Gå til innhold

Sammenligner du din partner med dine søsken sine partnere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen min har to brødre, den ene har en samboer. Både jeg og svigerinnen min er og har vært overvektige. Hun fikk siste barnet for 2,5 år siden, jeg fikk barn for 9 mnd siden. Jeg har bare gått ned litt i vekt etter fødselen til tross for at jeg ammer. Jeg spiser normalt sunt og er i aktivitet, om enn ikke hardtrening akkurat nå. Uansett - å gå all in for slankeprosjektet må vente til jeg ikke ammer lenger.

I det siste har svigerinnen min begynt å trene og ta tak med kosthold og medisiner, og har gått ned litt i vekt. Så nå er vi nok ca. jevnstore om jeg skal tippe. Så sier mannen min at jeg burde også ta tak, kan ikke være dårligere enn henne. Tydeligvis så sammenligner han oss. Og synes kanskje det er flaut at jeg er overvektig? Kanskje han skammer seg over meg og hvordan jeg ser ut. Og at det er om å gjøre å ikke ha den feiteste dama i familien🙄

Sammenligner du din partner med partnerne til søsknene dine? Er det liksom en konkurranse om å ha den mest attraktive partneren?

Anonymkode: bd86d...695

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja.

Kjæresten sier at kona til broren hans er kjedelig. Jeg er vel det motsatte, da, i hans øyne? 

Anonymkode: c60e9...7ed

Skrevet

Mannen "sammenligner" meg med brorens samboer, men bare til min "fordel". Det handler mest om personligheten og væremåte, noe, men ikke mye ang utseende. 

Anonymkode: 52cd7...a5b

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Så sier mannen min at jeg burde også ta tak, kan ikke være dårligere enn henne.

Mannen min vil ikke seg selv så vondt at han sier noe så idiotisk. Enten det er svigerinne eller andre.

Anonymkode: fdd8a...669

• Liker 2
Skrevet

Jepp😂

Anonymkode: 6ddc5...f08

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...