AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2021 #1 Skrevet 1. oktober 2021 Ja, hva gjør at du innvendig himler med øynene over folk? At du tenker; det der er selvskryt, dette mener du ikke...? For min del syns jeg det er så tåpelig med de som skal selge klær på face; "Pent brukt mom jeans fra kappahl str 42, ble for stor for meg". Altså hvorfor ha med det siste? "Åååh jeg er sååå tynn altså, nå kan dere tjukke bomsedeiser by ivei, og når en kommer for å kjøpe den buksa kan jeg tenke Haha, jeg er den tynne her altså". 🤮 Kan da vel bare selge det jævla plagget uten den snikskryten. Argh. Videre; De på jobb som er sykmeldte; og det ER SÅ kjedelig altså, nå har jeg sett ALT på Netflix, haha, har endelig fått malt stua og tømt boden, men legen ga meg altså KLOKKEKLAR beskjed om at nå må jeg tenke på meg selv, så nå er det meldt kjempefint vær til helga og jeg er sååååå lei meg for at jeg ikke kan jobbe denne arbeidshelga, så dere må koooose dere på jobb asså så skal jeg passe på å få hvilt meg...tuddeluuu 🤓 Kan du ikke bare si at det er DØDSDEILIG å få være hjemme og kule, du mener det så inderlig vel 😫 Foreldremøte på skolen; skinnhellige mødre som skal drive og belære andre om aldersgrenser og de HAR KONTROLLEN ALTSÅ og det blir IKKE AKTUELT å vike noenting. Du har ikke kontroll over den ungen din i det hele tatt, men sitt gjerne og skryt deg sjøl opp i skyene. Ja, jeg skal ha mensen snart.😎 Anonymkode: 0ba1d...b9c 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå