Gjest gjest1 Skrevet 30. september 2005 #1 Skrevet 30. september 2005 Eg skal ha små mørke (ein farge mellom krem og mocca ca) roseblad (liknar på det, i alle fall) på brudekjolen min (slike som det er på Rembo styling-kjolen Maite), nokon som veit kor eg kan få tak i det? Eg kan bestille på nett, eller så kan eg handle i Bergen eller Oslo. Håpar nokon forstår kva eg meiner, og kan tipse meg om noko!
Gjest Gjest Skrevet 30. september 2005 #2 Skrevet 30. september 2005 Eg skal ha små mørke (ein farge mellom krem og mocca ca) roseblad (liknar på det, i alle fall) på brudekjolen min (slike som det er på Rembo styling-kjolen Maite), nokon som veit kor eg kan få tak i det? Eg kan bestille på nett, eller så kan eg handle i Bergen eller Oslo. Håpar nokon forstår kva eg meiner, og kan tipse meg om noko! ← Kansje lisenett.no
Gjest gjest1 Skrevet 30. september 2005 #3 Skrevet 30. september 2005 Tja, dei var ikkje så verst dei der, men eg skulle hatt dei litt mørkare!! Men TUSEN TAKK for tipset, i alle fall!! Fleire?
Gjest Piper Skrevet 30. september 2005 #4 Skrevet 30. september 2005 Kanskje du kan finne noe her http://search.ebay.com/search/search.dll?s...=&fsop=1&fsoo=1
Gjest gjest1 Skrevet 30. september 2005 #5 Skrevet 30. september 2005 Kanskje du kan finne noe her http://search.ebay.com/search/search.dll?s...=&fsop=1&fsoo=1 ← Hmm.. Syns Ebay er litt skummelt eg.. Hehe... Og så treng eg berre ein 5-6 blader liksom... Men ellers takk!
Tinema Skrevet 1. oktober 2005 #6 Skrevet 1. oktober 2005 Jeg har faktisk kjøpt det på glassmagasinet. De hadde i rødt, rosa og hvitt. tror de kostet ca 30 kroner per pakke.
Gjest gjest1 Skrevet 2. oktober 2005 #8 Skrevet 2. oktober 2005 Tinema: Takk for tips, men dei roseblada eg skal ha skal vere i ein farge mellom krem og mocca, kvitt blir nok for krasst.. Hva skal du bruke 5-6 blader til?? Eg skal ha små mørke (ein farge mellom krem og mocca ca) roseblad (liknar på det, i alle fall) på brudekjolen min.
tommeline Skrevet 2. oktober 2005 #9 Skrevet 2. oktober 2005 Vet ikke om jeg har sett akkurat den fargen du beskriver, men vil tipse deg til å tråle en del bokhandeler og "dill-dall"butikker. Mange har esker med roseblader ved lys og servietter.
Saeria Skrevet 2. oktober 2005 #10 Skrevet 2. oktober 2005 Går det ikke an å f.eks farge de hvite rosebladene med te for å få de mørkere?
Gjest gjest1 Skrevet 2. oktober 2005 #11 Skrevet 2. oktober 2005 Går det ikke an å f.eks farge de hvite rosebladene med te for å få de mørkere? ← Joda, det går sikkert an, men dersom det finnes mørke roseblader er det nok enklast å prøve å få tak i det.. Skal prøve å tråle litt butikkar ja, tommeline!
Olifant Skrevet 2. oktober 2005 #13 Skrevet 2. oktober 2005 Tror de bladene som er på Maite kjolen ikke er av den typen roseblader man ofte får kjøpt. Tror de egentlig bare er klippet ut av vanlig silkestoff. Vet at de selger de løst på Casa Lezar i København, men det hjelper vel kanskje ikke deg? Jeg ville kjøpt litt restestoff og prøvd jeg.
Tinema Skrevet 3. oktober 2005 #14 Skrevet 3. oktober 2005 De er ikke helt kritt hvite, men vet ikke helt om de stemmer til beskrivelsen av fargen du er ute etter. Det går jo an å ta en tur å se. De koster jo nemlig ikke alverden
Gjest gjest1 Skrevet 4. oktober 2005 #16 Skrevet 4. oktober 2005 No har eg kjøpt kvite likevel, Saria, så skal eg prøve å farge dei! Skal jo ha litt ulike fargar, så då får eg berre prøve!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå