Gå til innhold

Roseblader i stoff

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eg skal ha små mørke (ein farge mellom krem og mocca ca) roseblad (liknar på det, i alle fall) på brudekjolen min (slike som det er på Rembo styling-kjolen Maite), nokon som veit kor eg kan få tak i det? Eg kan bestille på nett, eller så kan eg handle i Bergen eller Oslo. Håpar nokon forstår kva eg meiner, og kan tipse meg om noko! :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Eg skal ha små mørke (ein farge mellom krem og mocca ca) roseblad (liknar på det, i alle fall) på brudekjolen min (slike som det er på Rembo styling-kjolen Maite), nokon som veit kor eg kan få tak i det? Eg kan bestille på nett, eller så kan eg handle i Bergen eller Oslo. Håpar nokon forstår kva eg meiner, og kan tipse meg om noko!  :sjenert:

Kansje lisenett.no

Skrevet

Tja, dei var ikkje så verst dei der, men eg skulle hatt dei litt mørkare!! Men TUSEN TAKK for tipset, i alle fall!!

Fleire?

Skrevet

Jeg har faktisk kjøpt det på glassmagasinet. De hadde i rødt, rosa og hvitt. tror de kostet ca 30 kroner per pakke.

Skrevet

Tinema: Takk for tips, men dei roseblada eg skal ha skal vere i ein farge mellom krem og mocca, kvitt blir nok for krasst..

Hva skal du bruke 5-6 blader til??

Eg skal ha små mørke (ein farge mellom krem og mocca ca) roseblad (liknar på det, i alle fall) på brudekjolen min.
Skrevet

Vet ikke om jeg har sett akkurat den fargen du beskriver, men vil tipse deg til å tråle en del bokhandeler og "dill-dall"butikker. Mange har esker med roseblader ved lys og servietter.

Skrevet

Går det ikke an å f.eks farge de hvite rosebladene med te for å få de mørkere?

Skrevet
Går det ikke an å f.eks farge de hvite rosebladene med te for å få de mørkere?

Joda, det går sikkert an, men dersom det finnes mørke roseblader er det nok enklast å prøve å få tak i det..

Skal prøve å tråle litt butikkar ja, tommeline! :)

Skrevet

Tror de bladene som er på Maite kjolen ikke er av den typen roseblader man ofte får kjøpt. Tror de egentlig bare er klippet ut av vanlig silkestoff.

Vet at de selger de løst på Casa Lezar i København, men det hjelper vel kanskje ikke deg?

Jeg ville kjøpt litt restestoff og prøvd jeg.

Skrevet

De er ikke helt kritt hvite, men vet ikke helt om de stemmer til beskrivelsen av fargen du er ute etter. Det går jo an å ta en tur å se. De koster jo nemlig ikke alverden

Skrevet

No har eg kjøpt kvite likevel, Saria, så skal eg prøve å farge dei! Skal jo ha litt ulike fargar, så då får eg berre prøve! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...