Gå til innhold

vurderer å kutte ut dagbladet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir så provosert at de hele tiden skal ha rulletekst når noe liksom er viktig og store bokstaver. Jeg synes det er så barnslig. Kan dem ikke opptre som alle andre voksne. 

Anonymkode: 78ed8...cd1

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hehe, veldig enig. Går sjelden inn der, nettopp pga dette 

Endret av solmåneogstjerner
  • Liker 2
Skrevet

Har kuttet de for flere år siden. Alt for tabloid for min smak. 

• Liker 8
Skrevet

Leser aldri Dagbladet. Overskriftene blir for dumme, og til tider er det ubehagelig å se hvordan de lager clickbait ut av alvorlige og tragiske saker.

Skrevet

Er ikke mye objektiv journalistikk hos Dagbladet, der skal alt være blodrødt og clickbait.

AKKURAT NÅ - AKKURAT NÅ - AKKURAT NÅ - AKKURAT NÅ - AKKURAT NÅ - AKKURAT NÅ

NÅ: Det blir 50-70mm regn

Anonymkode: e9940...927

• Liker 6
Skrevet

Enig.

Foretrekker faktisk Vredens Gnag fremfor Dagbladet.

• Liker 2
Skrevet

dagbladet er litt sånn simpel underholdning, hakket over Se&Hør. jeg registrerer at det er der, men jeg baserer fankern meg ikke nyhetsbildet mitt derfra. 

• Liker 2
Skrevet

Dagbladet er ikke lesbart på noen som helst måte - da velger jeg heller Se og Hør!!

• Liker 1
Skrevet

Enig, det er sjelden innholdet faktisk tilsier blinkende farger og rulletekster.

En annen ting som gjelder både VG og Dagbladet, er idiotien de har begynt med på forsiden med filmsnutter av dyr som skader seg eller holder på å bli skadet. Både av seg selv eller av mennesker.

Hva i f... er poenget med det? Det er ikke bare tåpelig og fordummende, men potensielt skadelig også. Enkelte individer kan få syke ideer av det der.

Skrevet

Tipper «jorunalistene» som jobber hos Dagbladet er flaue for å ikke få seg en bedre jobb.

Anonymkode: ead80...757

• Liker 2
Skrevet

"TUSEN TAKK FOR AT DU SER PÅ NON-STOP"

Nei, hadetbra dagbladet. Det der er så sinnsykt cringe.

• Liker 2
Skrevet

Hvor lenge skal du vurdere før du tar en avgjørelse ang dette?

Anonymkode: 75476...9dd

• Liker 1
Skrevet
ti10 skrev (5 timer siden):

Enig, det er sjelden innholdet faktisk tilsier blinkende farger og rulletekster.

En annen ting som gjelder både VG og Dagbladet, er idiotien de har begynt med på forsiden med filmsnutter av dyr som skader seg eller holder på å bli skadet. Både av seg selv eller av mennesker.

Hva i f... er poenget med det? Det er ikke bare tåpelig og fordummende, men potensielt skadelig også. Enkelte individer kan få syke ideer av det der.

Enig, de videosnuttene er hentet direkte fra Reddit-forumet. Så noen hos VG sitter og scroller Reddit for videoer å legge ut på forsiden av VG. Veldig ofte har jeg sett videoen på Reddit først..

Anonymkode: 3fe27...95c

Skrevet

Det har irritert meg lenge over det, og trodde det kun var bare meg, men så innser jeg jo at det er mange andre som opplever det samme. Da har jeg iallfall fått en bekreftelse og avslutte mitt kapittel som dagbladet leser. 

TS

Anonymkode: 78ed8...cd1

• Liker 1
Skrevet

Knulleavisa dagbladet ja. Jeg har kutta dem ut for lenge siden. Veldig useriøs avis. 

Anonymkode: fa49a...be2

• Liker 1
Skrevet

Useriøs tulleavis styrt av marxisten Marie Simonsen. Slikt er det best å holde seg unna.

Anonymkode: 1deb9...2ea

• Liker 1
Skrevet

AKKURAT NÅ AKKURAT NÅ

Anonymkode: 3f53e...090

Skrevet

Dagbladet er som å lese et ukeblad, noe jeg ikke gjør. VG er i samme gata, men ikke like ekstremt. Synes dagbladet minner meg om en dårlig utgave av en tulleavis som daily mail, bare enda litt mer glad i fargebruk og "sjokk-effekter".

Anonymkode: 10f74...d56

Skrevet

Skjermdump tatt nå, bare clickbaits.

AC151EE4-6EF6-414C-A607-871A3B416963.jpeg

Anonymkode: 7fcbd...531

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...