AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2021 #1 Del Skrevet 1. oktober 2021 Jeg er veldig dårlig, har ligget i senga i to mnd nå, kan jeg få blodpropp av det, bør jeg få medisiner? Anonymkode: a8576...2e1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mezzosoprena Skrevet 1. oktober 2021 #2 Del Skrevet 1. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg er veldig dårlig, har ligget i senga i to mnd nå, kan jeg få blodpropp av det, bør jeg få medisiner? Anonymkode: a8576...2e1 Det avgjør vel legen? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
myMa Skrevet 1. oktober 2021 #3 Del Skrevet 1. oktober 2021 Ja, det kan du få blodpropp av. Snakk med lege 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2021 #4 Del Skrevet 1. oktober 2021 Du bør dra til legen. Anonymkode: 999c3...cca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2021 #5 Del Skrevet 1. oktober 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg er veldig dårlig, har ligget i senga i to mnd nå, kan jeg få blodpropp av det, bør jeg få medisiner? Anonymkode: a8576...2e1 Øh. Når i svangerskapet er du? En ung og normalvektig person får ikke blodpropp av å være sengeliggende i starten av svangerskapet. Jeg lå i 3 måneder, konstant. Aldri snakk om blodpropp 😂 Anonymkode: 4c320...398 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2021 #6 Del Skrevet 2. oktober 2021 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Øh. Når i svangerskapet er du? En ung og normalvektig person får ikke blodpropp av å være sengeliggende i starten av svangerskapet. Jeg lå i 3 måneder, konstant. Aldri snakk om blodpropp 😂 Anonymkode: 4c320...398 Det er ikke sant, man kan få blodpropp i alle aldre. Du bør lese deg opp på hvordan blodpropp oppstår. Anonymkode: 457e2...05b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2021 #7 Del Skrevet 2. oktober 2021 AnonymBruker skrev (59 minutter siden): Det er ikke sant, man kan få blodpropp i alle aldre. Du bør lese deg opp på hvordan blodpropp oppstår. Anonymkode: 457e2...05b det finnes grenser for hysteri Anonymkode: 4c320...398 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oppland Skrevet 2. oktober 2021 #8 Del Skrevet 2. oktober 2021 (endret) Jeg kan ikke forstå hvorfor du spør om fare for blodpropp her, det må du ta opp med legen din som vet mer om helsen din enn tilfeldige her inne. Vi kjenner da ikke til dine plager og sykdommer og kan svare på hvilken fare du har for å få blodpropp. Endret 2. oktober 2021 av Oppland Rettet ordfeil 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2021 #9 Del Skrevet 2. oktober 2021 Hvordan mener du at vi skal kunne avgjøre det egentlig? Sånne ting tar man opp med legen sin, ikke et forum. Anonymkode: 66a07...42d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå