Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis en annen dame prøver seg. Hvordan reagerer mannen din? Hvordan forventer du at han reager?

Hvordan stopper du en annen dame fra å flørte med mannen din uten å se dum ut?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mannen min vet hvor han har hjemmet sitt, og spiller ikke med når andre legger seg etter ham.

Jeg har aldri opplevd at damer har lagt seg etter ham mens jeg har vært sammen med ham, mulig det har å gjøre med hvem vi omgås på fest?

• Liker 16
Skrevet

Han kommer til å reagere med frykt og vantro.

Jeg holder meg på avstand og lar ham kose seg med oppmerksomheten.

Ja, jeg stoler på mannen, og er rimelig trygg på at han oppfører seg.

Anonymkode: 97edd...dee

• Liker 20
Skrevet
Paranorama skrev (6 minutter siden):

Hvis en annen dame prøver seg. Hvordan reagerer mannen din? Hvordan forventer du at han reager?

Flørting er da helt topp, det. Det er normal menneskelig atferd. 

Men han skal ha sex kun med meg, noe annet er dealbraker 

Anonymkode: be0ed...f51

• Liker 14
Gjest Elder Millennial
Skrevet

Stopper ingen damer fra å flørte med mannen min, det går jo ikke🤷‍♀️
Sørger for å være kick ass kåne så det blir med bare flørten 😬🤞😅

Skrevet
Paranorama skrev (7 minutter siden):

Hvis en annen prøver seg blir han smigret. Og det er jo hyggelig?

Anonymkode: be0ed...f51

• Liker 7
Skrevet

Du ønsker tips om hvordan du skal få thaidama til svigerfaren din til å slutte å prøve seg på mannen din?

Anonymkode: dfb4d...b7e

• Liker 10
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Du ønsker tips om hvordan du skal få thaidama til svigerfaren din til å slutte å prøve seg på mannen din?

Anonymkode: dfb4d...b7e

Ja egentlig. Jeg blir veldig usikker da hun er veldig pen.

Skrevet

Jeg bruker karate.

• Liker 22
Skrevet

Forholder meg ikke til at andre flørter med mannen min, det håndterer han helt fint selv. 

Anonymkode: fcba6...122

• Liker 11
Skrevet

Bare gøy når det skjer. 

Han forstår først ingenting, så blir han forfjamset og klossete, snubler litt i egne ord, trekker seg unna. Og så skryter han til meg av det etterpå 🤣

Slik var han også da jeg traff han for 18 år siden. Herlig treig og fomlete, men bare god og ærlig tvers igjennom. 

Så hva jeg gjør om jeg merker flørting? Følger ekstra godt med i øyekroken, slik at jeg kan erte litt ekstra dagen etter. 

Anonymkode: 3b4ab...ff0

• Liker 19
Skrevet

Nei, de få gangene jeg har observert at det skjer så spiller han vel med til en viss grad…. Så det er vel det jeg forventer, og det er ok. 

Ser ingen grunn til å stoppe andre damer i å flørte med ham, han får bare kose seg, flørting er krydder i livet. Bare morsomt med oppmerksomhet. Han stopper ikke menn fra å flørte med meg heller. 

Det er forskjell på flørting og utroskap. Det første er uskyldig, det andre er uakseptabelt.

• Liker 7
Skrevet

Det har skjedd en del ganger men blir som regel klein stemning fordi han synes sånt er ubehagelig. Det var ei som ikke greide å skjønne at jeg og han var et par så hun drev å fniste, fiklet med håret, stirret intenst på han og synes alt han sa var såååå interessant. Hun glemte alle oss andre og prøvde legge beslag på han. Helt til ei annen venninne sa et eller annet så hun skjønte jeg og han var sammen. Man kunne se skuffelsen i øynene hennes. Jeg hadde det egentlig ganske moro da for kjæresten satt å dultet i meg hele tiden , tok desperat i hånden min under bordet for å gjøre signaler at han trengte hjelp. Jeg satte så nært han jeg kunne, lente meg , nesten hvisket i øret men hun tok ikke hintet før hun venninna sa noe. Har sett henne igjen og hun latet som hun ikke så oss. Like greit for det var ganske flaut for henne! 

Anonymkode: 84b14...bc4

• Liker 5
Skrevet
Paranorama skrev (18 minutter siden):

Han snakker med henne littegrann, eller overser henne. Det kommer an på. Han tar det bra. 

Jeg stopper ingen fra å flørte med ham. Det er de som dummer seg ut om de blir ivrige. De ser jo hvem han går hjem med. Det er like truende som om en maur prøvde å stjele sykkelen min.

Anonymkode: 1d283...a62

• Liker 5
Skrevet

1182753720_giphy(1).gif

Anonymkode: 1ae4e...e31

• Liker 10
Skrevet

Jeg stopper ingen. Det er fritt fram å flørte med mannen min. Han kan godt fløte tilbake også, så lenge det ikke går noe lenger enn det. Og det vet jeg det ikke vil, stoler helt på han. 

Så dette stresser meg ikke. 

Anonymkode: dc7e5...b9b

• Liker 6
Skrevet
Paranorama skrev (25 minutter siden):

Du trenger ikke gjøre noenting. Er mannen noe å ha så avviser han flørtingen. 

Anonymkode: 0ae8b...3be

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Det har skjedd en del ganger men blir som regel klein stemning fordi han synes sånt er ubehagelig. Det var ei som ikke greide å skjønne at jeg og han var et par så hun drev å fniste, fiklet med håret, stirret intenst på han og synes alt han sa var såååå interessant. Hun glemte alle oss andre og prøvde legge beslag på han. Helt til ei annen venninne sa et eller annet så hun skjønte jeg og han var sammen. Man kunne se skuffelsen i øynene hennes. Jeg hadde det egentlig ganske moro da for kjæresten satt å dultet i meg hele tiden , tok desperat i hånden min under bordet for å gjøre signaler at han trengte hjelp. Jeg satte så nært han jeg kunne, lente meg , nesten hvisket i øret men hun tok ikke hintet før hun venninna sa noe. Har sett henne igjen og hun latet som hun ikke så oss. Like greit for det var ganske flaut for henne! 

Anonymkode: 84b14...bc4

Jeg kunne ønske mannen min reagerte sånn

Skrevet
Paranorama skrev (8 minutter siden):

Jeg kunne ønske mannen min reagerte sånn

For å si det slik. Hadde mannen min reagert med flørt og utroskap så er det fritt frem, for da ville løsningen vært at han ikke hadde vært mannen min lenger. 

Jeg er ikke avhengig av at andre kvinner holder seg unna for å holde på en mann. I stedet for valgte jeg en mann som reagerer slik man skal gjøre når valget om utroskap ligger foran han. 

Anonymkode: 3b4ab...ff0

• Liker 12

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...