AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2021 #1 Skrevet 1. oktober 2021 Min far døde da jeg var 5 år. Jeg har i dag barn selv. Jeg lurer på om dette har preget livet ditt som voksen? Relasjonen din til samboer/ektefelle. Mangler du noe fra oppveksten selv, som du er redd for i dag. Hvordan er du som samboer/ektefelle og forelder, uten en far i oppveksten. Preget? Hvordan? Eller ikke preget? Er du redd for å skille deg? At barna skal «miste» faren sin? Anonymkode: 9adef...5f9 1
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2021 #2 Skrevet 1. oktober 2021 min far døde da jeg var 12. Har slitt mesteparten av voksenlivet, men klarer meg greit nå. far og jeg sitt forhold var dysfunksjonelt, jeg tok alt for mye ansvar. faller idag for menn jeg tar altfor mye ansvar for..... Anonymkode: 4b0a3...cb6
Magika_fra_Fyll Skrevet 1. oktober 2021 #3 Skrevet 1. oktober 2021 Ja men uten at han døde, han kastet ut min mor og meg når jeg var 5-6 og kuttet all kontakt. Nå når han er gammel har han selvfølgelig angret seg og prøver gjenoppta kontakten, det er jo typisk. Det preget meg mye i barndom og ungdomstid, jeg hadde vanskelig for å stole på folk eller slippe andre tett innpå meg, sikkert grunnet en frykt for å bli forlatt igjen. Dette er ting jeg tildels fortsatt sliter litt med. Nå når jeg er voksen selv føler jeg meg "ferdig" og orker ikke bruke mer tid på å tenke på det, det har nok formet personligheten min men jeg må bare leve med det slik det er.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå