AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2021 #1 Skrevet 1. oktober 2021 Hei! Har den siste tiden "datet" en fyr, vet ikke helt hva jeg skal kalle det, vi møttes via felles venner og havnet til sengs andre dagen og har bare gjort alt sammen etter det... Uansett, nå skulle begge bort en helg og han spurte når han så meg neste gang, hvor jeg sa kanskje neste helg, så 8 dager typ, og han sa det var litt lenge - og jeg er jo enig! Men, betyr det at han liker meg? Siden han synes det er lenge å gå uten å sees? Anonymkode: fde0a...486
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2021 #2 Skrevet 1. oktober 2021 Nei, det betyr nok at han misliker deg siden du velger å reise bort. Anonymkode: 8d96a...c21 1
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2021 #3 Skrevet 2. oktober 2021 Ja, vil tro at det betyr at han liker det ja. ☺️ Anonymkode: 73fab...308
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2021 #4 Skrevet 2. oktober 2021 Vil tro det ja Anonymkode: f3de9...d19
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2021 #5 Skrevet 2. oktober 2021 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Hei! Har den siste tiden "datet" en fyr, vet ikke helt hva jeg skal kalle det, vi møttes via felles venner og havnet til sengs andre dagen og har bare gjort alt sammen etter det... Uansett, nå skulle begge bort en helg og han spurte når han så meg neste gang, hvor jeg sa kanskje neste helg, så 8 dager typ, og han sa det var litt lenge - og jeg er jo enig! Men, betyr det at han liker meg? Siden han synes det er lenge å gå uten å sees? Anonymkode: fde0a...486 Selvfølgelig betyr det at han liker deg Anonymkode: 9728c...b38
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2021 #6 Skrevet 2. oktober 2021 Ikke så lett å vite hva det er han liker, men la oss håpe at det er deg .. Anonymkode: 20737...692
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2021 #7 Skrevet 2. oktober 2021 Du vil vel ikke ha en klengete? Anonymkode: 3e374...122
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå