AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2021 #1 Skrevet 1. oktober 2021 Vi voknet opp søndag morgen og kjæresten min hadde stå. Han tok min hånd på hans penis for å vise dette. Fikk mensen på natten og sa dette til ham, da han vet jeg ikke liker å ha sex da. Jeg gikk ned på han, da jeg gjerne ville tilfredstille han. Det ville han ikke. Dette har skjedd før når jeg ikke kan ha sex. Hvorfor vil han ikke jeg skal suge han? Anonymkode: c6c6b...902 2
TheHairyToothfairy Skrevet 1. oktober 2021 #2 Skrevet 1. oktober 2021 du, det sa han ikke til oss. du må nesten spørre ham. eller, jeg kan gjerne ringe og spørre ham for deg om det er vanskelig eller flaut, men tror ikke noen her egentlig vet hva han tenker eller føler eller vil. 31
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2021 #3 Skrevet 1. oktober 2021 1 minutt siden, SidFernwilter said: du, det sa han ikke til oss. du må nesten spørre ham. eller, jeg kan gjerne ringe og spørre ham for deg om det er vanskelig eller flaut, men tror ikke noen her egentlig vet hva han tenker eller føler eller vil. Du, takk for svar. Kanskje noen andre vil komme med et bud 🙂 Anonymkode: c6c6b...902
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2021 #4 Skrevet 1. oktober 2021 Det kan jo ikke vi vite. Anonymkode: 3e893...088 4
TheHairyToothfairy Skrevet 1. oktober 2021 #5 Skrevet 1. oktober 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du, takk for svar. Kanskje noen andre vil komme med et bud 🙂 Anonymkode: c6c6b...902 trenger ikke noe bud, bevares. jeg kan ringe ham helt gratis, jeg. bare tenker det er greiest siden han sannsynligvis egentlig helst vil diskutere sexlivet deres sammen med deg og ikke en skokk andre fremmede på et forum. det hadde vært grunn nok til at jeg ikke lot deg gomle penis med meg, om første greie er å bringe sexlivet vårt til diskusjon for å få andres evaluering om hva som er greia rundt et personlig valg. 7
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2021 #6 Skrevet 1. oktober 2021 Man(n) må ofte egentlig på toalettet når man våkner, så han ville bare friste deg litt, men egentlig ikke mere enn det? Ikke gjør det til noe større enn det er, eller spør ham direkte som de andre foreslår gang på gang her. Anonymkode: fecb8...b4e 5
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2021 #7 Skrevet 1. oktober 2021 1 minutt siden, AnonymBruker said: Man(n) må ofte egentlig på toalettet når man våkner, så han ville bare friste deg litt, men egentlig ikke mere enn det? Ikke gjør det til noe større enn det er, eller spør ham direkte som de andre foreslår gang på gang her. Anonymkode: fecb8...b4e Anonymkode: c6c6b...902
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2021 #8 Skrevet 1. oktober 2021 1 minutt siden, AnonymBruker said: Man(n) må ofte egentlig på toalettet når man våkner, så han ville bare friste deg litt, men egentlig ikke mere enn det? Ikke gjør det til noe større enn det er, eller spør ham direkte som de andre foreslår gang på gang her. Anonymkode: fecb8...b4e Takk, for et svar som gav mening 🙂 Anonymkode: c6c6b...902
K.B. Skrevet 1. oktober 2021 #9 Skrevet 1. oktober 2021 Har jeg morrabrød så synes jeg det er sykt ubehagelig å bli ronket/sugd. Da vil jeg egentlig bare på toalettet. 7
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2021 #10 Skrevet 1. oktober 2021 1 minutt siden, K.B. said: Har jeg morrabrød så synes jeg det er sykt ubehagelig å bli ronket/sugd. Da vil jeg egentlig bare på toalettet. Takk for svaret ditt 🙂 Anonymkode: c6c6b...902
Jordbæra Skrevet 1. oktober 2021 #11 Skrevet 1. oktober 2021 Kan hende han måtte på do først eller at han ikke følte seg ren nok til det. Flaut å si slikt, men da burde han latt være å ta hånda di dit og. 4
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2021 #12 Skrevet 1. oktober 2021 Jordbæra skrev (Akkurat nå): Kan hende han måtte på do først eller at han ikke følte seg ren nok til det. Flaut å si slikt, men da burde han latt være å ta hånda di dit og. Kan vel være at han synes den var ren nok til kontakt med hender eller underliv men ikke munnen. Anonymkode: 1adb3...7b2 5
Jordbæra Skrevet 1. oktober 2021 #13 Skrevet 1. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Kan vel være at han synes den var ren nok til kontakt med hender eller underliv men ikke munnen. Anonymkode: 1adb3...7b2 Ja, det jeg mener jo. Ikke ren nok til det hun skulle. 3
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2021 #14 Skrevet 1. oktober 2021 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Vi voknet opp søndag morgen og kjæresten min hadde stå. Han tok min hånd på hans penis for å vise dette. Fikk mensen på natten og sa dette til ham, da han vet jeg ikke liker å ha sex da. Jeg gikk ned på han, da jeg gjerne ville tilfredstille han. Det ville han ikke. Dette har skjedd før når jeg ikke kan ha sex. Hvorfor vil han ikke jeg skal suge han? Anonymkode: c6c6b...902 Du vet at suging også er sex eller? Sex er veldig mye mer enn bare samleie! Anonymkode: 2520e...956 2
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2021 #15 Skrevet 1. oktober 2021 1 minutt siden, Jordbæra said: Ja, det jeg mener jo. Ikke ren nok til det hun skulle. takk for svar 🙂 kan være det. Anonymkode: c6c6b...902
Gjest GulSol Skrevet 1. oktober 2021 #16 Skrevet 1. oktober 2021 Kanskje han ikke liker blowjobene dine. Eller blowjobs generelt. 😬
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2021 #17 Skrevet 1. oktober 2021 2 minutter siden, AnonymBruker said: Du vet at suging også er sex eller? Sex er veldig mye mer enn bare samleie! Anonymkode: 2520e...956 jojo, virker som folk klarer å svare likevel;) Anonymkode: c6c6b...902
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2021 #18 Skrevet 1. oktober 2021 Just now, GulSol said: Kanskje han ikke liker blowjobene dine. Eller blowjobs generelt. 😬 Takk for svar! Han har sagt jeg er god til det. Har også spurt om jeg skal gjøre noe annerledes, da sier han nei. Når han også har anledning til å gjengjelde, pleier han ikke sette seg på bakbena. Anonymkode: c6c6b...902
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2021 #19 Skrevet 1. oktober 2021 Som andre sier, kanskje han måtte tisse. Liker han bj i andre situasjoner? Noen menn liker bare ikke å bli sugd. 🤷♀️ Anonymkode: 1307f...424
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2021 #20 Skrevet 1. oktober 2021 Just now, AnonymBruker said: Som andre sier, kanskje han måtte tisse. Liker han bj i andre situasjoner? Noen menn liker bare ikke å bli sugd. 🤷♀️ Anonymkode: 1307f...424 Takk for svar:) Ja, han liker det. Anonymkode: c6c6b...902
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå