Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk lakkert tåneglene på ferie. Det ble brukt shellac. Har i ettertid forstått at dette ikke er enkelt å få fjernet selv samt at jeg kan ødelegge selve neglen ved å file ned eller klippe. 

Har aldri hatt shellac før så her er jeg helt blank. Noen som har tips og erfaringer å dele?

Anonymkode: 171d3...ec5

Skrevet

Ja du kan file ned oppå så du får av top coaten og så surre på bomullsdotter med neglelakkfjerner og la det sitte på i 20 min. 

men jeg bare peller det av selv, noen ganger knekker en negl litt kortere, men ikke værre enn det. 

Anonymkode: d6aae...06c

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ja du kan file ned oppå så du får av top coaten og så surre på bomullsdotter med neglelakkfjerner og la det sitte på i 20 min. 

men jeg bare peller det av selv, noen ganger knekker en negl litt kortere, men ikke værre enn det. 

Anonymkode: d6aae...06c

Takk for svar 🙂

Skrevet

Ingen flere som har tips og råd?

Skrevet

Du har sikkert fått den av nå, men et tips jeg fikk fra ei venninne som driver med negler er å kjøpe en neglelakkfjerner som inneholder aceton. Dynk bomullspads med neglelakkfjerner og legg den på neglene, ta deretter rundt aluminiumsfolie og pakk den godt rundt hver tå/fingertupp. Sitt med det på i ca 10-15min. Da løsner shellacen og det er bare å pille eller skrape/dra den av 

Skrevet
skruf skrev (27 minutter siden):

Du har sikkert fått den av nå, men et tips jeg fikk fra ei venninne som driver med negler er å kjøpe en neglelakkfjerner som inneholder aceton. Dynk bomullspads med neglelakkfjerner og legg den på neglene, ta deretter rundt aluminiumsfolie og pakk den godt rundt hver tå/fingertupp. Sitt med det på i ca 10-15min. Da løsner shellacen og det er bare å pille eller skrape/dra den av 

Takk skal du ha 🙂 Jeg har fortsatt det meste igjen på tærne.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...