AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2021 #1 Del Skrevet 1. oktober 2021 I dag var altså den store dagen kommet, etter 2 1/2 år som prøvere var det endelig vår tur til utredning. Jeg har gruet meg fryktelig mye i forkant, fordi jeg har vært urolig for hva de ville finne - naturlig nok. Jeg er 29 og partner 32 år. Prøvene de tok i dag var det ikke noe galt å spore hos noen av oss. Alt ser fint ut, men gravid blir vi jo ikke, så vi skal i gang med IVF. Det gikk litt over stokk og stein i dag, var veldig nervøs og deretter veldig lettet for beskjeden - at jeg helt glemte å spørre alle spørsmålene jeg hadde tenkt på i forkant. Så hva er egentlig veien videre nå? Vil gjerne høre deres historier og opplevelser. Vi hører til på KK Bergen, og de ville ikke si hvilket tidsperspektiv vi snakker, men skjønte liksom at det kan ta sin tid dette her. Vi har jo allerede ventet 7 mnd bare på utredningen, så ventehatten er på🙉 Anonymkode: dde8a...b51 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå