Gå til innhold

Monster energidrikk!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror jeg går på veggen snart, har vært fritt for favoritt drikken min siden Juli. Monster pipeline punch, finner den ingen steder, ser det kommer inn andre typer inni mellom, men er aldri heldig med denne. Jeg kan da ikke være den eneste som savner denne i hyllene? 🙈😩

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det den rosa? 

Anonymkode: 39f0b...7a4

Skrevet

Dette har stått i media. Energidrikken Monster har vært utsolgt i noen butikker på grunn av boksmangelen. Det er Coca-Cola som produserer denne i Norge. 

Han peker på den internasjonale råvaremangelen til boksproduksjon og noen uforutsette hendelser i markeder som produserer for det norske markedet som grunnen til at Coca-Cola opplever lengre leveransetider på enkelte produkter.

– Vi jobber fortløpende med å løse disse utfordringene, sier Hynne.

https://e24.no/naeringsliv/i/x4J1jQ/ekstrem-etterspoersel-i-sommer-kan-foere-til-at-bryggeriene-gaar-tom-for-bokser

Skrevet

Jeg savner den jeg å…. Men jeg jobber i butikk så jeg vet at grunnen til at den er borte er boksmangel. Vi bestiller 10 brett av hver type energidrikk til hver levering, og er vi heldige får vi ett brett av kun en type. Som oftest får vi Ingen. Men plutselig kommer de igjen 😊

Anonymkode: 7a62c...072

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 1.10.2021 den 18.37):

Er det den rosa? 

Anonymkode: 39f0b...7a4

ja den rosa

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 1.10.2021 den 18.41):

Jeg savner den jeg å…. Men jeg jobber i butikk så jeg vet at grunnen til at den er borte er boksmangel. Vi bestiller 10 brett av hver type energidrikk til hver levering, og er vi heldige får vi ett brett av kun en type. Som oftest får vi Ingen. Men plutselig kommer de igjen 😊

Håper det kan gå seg til snart! Redbull og battery fins jo bestandig i hyllene synes jeg det😅😅 

Skrevet
supermamz skrev (1 minutt siden):

Håper det kan gå seg til snart! Redbull og battery fins jo bestandig i hyllene synes jeg det😅😅 

Det er fordi de selger mindre enn monster og har mer på lager 😂 vi har vel 20 brett av hver red bull på lager nå, men eneste vi får tak i😂

Skrevet

Bestill på nett?

Skrevet

Av og til har de energidrikker på Normal og Europris. Verdt en titt! Men ser enkelte plasser selger online. 

Skrevet

Masse å få tak i for dem som drar til Sverige. Må dog over til Sverige for å få pant. 

Skrevet

Sjekk kioskene. Narvesen og Mix har jeg opplevd har energidrikker som dagligvarebutikker plutselig har sluttet å selge.

Skrevet

Sjekk de små joker og nærbutikkene, da hvit monster var utsolgt OVER alt så hadde jeg fri tilgang i bygda hvor foreldrene mine bor. De hadde brettvis stående så jeg merket ikke noe til noe mangel. Dog jeg sa det ikke til noen 😉

Anonymkode: ff551...d95

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...