Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sjekket snappen hans, og så noen fra klassen hans på den. Ingen av de er særlig pene. De påstår at han har flørtet med de, kjørt på tur med de, kjørt de hjem, og bedt de ut på date gjentatte ganger. Men ingen av de har bevis. Jeg skrev til de fordi han løy til meg om å bruke snap i det hele tatt.. men fant ut at han hadde en, så påstår han at det er en kompis av han som lagde den og brukte den. Blir så kvalm... vi er sammen hele tiden, forlovet, og er bestevenner. Han har gjort alt for meg, og har vært sammen hver eneste dag og helg siden vi ble sammen for over 1 år siden. Nylig fridde han og jeg sa ja. Nå plager disse jentene meg, men ingen bevis. Jeg er sint på han, fordi det virker som han lyger da han hadde den snapkontoen. Fant ikke noe rart der, og det var bare de fra klassen hans på den. Jeg aner ikke hva jeg skal tro! Hva hadde du gjort i dette tilfelle? Han gråter og har ringt meg 200 ganger siden igår. Sender meldinger hele tiden og ber meg om å ikke tro på de. Men jeg er så nede nå.. 

Anonymkode: 64047...ef5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selvfølgelig lyver ikke jentene (i flertall tydeligvis!) om det, sjansen er mikroskopisk, de har svært lite å vinne på det. Kjæresten din som allerede lyver har derimot masse å vinne på å lyve. 

Anonymkode: 4c5a0...7ce

• Liker 24
Skrevet

Tror du skal være mer kritisk til kjæresten din enn disse klassejentene i denne situasjonen. 

Tenk deg om. Hva vinner de egentlig på å lyve om dette? Ikke så veldig mye.. Din kjæreste derimot, har veldig mye å tape på at du får vite sannheten. Han mister ansikt, blir avslørt og risikerer å miste deg.

Jeg hadde ikke lagt dette fra meg, og presset på at han må være ærlig, og evt vise deg at du kan stole på han igjen etter å ha løyet.

Anonymkode: da748...465

• Liker 12
Skrevet

Uansett hva som er sant/ikke så bør dere iallfall vente med å gifte dere til dere blir voksne.

Anonymkode: 2329d...00a

• Liker 17
Skrevet

Jeg tror ikke noe på han, og vil ikke lenger ha han. Han fortsetter å lyve selvom jeg har bedr han være ærlig å fortelle sannheten, da kunne jeg kanskje tilgitt. Men ikke når han fortsetter å lyve. Da har man et problem... kanskje han er en lystløgner. Han har ringt meg over 400 ganger og stått utenfor, sendt en haug av meldinger blablabla... men dette vil jeg ikke. Har i lang tid hatt en ekkel følelse. Han har mistet en bra kvinne, men han skjønner det ikke selv å fortsetter tro på egne løgner. Blir kvalm av hele opplegget.... og har mistet troen på kjærligheten... 😥 Føler meg skikkelig deprimert og uvel.

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Jeg tror ikke noe på han, og vil ikke lenger ha han. Han fortsetter å lyve selvom jeg har bedr han være ærlig å fortelle sannheten, da kunne jeg kanskje tilgitt. Men ikke når han fortsetter å lyve. Da har man et problem... kanskje han er en lystløgner. Han har ringt meg over 400 ganger og stått utenfor, sendt en haug av meldinger blablabla... men dette vil jeg ikke. Har i lang tid hatt en ekkel følelse. Han har mistet en bra kvinne, men han skjønner det ikke selv å fortsetter tro på egne løgner. Blir kvalm av hele opplegget.... og har mistet troen på kjærligheten... 😥 Føler meg skikkelig deprimert og uvel.

Du har gjort det rette,og vet det er veldig vondt nå.det blir bedre,ring en venn og få det ut❤️Det B l i R bedre,for du har stått opp for deg selv.varm klem fra meg ❤️

Anonymkode: a04fc...eee

• Liker 8
Skrevet

Hmm.. han bør finne på noe for å bevise det for deg, fordi han allerede har løyet om kontoen og du busta han. Hvorfor lyve om det hvis man ikke gjør noe snusk.. ?🧐 Alle har jo snap! Til og med morra mi! 

Anonymkode: 8d97b...2b3

• Liker 2
Skrevet

Bare la han ringe til han kan bevise noe til deg

Skrevet

Vi bruker ikke snap, men jeg fikk bare en så forferdelig ekkel følelse, begynte å få mareritt om at han drev med ting... grusom magefølelse og konstant uro........ sier bare, trust your gut. Noen mennesker er bare notorisk utro og løgnaktige. Kvalmt som faen å tenke tilbake på alt.. og særlig at han fridde til meg for et par mnd siden. Overøst meg med blomster og gaver. Jeg er en kvinne som får mye oppmerksomhet, og kunne fått hvem jeg vil. Vi har hatt masse sex, Ikke for å skryte... men det hjelper ikke være vakker, slike menn er utro uansett.. de bare klarer ikke holde seg. Æsj 😀 han kan drømme om å få tilbake meg. I tillegg har jeg gjennomgått abort i sommer, og fikk vite av hun ene at han hadde bedt henne ut flere ganger i sommer. Men skjønner ikke når det skal ha skjedd for vi var sammen hele tiden.. han var også med meg på sykehuset, og var der hver eneste dag igjennom hele graviditeten og aborten.. forøvrig har vi vært sammen hver dag, hver helg.. forutenom når han har vært på skolen. Så skjønner ikke helt problemet hans? Han kjører i en time hver dag for å komme tilbake til meg etter skolen. Han bor egentlig i en annen by, men han har vært hos meg hele tiden. Kjenner meg kvalm! 😥 Det at han bare fortsetter å lyve gjør meg så forbanna.... og nærmest prøver å tvinge meg til å ta han tilbake, og kjefte på meg oppå det hele fordi jeg tror på disse jentene? Han lagde jo en snap konto som han var brukt bak min rygg! Alle skjønner jo hva han har drevet med..... 

• Liker 3
Skrevet

Å skylde på at det var kompisen hans som lagde den blir så dumt. Jeg fant ut at han hadde brukt moren sitt tlf nr for å lage snappen..... fy faen for en løgner.... 😪 

TS

• Liker 2
Skrevet

Føles som jeg blir utsatt for en narsissist..

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

💔

Føler med deg ts. Har vært igjennom dette selv. Både hatt en kjæreste som bedro meg slik. Forsøkte å komme i kontakt med, flørte og dra på date med andre ubetydelige kvinner bak ryggen min, samtidig som han fremsto som verdens beste samboer hjemme med meg.
Har også opplevd det fra andre siden. Opptatte menn, gifte og samboer som tar kontakt med meg på sosiale medier helt  ut av det blå. ‘Hei sexy- du gjør på» o.l🤢 Noen menn har bare ekstremt stort oppmerksomhetsbehov. 

Stol på magefølelsen din❤️. Han skal bevise det motsatte før du tar ham tilbake.

Stolt av deg som klarer å ta tak i dette umiddelbart. Jeg vet hvor tøft det kan være. Men du har en unik selvrespekt og det er en fantastisk styrke og egenskap. Det kommer til å ordne seg skal du se. En dag finner du en kjærlig og god mann som viser deg respekt og ekte kjærlighet❤️

Men man må som kjent kysse noen frosker først..

Anonymkode: d538f...085

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Kanskje har du det💔

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

💔

Føler med deg ts. Har vært igjennom dette selv. Både hatt en kjæreste som bedro meg slik. Forsøkte å komme i kontakt med, flørte og dra på date med andre ubetydelige kvinner bak ryggen min, samtidig som han fremsto som verdens beste samboer hjemme med meg.
Har også opplevd det fra andre siden. Opptatte menn, gifte og samboer som tar kontakt med meg på sosiale medier helt  ut av det blå. ‘Hei sexy- du gjør på» o.l🤢 Noen menn har bare ekstremt stort oppmerksomhetsbehov. 

Stol på magefølelsen din❤️. Han skal bevise det motsatte før du tar ham tilbake.

Stolt av deg som klarer å ta tak i dette umiddelbart. Jeg vet hvor tøft det kan være. Men du har en unik selvrespekt og det er en fantastisk styrke og egenskap. Det kommer til å ordne seg skal du se. En dag finner du en kjærlig og god mann som viser deg respekt og ekte kjærlighet❤️

Men man må som kjent kysse noen frosker først..

Tusen takk. Grusomt er det.. ♥️ ligger her å føler meg død innvendig..... har opplevd det i tidligere forhold også. Han visste om alt i min fortid, likevel har han gjort det samme.... gjør så vondt. Har grått og skreket av smerte i sjelen nå siden jeg fant det ut. Føler meg verdiløs, men vet at det ikke er slik. Han skal ikke få knekke meg. 😪♥️

• Liker 6
Skrevet

Fikk du en følelse, fulgte den og sjekket tlf hans? Hvordan gikk du fram, spurte du hver og en av dem om, hva da? Siden du ikke fant noe rart.. han tenkte vel du aldri ville finne det ut. Men hvordan fant du snap? Var appen gjemt?

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Vi bruker ikke snap, men jeg fikk bare en så forferdelig ekkel følelse, begynte å få mareritt om at han drev med ting... grusom magefølelse og konstant uro........ sier bare, trust your gut. Noen mennesker er bare notorisk utro og løgnaktige. Kvalmt som faen å tenke tilbake på alt.. og særlig at han fridde til meg for et par mnd siden. Overøst meg med blomster og gaver. Jeg er en kvinne som får mye oppmerksomhet, og kunne fått hvem jeg vil. Vi har hatt masse sex, Ikke for å skryte... men det hjelper ikke være vakker, slike menn er utro uansett.. de bare klarer ikke holde seg. Æsj 😀 han kan drømme om å få tilbake meg. I tillegg har jeg gjennomgått abort i sommer, og fikk vite av hun ene at han hadde bedt henne ut flere ganger i sommer. Men skjønner ikke når det skal ha skjedd for vi var sammen hele tiden.. han var også med meg på sykehuset, og var der hver eneste dag igjennom hele graviditeten og aborten.. forøvrig har vi vært sammen hver dag, hver helg.. forutenom når han har vært på skolen. Så skjønner ikke helt problemet hans? Han kjører i en time hver dag for å komme tilbake til meg etter skolen. Han bor egentlig i en annen by, men han har vært hos meg hele tiden. Kjenner meg kvalm! 😥 Det at han bare fortsetter å lyve gjør meg så forbanna.... og nærmest prøver å tvinge meg til å ta han tilbake, og kjefte på meg oppå det hele fordi jeg tror på disse jentene? Han lagde jo en snap konto som han var brukt bak min rygg! Alle skjønner jo hva han har drevet med..... 

For det første så er ingen av dere klar for ekteskap. Du fordi du er høy på pæra (nei, du kunne ikke fått hvem som helst, tro meg, er mange som ikke ville ha hatt deg, selvom du tror det selv). Du sier også i HI at ingen av de jentene er særlig pene...jo, de er sikkert pene, men du synes kanskjeikke det, eller så sier du det for å føle deg bedre) og naiv. Han fordi han lyver.

Anonymkode: abe88...b6b

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Fikk du en følelse, fulgte den og sjekket tlf hans? Hvordan gikk du fram, spurte du hver og en av dem om, hva da? Siden du ikke fant noe rart.. han tenkte vel du aldri ville finne det ut. Men hvordan fant du snap? Var appen gjemt?

Noen som har veldig sterk intuisjon.. jeg har det. Når han sov. Sjekka mailen og søkte på Snapchat.  Viste seg at marerittet ble til virkelighet. 

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg spurte de hva han har sendt til de, da fortalte de meg diverse. Tviler på at de lyver om det. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Tusen takk. Grusomt er det.. ♥️ ligger her å føler meg død innvendig..... har opplevd det i tidligere forhold også. Han visste om alt i min fortid, likevel har han gjort det samme.... gjør så vondt. Har grått og skreket av smerte i sjelen nå siden jeg fant det ut. Føler meg verdiløs, men vet at det ikke er slik. Han skal ikke få knekke meg. 😪♥️

💔❤️

Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Ikke heng deg opp i diagnoser. Han er en løgner og en drittsekk. Og heldigvis fant du ut av det før dere ble gift og flyttet sammen og fikk barn ❤️

Anonymkode: c40c2...7a4

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...