Gå til innhold

Hvordan finne kamera/mikrofon hjemme?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Snakket I mobil? 

Anonymkode: 38e87...1b7

Ja, har brukt mobilen min. iPhone. Har prøvd å lese meg opp på dette med avlytting av mobil og ikke kommet noe lengre.. Noen tips? 

Anonymkode: 73c8a...e8a

Fortsetter under...

Jeg ville i alle fall ha satt tilbake mobilen til fabrikkinnstillingene nå i tilfelle han har innstallert noe etterpå og lastet ned apper på nytt. Uten at jeg kan noe som helst om dette.

Anonymkode: 1377e...912

• Liker 3
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Ja, har brukt mobilen min. iPhone. Har prøvd å lese meg opp på dette med avlytting av mobil og ikke kommet noe lengre.. Noen tips? 

Bruk annen mobil. Og slå av apple  mobilen 

• Liker 2
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Du må rive ut alt i boligen for å være sikker, vegger, tak, gulv og hele sulamitten. Kvitt deg med mobil, ruteren, TV og alt annet som er elektronisk i samme slengen.

Anonymkode: b92b3...ad3

Dette er faktisk ikke en trolletråd og det er en del ubehageligheter som ligger bak her.  Så ville satt pris på om du kunne svare sarkastisk et annet sted. Jeg ber om innspill og råd her. Reelle.. 

• Liker 4
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Dette er faktisk ikke en trolletråd og det er en del ubehageligheter som ligger bak her.  Så ville satt pris på om du kunne svare sarkastisk et annet sted. Jeg ber om innspill og råd her. Reelle.. 

I et slikt tilfelle bo ett annet sted. 

Annonse

Det finnes YouTube-videoer som viser hvordan du kan finne ut hvor evt kamera og mikrofoner ligger gjemt i boligen. 

Skift mobil. 

Skift dab-radio om du har. 

Sjekk alle skruehull. 

Om du lyser i mørket med lykt, Vil su kunne se et rødt eller blått lys.

sjekk brannalarm og ringeklokkeboks. 

taklamper.

Er det så ille, flytt om du kan. Er han litt teknisk anlagt, finnes det mange måter å overvåke på. Du kan også få en ekspert på området til å komme og scanne boligen for devices. Det kan være verdt det.
Hilsen ei som har leid i mange år, og har blitt ganske dreven på å finne skjulte mikrofoner og cams…

Anonymkode: fa381...09e

• Liker 4
33 minutter siden, AnonymBruker said:

Det finnes YouTube-videoer som viser hvordan du kan finne ut hvor evt kamera og mikrofoner ligger gjemt i boligen. 

Skift mobil. 

Sjekk alle skruehull. 

taklamper.

Er det så ille, flytt om du kan. Er han litt teknisk anlagt, finnes det mange måter å overvåke på. Du kan også få en ekspert på området til å komme og scanne boligen for devices. Det kan være verdt det.
Hilsen ei som har leid i mange år, og har blitt ganske dreven på å finne skjulte mikrofoner og cams…

Har du funnet mange i leide leiligheter? Det er så sykt ekkelt å tenke på merker jeg, særlig med tanke på hvor utbredt Airbnb er blitt. 

Anonymkode: e2d75...19d

Morten1 skrev (43 minutter siden):

Tja, hva med å snakke høyt om ting som ikke stemmer, altså hvis det er en mikrofon eller kamera her så gi han falsk info. 

Ja. Det er en god idé. Takk❤️

• Liker 3
AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Skift mobil. 

Sjekk alle skruehull. 

taklamper.

Tusen takk!!!❤️

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Har du funnet mange i leide leiligheter? Det er så sykt ekkelt å tenke på merker jeg, særlig med tanke på hvor utbredt Airbnb er blitt. 

Vel, kan si det sånn. Jeg har leid over 20 leiligheter. Flytter med en gang jeg finner noe snusk. 90% av leilighetene hadde cam eller avlytting. 

Annonse

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Tusen takk!!!❤️

Søk på «detect listening devices og phone tapping». 

Se gjerne spyshop.no eller lignende for anti-avlytting etc. 

Annet tips: hvis mobilen er varm mens den har ligget i ro en times tid, er det helt klart aktivitet på den. 

• Liker 4

1. Planlegg falske avtaler og snakk om det motsatte for å forvirre og få han til å slette feil bevis. (Når du er hjemme)

2. Si en ting. Skriv det du egentlig mener på en serviet (På kafé)

3. Send mobilen din med en bil til en hytte. Du har allerede pakket og snakket om at du skal på hytta. Har han overvåking i huset på mobil er han rimelig sikker på at du har dratt  han tar da sjansen på å dra til huset ditt for å skifte batteri. Det han ikke vet er at du gjemmer deg i søppelbøtta.

• Liker 1
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Søk på «detect listening devices og phone tapping». 

Se gjerne spyshop.no eller lignende for anti-avlytting etc. 

Annet tips: hvis mobilen er varm mens den har ligget i ro en times tid, er det helt klart aktivitet på den. 

Tusen takk!❤️

Annonse
Jeffe skrev (7 minutter siden):

1. Planlegg falske avtaler og snakk om det motsatte for å forvirre og få han til å slette feil bevis. (Når du er hjemme)

2. Si en ting. Skriv det du egentlig mener på en serviet (På kafé)

3. Send mobilen din med en bil til en hytte. Du har allerede pakket og snakket om at du skal på hytta. Har han overvåking i huset på mobil er han rimelig sikker på at du har dratt  han tar da sjansen på å dra til huset ditt for å skifte batteri. Det han ikke vet er at du gjemmer deg i søppelbøtta.

Sånn bortsett fra søppelbøtta så er dette en god idé; å lage en felle. Takk! 

• Liker 2
2 hours ago, AnonymBruker said:

Vel, kan si det sånn. Jeg har leid over 20 leiligheter. Flytter med en gang jeg finner noe snusk. 90% av leilighetene hadde cam eller avlytting. 

Hæ?! Det er galskap. Jeg håper du politianmeldte? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...