AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2021 #1 Skrevet 1. oktober 2021 Mannen har en jobb som krever at han reiser en del til utlandet. Dette fungerer fint for oss. Jeg jobber mindre, tar meg av barn og hjem, men har også mye frihet i form av romslig økonomi og frihet. Problemet er ikke noe i vårt forhold. Problemet er kjæresteturer. Når jeg ønsker å dra til en ny by, et nytt land, så har jeg ikke lenger gleden av å lese om stedet, spisestedene, hva man burde oppleve fordi mannen min forteller meg det. Han forteller hvor vi burde dra, for maten var så god og utsikten fantastisk. Eller om en by var sjuskete og skitten, så den byen dropper vi. Dette skjer ikke kun før avreise, men også under oppholdet. "jeg har et sted jeg må vise deg". Jeg har prøvd å fortelle at jeg ønsker å utforske selv. Jeg elsker å gå på byvandring, finne skjulte kroker, sjarmerende og lokale kaféer og butikker. Jeg har aldri bestilt guide, men jeg har fått en alt for erfaren guide i mannen min. Har slutter å glede meg til kjæresteturer med mannen, og synes dette er veldig synd.. Anonymkode: be284...0f1
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2021 #2 Skrevet 1. oktober 2021 Dette fremstår for meg som et luksusproblem, men forstår at det er et problem for deg. Går det an å dra til steder han ikke har vært? Småbyer etc.? Han har vel sikkert vært mest innom storbyer? Anonymkode: a7d8e...9d9 1
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2021 #3 Skrevet 1. oktober 2021 Her må det vel være mulig å møtes på midten. Du ønsker å vite minst mulig, og han elsker helt sikkert å kunne dele sine favorittsteder med deg? Anonymkode: 0bb3f...97a 1
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2021 #4 Skrevet 1. oktober 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Her må det vel være mulig å møtes på midten. Du ønsker å vite minst mulig, og han elsker helt sikkert å kunne dele sine favorittsteder med deg? Anonymkode: 0bb3f...97a Jeg elsker å lese om byen, spisesteder og gjøre meg opp en egen mening om hvor jeg vil dra. Jeg har lenge drømt om å heller dra på jenteturer i fremtiden, når barna er litt større. Det stemmer at mannen gjør det kun fordi han blir litt ivrig etter å ta meg med på "alt". Anonymkode: be284...0f1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå