AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2021 #1 Skrevet 1. oktober 2021 Jeg spiser glutenfri knekkebrød. I pakken er 3 og 3 knekkebrød pakket porsjonsvis i plast (slik at resterende ikke skal tørke ut og bli harde). Nå har jeg ikke alltid lyst på 3 knekkebrød om gangen, av og til vil jeg ha bare ett, derfor er jeg på utkikk etter en lufttett boks til å oppbevare dem i. Jeg har lett, men sikkert på feil sted, for jeg finner ingen gode alternativer. Noen tips? Anonymkode: 36085...1fd
solmåneogstjerner Skrevet 1. oktober 2021 #2 Skrevet 1. oktober 2021 Synes det fungerer bra med plastpose med ziplock, så lenge du lukker den helt.
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2021 #3 Skrevet 1. oktober 2021 Kakeboks? Knekkebrød er jo stekt tørre, så med mindre hjemmet ditt er fryktelig fuktig bør det ikke by på særlige problemer å oppbevare knekkebrød uinnpakket. Anonymkode: 3f756...247
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2021 #4 Skrevet 1. oktober 2021 Jeg vet hva slags knekkebrød du mener. De blir fort litt «seige» i konsistensen. Fant en lufttett boks på Clas Ohlson en gang, lokk med håndtak som legges ned så boksen blir tett. Anonymkode: bd3d9...473
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2021 #5 Skrevet 1. oktober 2021 Jeg kjøpte på Europris som jeg er fornøyd med, bruker disse til alt fra knekkebrød til mel og sjokopulver. Anonymkode: fec21...e4a
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2021 #6 Skrevet 1. oktober 2021 Smågodteskene med lokk (de 2-kilos eskene som smågodt leveres i) er gode og tette Anonymkode: 23d67...9b3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå