Moxify Skrevet 1. oktober 2021 #1 Del Skrevet 1. oktober 2021 Hei Mulig å finne posten sin igjen om man poster som Anonym? Hvor? og hva gjør follow topic knappen føe man publiserer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lord Friendzone Skrevet 2. oktober 2021 #2 Del Skrevet 2. oktober 2021 (endret) Moxify skrev (16 timer siden): Hei Mulig å finne posten sin igjen om man poster som Anonym? Hvor? og hva gjør follow topic knappen før man publiserer? Anonyme innlegg knyttes ikke til profilen din på noen måte som er synlig for vanlige brukere, inkludert deg selv. Hvis du ikke husker trådtittelen så er nok den beste muligheten å søke på en setning fra innlegget ditt, og til det synes jeg Google fungerer bedre enn forumets egen søkefunksjon. Da bør du sette søkestrengen i anførselstegn og innsnevre søket til dette nettstedet ved å bruke site-funksjonen, som i følgende eksempel: «Tidenes grillfest» site:forum.kvinneguiden.no Dersom innlegget inneholder et vedlegg som du har lastet opp så vil du også finne lenke til tråden under Mine vedlegg. Favoriser-knappen gjør at tråden kommer på listen som dukker opp når du trykker på Mine innlegg. Som standard kommer da både tråder du har favorisert og tråder du har bidratt i (under «fullt navn»). Er ikke sikker på forskjellen mellom Favoriser og Følg-knappen. Kanskje sistenevnte også sender et varsel når det postes nye innlegg. Endret 2. oktober 2021 av Lord Friendzone 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TSP Skrevet 18. oktober 2021 #3 Del Skrevet 18. oktober 2021 Lord Friendzone skrev (På 2.10.2021 den 9.01): Favoriser-knappen gjør at tråden kommer på listen som dukker opp når du trykker på Mine innlegg. Som standard kommer da både tråder du har favorisert og tråder du har bidratt i (under «fullt navn»). Er ikke sikker på forskjellen mellom Favoriser og Følg-knappen. Kanskje sistenevnte også sender et varsel når det postes nye innlegg. Favoriser-knappen gjelder kun for vår «Mine innlegg»-modul. Følging av tråder er standard funksjonalitet i forumprogramvaren vi benytter oss av og fungerer sånn at man varsles på e-post eller til varslingsikonet i menyen på siden om nye svar i tråden. Man er riktignok avhengig av at man har stilt inn varslingsinnstillingene sine til det, og man kan også stille inn hvor ofte man vil varsles per tråd på siden som viser oversikt over trådene man følger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå