ZINA Skrevet 30. september 2005 #1 Skrevet 30. september 2005 Hei, Til dere som bestiller fra KGs og LF. Hva synes dere er best? Vil gjerne bestille Skin Smoothing creem som koster kr. 340,- for 104 ml. LF har tilbud på samme vare, men det kommer post itillegg, mens Kgs er alt tollfritt. Hvis jeg har forstått det riktig så skal man betale toll hvis varen koster mer enn kr. 200,- Er fortvilet og vet ikke om jeg stoler på prisen jeg har fått oppgitt fra LF, eller KGs. Vil helst slippe overraskelser underveis. Må jeg betale for moms før jeg får varen eller kan man motta varen og sende regningen til KGs? Trenger deres hjelp før jeg sender ut bestillingen Takk på forhånd
Gjest Gjest Skrevet 30. september 2005 #2 Skrevet 30. september 2005 Strawberrynet er ikke tollfritt! Du bestiller og betaler moms og evt toll før du får pakken. Etterpå kan du sende en liten mail sammen med en kopi av kvitteringen til Strawberrynet hvor du spør om de kan refundere moms/tollutgiftene for deg. Dette er en tjeneste de tilbyr for å være snille, du har med andre ord ikke krav på å få noe refundert.
Gjest Gjest Skrevet 30. september 2005 #3 Skrevet 30. september 2005 ville heller bestilt hos lookfantastic eller essentialdayspa de blir jo aldri stoppa i tollen.
Grace Skrevet 1. oktober 2005 #4 Skrevet 1. oktober 2005 Kjøp fra LF, da blir du ikke ruinert av "overraskelseutgifter"
marta Skrevet 2. oktober 2005 #5 Skrevet 2. oktober 2005 Kjøp fra LF, da blir du ikke ruinert av "overraskelseutgifter" ←
orakel Skrevet 2. oktober 2005 #6 Skrevet 2. oktober 2005 Kjøp fra LF, da blir du ikke ruinert av "overraskelseutgifter" ← Det var da å ta litt hardt i Her kan du lese mer om KG's samarbeid med Strawberrynett og hvordan få refundert mva etc http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=146376
smil Skrevet 2. oktober 2005 #7 Skrevet 2. oktober 2005 ville heller bestilt hos lookfantastic eller essentialdayspa de blir jo aldri stoppa i tollen. ← Jeg har bestilt fra EDS to ganger. Den ene gangen gikk det bra, den andre ganger ble pakken stoppet i tollen. I tillegg tok det maaange uker før jeg endelig fikk produktene mine. Så en skal aldri si aldri
ZINA Skrevet 3. oktober 2005 Forfatter #8 Skrevet 3. oktober 2005 Jeg fikk ikke fullføre betalingen da jeg skulle bestille varen fra LF. Hva menes det med start date, og Issue debit number? Please help!
Grace Skrevet 3. oktober 2005 #9 Skrevet 3. oktober 2005 Start date er den mnd du fikk kortet. det er 5år før utløpsdato. issue number er versjonsnummer på kortet ditt. altså hvilket kort nr det er i rekken om du skjønner. Hjalp det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå