AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2021 #1 Skrevet 1. oktober 2021 Hei, jeg har holdt på med en jente. Vi har kun fått møttes et par ganger og har holdt kontakt pga avstand, da hun flyttet tilbake til samme by som meg, hadde vi planlagt å møtes. Det skjedde mye annet innimellom så det endte opp med at vi ikke møttes, hun møtte en annen som jeg vet om. Og da jeg spurte om å møtes en siste gang ble det dårlig stemning, og hun ba meg egentlig ikke ta kontakt med hun. Plutselig etter noen uker sender hun meg mld igjen å spør meg hvordan det går, og lurer på hvordan jeg har det. Stemningen er per i dag god igjen, jeg liker hun, men blir forvirra over hvorfor hun plutselig sendte meg melding? Anonymkode: 4349a...e4d
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2021 #2 Skrevet 1. oktober 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hei, jeg har holdt på med en jente. Vi har kun fått møttes et par ganger og har holdt kontakt pga avstand, da hun flyttet tilbake til samme by som meg, hadde vi planlagt å møtes. Det skjedde mye annet innimellom så det endte opp med at vi ikke møttes, hun møtte en annen som jeg vet om. Og da jeg spurte om å møtes en siste gang ble det dårlig stemning, og hun ba meg egentlig ikke ta kontakt med hun. Plutselig etter noen uker sender hun meg mld igjen å spør meg hvordan det går, og lurer på hvordan jeg har det. Stemningen er per i dag god igjen, jeg liker hun, men blir forvirra over hvorfor hun plutselig sendte meg melding? Anonymkode: 4349a...e4d Jeg ville ikke tatt henne imot med åpne armer. Hun holdt på med en annen og når det ikke funka tar hun kontakt med deg igjen som en reserve. Du var andrevalget hele veien. Hun tenker at du alltid vil være der og alltid er tilgjengelig. Dette er ikke attraktivt. Jeg ville holdt tilbake. Anonymkode: 37f50...df1 4
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2021 #3 Skrevet 1. oktober 2021 Det som hendte var at hun møtte en annen hun ville ha i stedet for deg, så hun ba deg holde deg unna og ikke ta kontakt. Det gikk sikkert ikke så bra, så da tok hun kontakt med reserven sin, som er deg. Hold deg unna sånne som henne, hun har deg i bakhånd mens hun ser etter andre. Anonymkode: 02e3d...c30 3
Marvelous Skrevet 1. oktober 2021 #4 Skrevet 1. oktober 2021 Hun hadde deg som reserve. Hun møtte han andre som hun likte bedre, siden det tydeligvis ikke funket mellom dem så er hun tilbake til å bruke deg som timepass til hun igjen finner noe bedre. Ikke ta henne tilbake.
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2021 #5 Skrevet 1. oktober 2021 Skal du være andrevalget? Om hun treffer en som hun liker bedre er du ute igjen. Hilsen dame. Anonymkode: bce43...ac3 1
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2021 #6 Skrevet 2. oktober 2021 Hvorfor ble hun sur egentlig? Er det fordi du visste at hun data en annen? Hun dater vel ikke han mer da. Du kan jo bare date henne om hun er singel igjen så lenge hun ikke switcher opp på deg igjen 😄 men det finner du sikkert ut. Anonymkode: 96564...319
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2021 #7 Skrevet 3. oktober 2021 Du er reserveløsningen, hun ditcher deg så fort hun finner noe bedre. Anonymkode: 92197...b6a
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2021 #8 Skrevet 3. oktober 2021 Kjipt med slike folk. Sikkert vanskelig å si nei men hun har ikke deg som første valg. Vil vel ha litt trøst mens hun ser etter en hun liker Anonymkode: d85ed...3a5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå