Gjest lurven Skrevet 30. september 2005 #1 Skrevet 30. september 2005 ja. lurven har tenkt litt i det siste, og kommet frem til at det er på tide med noe seriøst igjen, siden det er 1,5 år siden han sist hadde noe seriøst. treffer jo stort sett bare useriøse jenter. så jeg leter sikkert på feil sted. men lurer på hvor jeg skal finne de seriøse jentene, må jeg gå på biblioteket og museum og slike ting .
Gjest GreenSky Skrevet 30. september 2005 #2 Skrevet 30. september 2005 Skrive en utfyllende profil på f.eks sukker.no etter hva du er ute etter.
Gjest lurven Skrevet 30. september 2005 #3 Skrevet 30. september 2005 har gitt opp å finne seriøse jenter på slike datingsider på nettet, treffer bare useriøse der også.
Gjest Gitte Skrevet 30. september 2005 #4 Skrevet 30. september 2005 du må tiltrekke deg en merkelig form for jenter
Gjest GreenSky Skrevet 30. september 2005 #5 Skrevet 30. september 2005 (endret) Vel, som sagt; Hvis du skriver utfyllende hva du er ute etter, kan du eliminere mange. Ellers er det ikke noe i veien for å ta det opp tidlig når du treffer i jente at du er ute etter noe seriøst. Endret 30. september 2005 av GrønnSky
Gjest Gjesteline Skrevet 30. september 2005 #6 Skrevet 30. september 2005 har gitt opp å finne seriøse jenter på slike datingsider på nettet, treffer bare useriøse der også. ← Sukker.no er litt annerledes enn andre datingsider på nettet. Tror det har mye med hvordan du fremstiller deg selv, og hvordan du kommuniserer med de du treffer der. Jeg har hatt profil på Nettvenn og Spray, og skrev rett ut at jeg var ute etter et seriøst forhold, helst et som varer livet ut. På Spray fikk jeg allikevel mange... eh, 'mindre seriøse'... tilbud, gjorde om på teksten ('jeg er ikke ute etter en elsker!' ) og har truffet flere hyggelige karer via Spray siden. Poenget er at det blir hva du gjør det til!
Gjest lurven Skrevet 30. september 2005 #7 Skrevet 30. september 2005 du må tiltrekke deg en merkelig form for jenter ← hehe ja har begynt å lure noen ganger
Gjest jan Skrevet 30. september 2005 #9 Skrevet 30. september 2005 det er lite seriøse jenter der ute. Du her sikker bedre flaks med å pule rundt på byen. Da får du deg i hvertfall litt. Det er nye trender i luften. Folk er ikke sammen lengre. Det gjelder bare å få tilfredstillt seg...sørgelig med sant..
Gjest Gitte Skrevet 30. september 2005 #10 Skrevet 30. september 2005 hehe ja har begynt å lure noen ganger ←
Gjest lurven Skrevet 30. september 2005 #11 Skrevet 30. september 2005 det er lite seriøse jenter der ute. Du her sikker bedre flaks med å pule rundt på byen. Da får du deg i hvertfall litt. Det er nye trender i luften. Folk er ikke sammen lengre. Det gjelder bare å få tilfredstillt seg...sørgelig med sant.. ← ja det virker sånn, de seriøse jentene treffer man hvertfall ikke på byen
Gjest GreenSky Skrevet 30. september 2005 #12 Skrevet 30. september 2005 På tide å bli kristen? http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=150863
Gjest Gitte Skrevet 30. september 2005 #13 Skrevet 30. september 2005 det er lite seriøse jenter der ute. Du her sikker bedre flaks med å pule rundt på byen. Da får du deg i hvertfall litt. Det er nye trender i luften. Folk er ikke sammen lengre. Det gjelder bare å få tilfredstillt seg...sørgelig med sant.. ← Jeg kan bare prate for meg selv, og mine venner, men pisspreik!
Serpico Skrevet 30. september 2005 #14 Skrevet 30. september 2005 Jeg synes det er vanskelig å finne useriøse jenter jeg. Alle er så skikkelig og lite lekne. jaja. Man får det man har fortjent.
Gjest lurven Skrevet 30. september 2005 #15 Skrevet 30. september 2005 På tide å bli kristen? http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=150863 ← nei det er å gå for langt
Gjest lurven Skrevet 30. september 2005 #16 Skrevet 30. september 2005 Jeg synes det er vanskelig å finne useriøse jenter jeg. Alle er så skikkelig og lite lekne. jaja. Man får det man har fortjent. ← bytte?
Gjest GreenSky Skrevet 30. september 2005 #17 Skrevet 30. september 2005 Hente brud fra Thailand? Huff nei, skal slutte å tulle.
Gjest Gjest Skrevet 30. september 2005 #18 Skrevet 30. september 2005 Jeg kan bare prate for meg selv, og mine venner, men pisspreik! ← det er da bar etil å innse. Verden er ikke den samme, Så lenge man får seg litt her og der, og får tilfreddstillt seg så er det nok. Det er jo like mange jenter som gutter der ute, som bare er ute etter en ting. halvparten av ekteskap går i dukken. og stadig flere lever alene. Det er tøm og røm, som gjelder i disse dager. Selv om du og dine venner "henger litt etter"
Gjest lurven Skrevet 30. september 2005 #19 Skrevet 30. september 2005 Hente brud fra Thailand? Huff nei, skal slutte å tulle. ← heey bare fordi jeg vil ha noe seriøst er jeg ikke desperat
coazy Skrevet 30. september 2005 #20 Skrevet 30. september 2005 hva mener du med seriøse jenter da??? ser på meg selv som seriøs i mange sammenhenger, men kan jo være litt useriøs også. Er man for seriøs blir man sett på som kjedelig av gutta!! Og det er jo litt med hvordan du reklamerer for deg selv også, eller hva?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå