Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

slettet

Endret av FiegoFiego
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har det slik selv så kuttet ut venner som bare tar og aldri gir, du kunne jo prøvd sosial fritidsaktivitet på nettet, gjorde det under koronaen selv. 

Skrevet

Jeg føler meg litt som den vennen som trenger mye pushing for å bli med på noe. Og det er slik du skriver, siden jeg er i parforhold så får jeg ofte det sosiale aspektet dekket. I tillegg så har jeg ganske mye ting gående på en gang med jobb, studier og andre ting, så personlig føler jeg at jeg har minimalt med tid verken til venner eller øvrige familie. Kanskje vennene dine er i noenlunde samme situasjon? Det betyr ikke at de ikke ser på deg som viktig nok eller at du ikke er en god venn.  Når du sier at du føler deg ensom så kjenner jeg allikevel et stikk hvis jeg har venner som er som deg, som også føler på ensomhet siden de ikke er i forhold. Jeg kan bare svare ut fra min situasjon, hverdagene mine er fullstappet til 21 om kveldene og helgene frem til 18 om kveldene. Når jeg endelig kan slappe av så foretrekker jeg bare ligge på sofaen eller tilbringe litt tid sammen med kjæresten. 

Anonymkode: 766df...550

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...