Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Foreldrene til mannen min har aldri vært sammen og han ble oppdratt av moren sin. Faren hans gifter seg med ny thai-dame hvert 2 år og har ingen respekt for andre mennesker. Nå har vi hatt besøk av farens nye kone og hun prøver seg på mannen min. Hun viste frem bilder av seg selv i bikini og nakenbilder som "tilfeldigvis" lå der på mobilen hennes. Mannen min fikk stå mens han så på bildene og hun spurte på engelsk om han var hard. Jeg sa what og hun sa at hun mente strong. Mannen min ser ut til å synes det er morsomt og bryr seg ikke om at jeg gråter. Jeg er 43 år med strekkmerker mens hun er 28 år. Dette er så absurd at jeg ikke kan fortelle det til noen. Jeg sa til mannen min at jeg ikke ville at han skulle være alene med henne, men da ble mannen min sur. Jeg skulle ikke diktere hvem han fikk være sammen med. Jeg blir så ekstremt usikker på meg selv.

Hva gjør jeg?

Videoannonse
Annonse
Gjest Alterego666
Skrevet
Paranorama skrev (1 minutt siden):

Hva gjør jeg?

Du skjerper trollinga. Vi forventer mer av deg.

Skrevet

For en idiot

Anonymkode: 91f8f...29f

• Liker 4
Skrevet

Har du blitt dame nå Trippetrapp ? 
Nytt nick ? 😂😂

Anonymkode: 9c6a1...38e

• Liker 4
Skrevet

Jeg har sett mye rare overskrifter på KG, men denne var jo en av de mer tvilsomme... :ler: 

• Liker 14
Skrevet

Helg og høstferie. Nå kommer trollene...

• Liker 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

For en idiot

Anonymkode: 91f8f...29f

Det virker som om mannen min likte situasjonen og at jeg ble usikker. Dette er første gang jeg har følt meg utrygg i forholdet. Ser på svarene her at ingen tror det er sant og da er det ikke lett å prate om det. Ja jeg blir kanskje sjalu, men dette er faen meg ikke normal oppførsel eller?

Skrevet

Ny helg, nye trolleprofiler.

Anonymkode: 6fa34...c9a

• Liker 9
Skrevet
Paranorama skrev (Akkurat nå):

Det virker som om mannen min likte situasjonen og at jeg ble usikker. Dette er første gang jeg har følt meg utrygg i forholdet. Ser på svarene her at ingen tror det er sant og da er det ikke lett å prate om det. Ja jeg blir kanskje sjalu, men dette er faen meg ikke normal oppførsel eller?

Ingen som kjøper denne historien 

• Liker 11
Skrevet

Hva i helvete..?!

Anonymkode: c863a...5bd

• Liker 3
Skrevet
Paranorama skrev (2 minutter siden):

Hvis du har en mann som liker denne situasjonen er det jo grunn til å lure på hvorfor dette er første gang du føler deg utrygg i forholdet.

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ingen som kjøper denne historien 

historien er ikke til salgs, men kvinneguiden er så fullt av tulle innlegg at folk ikke ser forskjellen lenger. Faren var så full at han sovnet under middagen, men det er det vell heller ingen som tror på. Hun provoserte meg med vilje og mannen min likte det.

Skrevet
keops skrev (2 minutter siden):

Hvis du har en mann som liker denne situasjonen er det jo grunn til å lure på hvorfor dette er første gang du føler deg utrygg i forholdet.

Jeg har aldri opplevd denne siden av ham. Jeg trodde han ville ha forsvart meg. Jeg har fått beskjed om å ikke være så følsom.

Gjest Elder Millennial
Skrevet

The force of trolling is strong with this one 😬🖖

Skrevet
Paranorama skrev (1 minutt siden):

Jeg har aldri opplevd denne siden av ham. Jeg trodde han ville ha forsvart meg. Jeg har fått beskjed om å ikke være så følsom.

Ville skilt meg, håper for din del du troller.

Skrevet

Godt forsøk, du skal ha for det.

Anonymkode: d6b4d...dbc

• Liker 1
Skrevet
keops skrev (1 minutt siden):

Ville skilt meg, håper for din del du troller.

Vi har tre barn sammen og jeg elsker ham. Jeg ville ikke ha klart meg økonomisk alene med boutgiftene i området heller. Det føltes som om mannen min var utro rett forran meg.

De som tror dette er trolling. La være å svare. Mange har sagt at det er trolling allerede.

Skrevet

Dump 👍

Anonymkode: 250ca...719

Skrevet
Paranorama skrev (29 minutter siden):

Vi har tre barn sammen og jeg elsker ham. Jeg ville ikke ha klart meg økonomisk alene med boutgiftene i området heller. Det føltes som om mannen min var utro rett forran meg.

De som tror dette er trolling. La være å svare. Mange har sagt at det er trolling allerede.

Hvis det føles som om mannen din er utro rett foran deg forstår jeg ikke hvorfor du bringer boutgifter inn i det hele. Hvis du ikke ønsker å ga en slibrig svigerfar og en utro mann er det vel bare å ta med unger og pikkpakk og flytte til et rimeligere område?

Men ser du elsker ham- da antar jeg du er fornøyd da.

• Liker 3
Skrevet

Finn på en bedre historie neste gang

Anonymkode: 3d875...def

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...