Gå til innhold

jentene blir superkåte av...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har vært single en liten stund nå etter et langvarig forhold bak meg - det har gitt meg litt anledning til å flørte og innlede forhold til flere kvinner. Blant noen av disse kvinnene har de ikke brukt prevensjon og da er jo muligheten stor for å bli gravid . Det jeg har merket hos disse kvinnene under den aller mest hekstiske delen av sexen og gjerne rett får hun får orgamse - er at når jeg spør om hun vil lage barn med meg og om hun vil ha alt sæden inn - så tar de helt av og blir i ekstase - å stønner og ynker seg på en måte at jeg oppfatter at dette blir en ekstar større nytelse - Vet jo at dette er en litt farlig sport . Den siste jenta jeg var sammen med nå er medisin student og brukte i noe piller mm - Hun tok også helt av når vi begynte å snakke om det rett før utløsing.

Dette har fått meg til lure på om jenter blir enda mere steinkåte og at det tenner opp gløden gir en ekstra nytelse.

Vil bare legge til at de jentene jeg har opplevd dette med kommer fra norge , spania, sør amerika og asia ..det er ca 8 jenter over en periode på ca 2 år

Ville gjerne høre lit synspunkter hos jentene på dette.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde en fyr sagt det under sexen, hadde sexen blitt avbrutt der og da. Å beskytte seg mot graviditet er et must for meg.

Gjest Bellatrix
Skrevet
Hadde en fyr sagt det under sexen, hadde sexen blitt avbrutt der og da. Å beskytte seg mot graviditet er et must for meg.

Enig. Vil man ikke ha barn så beskytter man seg.

Gjest Gjest_Michelet
Skrevet

babyprat i forbindelse med sex er turn-off for meg... Kanskje de faket for å kunne klare å i det hele tatt fullføre???

Gjest Gjest_Michelet
Skrevet

tror jeg hadde fått angst jeg viss jeg ikke hadde beskyttet meg, og typen begynte å snakke om baby rett før.... Nå vil jeg jo ha barn, men det er turn off å snakke om det uansett, men særlig hvis man ikke ønsker barn ville jeg tro....

Skrevet

Da hadde det vært closing time for min del også.. Om han hadde spurt om jeg ville lage barn med han midt under akten :ler: neinei

Skrevet

Hadde jeg ikke vært i et stabilt forhold og planlagt barn, tror jeg nok metoden din hadde vært en skikkelig turn off for meg! :overrasket::ler:

Jeg synes overhode ikke det virker opphissende å bli gravid etter en one night/ one month stand. :riste: Synes faktisk det er merkelig at du har truffet så mange jenter som faktisk tenner på dette .., :klø: men hver sin smak. :ler:

Skrevet

Enig med de andre, syns også dette høres veldig rart ut. Hadde jeg vært i den situasjonen, ville jeg blitt redd og avsluttet umiddelbart!

Skrevet

Enig med damene over. Tror faktisk jeg hadde blitt "redd" dersom en fyr plutselig begynte å snakke om barn mens vi hadde sex.

Skrevet

jeg er ening om en ikke er for barn at det da kan bli turn off . Men jeg tror at det er akkurat som all logikk og fornuft forsvinner og at hjernen freaker ut.. at det å bli fylt opp og kjenne at mannen kommer er noe av greia her .

Skrevet
at det å bli fylt opp og kjenne at mannen kommer er noe av greia her .

Veldig få kvinner kan kjenne at en mann komme inni seg, da de fleste av oss ikke har særlig med nerver inni skjeden, noe som betyr at vi har veldig lite følelse der.

Skrevet
:overrasket: ja har liksom fått med meg det at få kvinner fysisk kjenner kjenner det - men psysisk er det en greie om en ikke har ett trykk som overgår det meste..
Skrevet
jeg er ening om en ikke er for barn at det da kan bli turn off . Men jeg tror at det er akkurat som all logikk og fornuft forsvinner og at hjernen freaker ut.. at det å bli fylt opp og kjenne at mannen kommer er noe av greia her .

Ikke for min del, i alle fall.

Skrevet

Kan godt hende du har rett. Hvis fokuset er på at mannen har det avsindig godt, og ikke på baby-som-et-resultat! At den andre har det veldig godt virker vel opphissende på de fleste?!

Skrevet

noen jenter jeg har truffet har blitt opphisset av at jeg kommer inni, men det er neppe fordi de har et sterkt ønske om å bli gravide

Skrevet

Ellers kan jentene rett og slett bli tent av en falsk følelse av at du liker de såpass godt at du vil ha barn med de, berusende følelse det også!

Skrevet

Det har jeg også tenkt på vet vel at 2 av de jentene ønsket seg barn og ga utrykk for at de var veldig opptatt at de ville ha ett langavrig forhold . Men jeg legger det litt på konto for at de jentene også kom fra en annen verdensdel. Men jeg har fått det samme signalene fra norske jenter og de er jo som kjent litt mere oppdatert og vet som oftes hva de vil ha . (gjelder ikke alle) men den type jenter omgås med så er det høyst oppegående jenter.

Skrevet

:klø: Tror ikke jenter blir tent av baby snakk på en one night stand!!!!! Kanskje de stønnet i panikk :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...