Gjest 1111 Skrevet 30. september 2005 #1 Skrevet 30. september 2005 Har bestilt tre plagg fra H&M nå. Valgte å få det ene plagget i uke 40, resten av plaggene er ikke på lager før uke 42 og 45. Har bestilt på postoppkrav. Må jeg betale postoppkrav og porto på neste pakke også? Fant ikke noe på hjemmesiden deres om det..
Lumiah Skrevet 30. september 2005 #2 Skrevet 30. september 2005 (endret) Jeg mener ganske bestemt at man kun betaler p&p for EN pakke når de ikke kan levere alt du har bestillt i samme pakken! Endret 30. september 2005 av Lumiah
Gjest 1111 Skrevet 30. september 2005 #3 Skrevet 30. september 2005 Men kunne jo valgt å få alt i en pakke.. da i uke 45, når det siste plagget er inne på lager.
Gjest Gjest Skrevet 30. september 2005 #4 Skrevet 30. september 2005 Fra HMs websider: Av og til er det slik at noen av varene du har bestilt, ikke finnes på lager, eller at leveringen til oss er forsinket. For at du skal slippe å vente på at alle varene dine leveres samtidig, restnoterer vi den varen og sender de andre du har bestilt. Den restnoterte varen blir sendt til deg så snart vi får den inn. Da trenger du ikke betale for frakt. Ved restlevering for mindre beløp forbeholder vi oss retten til å sende faktura med innbetalingsblankett i pakken.
Gjest Virvel Skrevet 30. september 2005 #5 Skrevet 30. september 2005 Ikke helt relevant, men litt: Jeg bestilte en kåpe derfra for ca to uker siden, da sto det at den ville bli levert i uke 41. Men så kom den denne uken! Veldig positivt overrasket over det - men kåpen passet ikke i det hele tatt, så den går rett tilbake igjen. Men altså: Det hender faktisk at de leverer tidligere enn de sier!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå