AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2021 #1 Skrevet 1. oktober 2021 som jeg ikke har lagt merke til?? Vi bruker det hver dag, og jeg kommer ikke til å legge merke til at vi har det før det ikke virker lengre? Han sa det etter jeg sa at jeg var imponert over at han ikke la merke til en interiørting jeg har kjøpt den siste mnd. Jeg har egentlig kjøpestopp dette året - fordi vi har alt vi trenger og mye mer..så derfor har jeg gitt meg selv kjøpestopp. Men, denne ting var for god til at jeg kunne la den passere 🤪 Men hva i alle dager er det vi bruker hver dag, men som vi ikke legger merke til?? Den ene tingen var i hovedetasjen (stue, kjøkken, bad, vaskerom, klesrom)..jeg får ikke fred på meg før jeg har funnet det ut. Anonymkode: 9a0b8...599
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2021 #2 Skrevet 1. oktober 2021 Herregud for en idiot. Anonymkode: 36891...7b7
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2021 #3 Skrevet 1. oktober 2021 Ny sikring/ strømkontakt el.l? Anonymkode: 18101...ab6 5
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2021 #4 Skrevet 1. oktober 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Vi bruker det hver dag, og jeg kommer ikke til å legge merke til at vi har det før det ikke virker lengre? En lyspære? Anonymkode: 46f1f...f8d 12
blåbærpai Skrevet 1. oktober 2021 #5 Skrevet 1. oktober 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): som jeg ikke har lagt merke til?? Vi bruker det hver dag, og jeg kommer ikke til å legge merke til at vi har det før det ikke virker lengre? Han sa det etter jeg sa at jeg var imponert over at han ikke la merke til en interiørting jeg har kjøpt den siste mnd. Jeg har egentlig kjøpestopp dette året - fordi vi har alt vi trenger og mye mer..så derfor har jeg gitt meg selv kjøpestopp. Men, denne ting var for god til at jeg kunne la den passere 🤪 Men hva i alle dager er det vi bruker hver dag, men som vi ikke legger merke til?? Den ene tingen var i hovedetasjen (stue, kjøkken, bad, vaskerom, klesrom)..jeg får ikke fred på meg før jeg har funnet det ut. Anonymkode: 9a0b8...599 Lyspære. Garantert. Eller dopapir. 7
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2021 #7 Skrevet 1. oktober 2021 Jeg tenkte også lyspære, eller batteri. Eller røykvarsler. Anonymkode: a25a4...44b 3
Gjest Elder Millennial Skrevet 1. oktober 2021 #8 Skrevet 1. oktober 2021 Hvis det er noe som må virke tenker jeg det er en bruksting. Tenker typisk at det er en elektrisk duppeditt som lyspære, det er nevnt over her. En annen ting jeg kom på var lighter eller nye batterier til fjernkontrollen eller noe slikt teit 😅
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2021 #9 Skrevet 1. oktober 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg tenkte også lyspære, eller batteri. Eller røykvarsler. Anonymkode: a25a4...44b Ja, kanskje røykvarsler eller batteri til røykvarsleren Anonymkode: 46f1f...f8d 1
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2021 #10 Skrevet 1. oktober 2021 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Vi bruker det hver dag, og jeg kommer ikke til å legge merke til at vi har det før det ikke virker lengre? batteri til fjernkontrollen til tvapparatet Anonymkode: 46f1f...f8d 5
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2021 #11 Skrevet 1. oktober 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): batteri til fjernkontrollen til tvapparatet Anonymkode: 46f1f...f8d Fordi dette kan bety 2 batterier (som det ofte er i fjernkontroller mannen sier han har kjøpt 2 nye ting i huset.. Anonymkode: 46f1f...f8d 4
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2021 #12 Skrevet 1. oktober 2021 Ominous skrev (3 minutter siden): Hvis det er noe som må virke tenker jeg det er en bruksting. Tenker typisk at det er en elektrisk duppeditt som lyspære, det er nevnt over her. En annen ting jeg kom på var lighter eller nye batterier til fjernkontrollen eller noe slikt teit 😅 Jeg tror du har rett Anonymkode: 46f1f...f8d
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2021 #13 Skrevet 1. oktober 2021 Gi oss fasiten når du har funnet det ut da ts Anonymkode: 46f1f...f8d 1
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2021 #14 Skrevet 1. oktober 2021 Pakning til doen og dobørste. Anonymkode: 210f9...87d
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2021 #16 Skrevet 1. oktober 2021 Salamandria skrev (Akkurat nå): Dørmatte? Lite sannsynlig at menn bryr seg om dørmatter. Anonymkode: 52c8b...0e5 2
Pantoten Skrevet 1. oktober 2021 #17 Skrevet 1. oktober 2021 Men NYE ting? Anser ikke bytte av lyspære som en ny ting egentlig, det er jo bare erstatning av forbruksmateriell. 2
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2021 #18 Skrevet 1. oktober 2021 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): jeg kommer ikke til å legge merke til at vi har det før det ikke virker lengre? Kan også være et filter til støvsugeren. (Når filteret er fullt (og ikke lengre virker som det skal) suger vel støvsugeren dårligere og/eller det kommer opp varsel på støvsugeren som du legger merke til). Anonymkode: 46f1f...f8d
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2021 #19 Skrevet 1. oktober 2021 jeg kommer ikke til å legge merke til at vi har det før det ikke virker lengre? Fordi dette ikke er synlig. Det er noe som er inni noe (som inni en støvsuger, fjernkontroll, røykvarsler el.l.) Anonymkode: 46f1f...f8d
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2021 #20 Skrevet 1. oktober 2021 Han er her inne å snoker i tråden akkurat nå Det ble tippet riktig ganske tidlig…. En lyspære?? Herregud..jeg regner ikke lyspærer som noe nytt engang..de byttes jo med jevne mellomrom. Lite romantisk. Det blir sofaen i natt 🤪 Ts Anonymkode: 9a0b8...599 9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå