Gjest Medlem som nå er gjest Skrevet 8. oktober 2002 #1 Skrevet 8. oktober 2002 Jeg har passert 40 - barnløs. Menstruerer regelmessig. Hvilket prevensjonsmiddel vil dere - mine medsøstre - anbefale? Er ikke i noe fast forhold p.t. - men liker sex allikevel!!!! 8) og jeg ønsker IKKE å bli gravid. Tar gjerne imot andres erfaringer med forskjellig typer prev.midler. Er litt flau nå da :oops:
Gjest pulverheksa Skrevet 8. oktober 2002 #2 Skrevet 8. oktober 2002 Siden du ikke er i et fast forhold vil jeg anbefale kondom. Siden det beskytter mot mer enn graviditet. Kondomer kan du jo dessuten kombinere med andre prevensjonsmidler. De har jo en tendens til av og til å ryke og da er jo nødprevensjon(angrepillen) et godt hjelpemiddel får den reseptfritt på apoteket. Kommer ikke på hva den heter i farten. Kos deg
Litago Skrevet 9. oktober 2002 #3 Skrevet 9. oktober 2002 Jeg bruker P-piller og er fornøyd med det. Tror nok ikke spiral er noe for meg fordi jeg hadde kraftige blødninger før jeg beynte med pillen. Hvis du ikke har fast seksualpartner vil jeg selvsagt anbefale deg å bruke kondom i tillegg til piller. Sjekk med en lege hva som passer best for deg og din kropp. Lykke til og koz deg! :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå