AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2021 #1 Skrevet 1. oktober 2021 Har fått kontakt med en hyggelig fyr via Tinder, han virker oppegående, snill og høflig, ikke noe griseprat slik jeg har opplevd med menn på min egen alder. Han er 9 år yngre enn meg, og begynner jo å lure på hva han vil med en så mye eldre dame. Og om hvis vi skulle bli et par at jeg da kommer å føle meg gammel og at han egentlig vil ha en å få barn med , og at han vil se på yngre kvinner osv . De fleste menn jeg har snakket med spør ofte om sex snakk etter et par setninger og jeg syns det er så mye mer i livet å snakke om en det. Men han her virket jo genuint intersert, men ikke vet jeg . Noen som har opplevd å vært i forhold med mye yngre menn? Anonymkode: 802da...b8c
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2021 #2 Skrevet 1. oktober 2021 No offence, men ingen mann vil ha noe seriøst med en 9 år eldre dame. Sex, kanskje. Anonymkode: 23ad5...982 2
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2021 #3 Skrevet 1. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): No offence, men ingen mann vil ha noe seriøst med en 9 år eldre dame. Sex, kanskje. Anonymkode: 23ad5...982 Ok, mulig det, jeg er i 40 årene og ser ung og ganske pen ut da, hadde kansje håpet at han liker meg for den jeg er, men mulig han bare vil ha sex ja. Best å finne meg en på 70, da vet jeg at han kan føle seg bra for da har han fått en myye yngre. Anonymkode: 802da...b8c 2
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2021 #4 Skrevet 1. oktober 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ok, mulig det, jeg er i 40 årene og ser ung og ganske pen ut da, hadde kansje håpet at han liker meg for den jeg er, men mulig han bare vil ha sex ja. Best å finne meg en på 70, da vet jeg at han kan føle seg bra for da har han fått en myye yngre. Anonymkode: 802da...b8c Finnes en mellomting da... Anonymkode: 23ad5...982 1
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2021 #5 Skrevet 1. oktober 2021 Jeg var sammen med en ni år yngre mann i flere år. Aldersforskjellen var ikke årsaken til at det ble slutt. Det er absolutt mulig. Anonymkode: e6471...ba9 1
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2021 #6 Skrevet 1. oktober 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): No offence, men ingen mann vil ha noe seriøst med en 9 år eldre dame. Sex, kanskje. Anonymkode: 23ad5...982 Si det til Frankrikes president. Anonymkode: f69c3...3ee 2
Blått Skrevet 1. oktober 2021 #7 Skrevet 1. oktober 2021 (endret) 1 hour ago, AnonymBruker said: Har fått kontakt med en hyggelig fyr via Tinder, han virker oppegående, snill og høflig, ikke noe griseprat slik jeg har opplevd med menn på min egen alder. Han er 9 år yngre enn meg, og begynner jo å lure på hva han vil med en så mye eldre dame. Og om hvis vi skulle bli et par at jeg da kommer å føle meg gammel og at han egentlig vil ha en å få barn med , og at han vil se på yngre kvinner osv . De fleste menn jeg har snakket med spør ofte om sex snakk etter et par setninger og jeg syns det er så mye mer i livet å snakke om en det. Men han her virket jo genuint intersert, men ikke vet jeg . Noen som har opplevd å vært i forhold med mye yngre menn? Anonymkode: 802da...b8c Jeg kjenner flere som er i forhold med yngre menn. Vet ikke helt hva som skulle være problemet? Han liker deg da.. som menneske - som person. Endret 1. oktober 2021 av Blått
Blått Skrevet 1. oktober 2021 #8 Skrevet 1. oktober 2021 (endret) 1 hour ago, AnonymBruker said: No offence, men ingen mann vil ha noe seriøst med en 9 år eldre dame. Sex, kanskje. Anonymkode: 23ad5...982 Hadde han var 20 og hun 29 så kunne jeg vært tilbøyelig til å være enig med deg. Uansett så om man skal ramse opp eksempler her så er jo Hugh Jackman sammen med en 13 år eldre kvinne De giftet seg i 1996 da han var 28 år og er fortsatt sammen ❤️ Venninna mi linket til en avisartikkel der en 21 år gammel mann var sammen med en 43 år gammel kvinne. I Norge. Husker ikke helt saken - det handlet ikke om alderen mellom dem.. Endret 1. oktober 2021 av Blått
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2021 #9 Skrevet 1. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Si det til Frankrikes president. Anonymkode: f69c3...3ee Som for øvrig har nok av elskere på si Anonymkode: b268b...8d5
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2021 #10 Skrevet 1. oktober 2021 Vanskelig å si hva han er ute etter. Tenker det i allefall er viktig å avklare om barn er viktig fir han, det vil jo være en avgjørende faktor for om det kan bli noe varig forhold. Anonymkode: 7804c...252
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå