AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2021 #1 Skrevet 1. oktober 2021 Vi har tidligere hatt en relasjon, men jeg har avsluttet den og gått videre, selv om det har vært veldig vanskelig. Har ikke sett noe til han på nesten et år, men plutselig kontakter han meg og legger inn aksjer, mens kona er høygravid. Hva ville dere ha gjort? Anonymkode: 6d229...477
Fireflies Skrevet 1. oktober 2021 #2 Skrevet 1. oktober 2021 Bedt han fokusere på sin gravide kone. 10
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2021 #3 Skrevet 1. oktober 2021 Og det spør du om??? Hvem pokker har så lite selvrespekt at de vil ha en mann som holder på sånn? Du bør vurdere terapi om du ikke skjønner at det der er en stor drittsekk. Ærlig talt, alle fortjener bedre. Stakkars hun som venter barn med han. Vær glad du kom deg unna. Anonymkode: 4ae93...139 5
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2021 #4 Skrevet 1. oktober 2021 Sånne mannfolk er EKLE! Lyst på sånt da?? 🤮 Anonymkode: a92fb...4cf 1
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2021 #5 Skrevet 1. oktober 2021 Hva jeg ville gjort? Ingenting og gått videre selvsagt, ville blokkert han også. Hva er det å spørre om egentlig? Jeg er for å kanskje varsle kvinner om de utro drittmennene sine, men IKKE en som er høygravid og ikke i barseltiden heller… Anonymkode: b3018...6de 3
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2021 #6 Skrevet 1. oktober 2021 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Hva jeg ville gjort? Ingenting og gått videre selvsagt, ville blokkert han også. Hva er det å spørre om egentlig? Jeg er for å kanskje varsle kvinner om de utro drittmennene sine, men IKKE en som er høygravid og ikke i barseltiden heller… Anonymkode: b3018...6de Jo, det bør hun gjøre. Hvis den høygravide damen reagerer fort og flytter ut asap så sparer hun masse styr ifb. foreldrerettigheter og permisjon. Og hun slipper å ha med seg en sviker inn på fødestuen. Anonymkode: fa1f6...1d0 5
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2021 #7 Skrevet 1. oktober 2021 Jeg ville gitt beskjed til konen. Han fortjener ikke verken kone eller barn. Han er bare stygg tvers igjennom🤮 Anonymkode: b1fd1...eff 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå