Gå til innhold

Bøyd penis

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Er en mann på 23 år som har bøyd penis. Størrelsen og lengden er fin, men hele bøyer seg litt gradvis til venstre side når den er stiv. Altså en bue som en wienerpølse eller en banan. Er dette negativt og unormalt? Har ikke noe trøbbel med samleie, men føler at alle menn har en helt rett perfekt penis. Tar jeg feil? Er det også noen stillinger som er anbefalt for at kvinnen kjenner det maksimalt når min bøyer seg til venstre side? Siste jeg lurer på er hva dere kvinner foretrekker når det kommer til penisform. Håper noen kan gi meg svar. 

Anonymkode: 8a602...b76

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke negativt eller unormalt. Svært få menn har rett penis. En penis som har litt oppoverbøy er optimalt for g-punkts stimulering og med litt eksperimentering med stillinger kan du også få til det samme. Bøy er bra :) 

Skrevet

Eksen har bøyd og det ga virkelig ikke en stopper for hvor deilig det var, for å si det sånn. Tenk heller over hvor og hva du gjør med hendene. 

Anonymkode: b1a5e...3da

Skrevet

Jeg har hatt sex med ca 40 stykker og tror 1 eller 2 hadde helt rett penis. Det er vanligere med bøyd og kan også være bedre da den treffer «riktig» ved samleie. 

Anonymkode: ec566...3d3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...