Gå til innhold

BET erfaring

Fremhevede innlegg

Skrevet

Noen her med erfaring fra BET behandling som har lyst å dele?

Har hørt diverse nemlig. Det blir jo hyllet opp i skyene av enkelte fagfolk, men jeg vet om pasienter som har vært innlagt, som har blitt mange ganger sykere i etterkant. 

Anonymkode: 805b5...8b5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

God erfaring med bet-behandling. Det er en tøff behandlingsform og kanskje ikke for alle. Men for meg har den hjulpet masse.

Anonymkode: 21a40...8f3

Skrevet

Enig med anonym over. Veldig tøft, men har forandret livet mitt. (Til det bedre!). Tror det er for vanskelig for noen å omfavne det at man selv må ta ansvar for egen bedring. Det kan være jævlig vondt å høre at man er alene og at ingen kan hjelpe deg med å fjerne smerten. 

Anonymkode: 7c0e0...a83

Skrevet (endret)

Jeg er i den behandlingen nå. Kom på mandag. Har ikke rukket å finne ut av om dette er noe for meg, men at det er en tøff behandling har jeg skjønt. 

Jeg vet at å bli frisk er mitt ansvar og min jobb. Har aldri ment noe annet, men jeg sliter noe enormt med følelsene mine og måten jeg håndterer de på. 

Jeg er absolutt redd for å bli verre av dette, men føler jeg må ta den risikoen da livet mitt er uverdig slik det er nå. 

Endret av Purple_Pixiedust
Skrevet
Purple_Pixiedust skrev (4 timer siden):

Jeg er i den behandlingen nå. Kom på mandag. Har ikke rukket å finne ut av om dette er noe for meg, men at det er en tøff behandling har jeg skjønt. 

Jeg vet at å bli frisk er mitt ansvar og min jobb. Har aldri ment noe annet, men jeg sliter noe enormt med følelsene mine og måten jeg håndterer de på. 

Jeg er absolutt redd for å bli verre av dette, men føler jeg må ta den risikoen da livet mitt er uverdig slik det er nå. 

Det er forskjell på å vite og å gjøre ;)  I bet lærte jeg å gjøre. Å sette seg i førersetet av eget liv er noe helt annet enn å bare vite at man må sette seg i førersetet av eget liv. Håper behandlingen blir nyttig for deg! 

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Det er forskjell på å vite og å gjøre ;)  I bet lærte jeg å gjøre. Å sette seg i førersetet av eget liv er noe helt annet enn å bare vite at man må sette seg i førersetet av eget liv. Håper behandlingen blir nyttig for deg! 

Ja, det er absolutt forskjell på det. Men jeg er usikker på hva det er jeg gjør som er feil mtp å ta ansvar for eget liv. Altså jeg har jo ikke klart å bli bra nok, åpenbart, men jeg får ikke tak på hva jeg gjør feil. For jeg gjør så godt jeg kan. Men det har jo ikke vært godt nok av en eller annen grunn. Altså jeg vet jo masse jeg gjør som er feil, men jeg vet ikke hva det er med innsatsen min og forsøkene mine på å ikke gjøre det, som er feil. 

Takk. :)

Endret av Purple_Pixiedust

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...