Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er c i snitt på høgskole/uninivå dårlig? Blir det ansett som middelmådig hvis man kommer med et vitnemål med det snittet?

Anonymkode: 6d3e6...9ac

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer an på hva studerer, og dine ambisjoner. 

For 90% av befolkningen er C en helt kurant karakter, og setter ikke noen stopper for hvor du får arbeid. 

For resterende 10%, så er en C for lavt. Men da snakker vi om typiske "prestisjejobber".

Anonymkode: 448fc...4d3

Skrevet

Kommer som nevnt an på hva du studerer.

Men det som teller er vel om du kan få jobben du ønsker og om du kan ta master om du ønsker det. Får du jobben eller mastergraden du ønsker. Og om du får jobben eller mastergraden du ønsker er også avhengig av hva du har studert.

Anonymkode: 19581...7c7

Skrevet

Kunne tenke meg å jobbe med markedsføring kanskje eller noe innen handel. Ønsker en kontorjobb med ca 500 k i lønn.

Drømmejobben er å jobbe med et spesifikt it-system som jeg ikke kan si så mye om her pga gjenkjennelse, å jobbe med det regner jeg ikke som jobb, men som betalt hobby fordi det er givende og lærerikt. Dessverre ikke noe jeg har utdannet meg til, men hadde satset på it hvis jeg skulle begynne på nytt nå.

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Kommer som nevnt an på hva du studerer.

Men det som teller er vel om du kan få jobben du ønsker og om du kan ta master om du ønsker det. Får du jobben eller mastergraden du ønsker. Og om du får jobben eller mastergraden du ønsker er også avhengig av hva du har studert.

Anonymkode: 19581...7c7

Er snakk om en lavere grad og ikke master. Ikke noe prestisjestudie ala siviløkonom. Satser på en stilling med kombinasjon ekstra utdanning og arb.erfaring fra tidligere

Skrevet

På jussen som student er C ansett som dårlig, i arbeidslivet er det ansett som en god (men ikke mer enn god) karakter.

Anonymkode: 4468a...ef9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...