinnssykt til å fortelle sjefen. Min største «tabbe» 😅

Anonymkode: 2c3ef...25d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...