Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er avhengig av energidrikke, men har klart å holde meg siden jeg fant ut at jeg er gravid. Man kan drikke litt kaffe, er det farlig å drikke en liten red bull en gang i blandt? Holder særiøst å gå på veggen snart 🙈 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En liten en gang iblant går selvsagt helt fint! Så lenge du ikke kombinerer med ti kopper kaffe 😉

Anonymkode: fe4f0...054

• Liker 2
Skrevet

Alt med måte. ;)

Anonymkode: 27950...198

• Liker 1
Skrevet

Alt med måte. Jeg drikker et par stk i uken av de små red bullene. Drikker ikke kaffe, te eller annen drikke med koffein fordi jeg ikke liker det :)

Anonymkode: 019e5...058

Skrevet

Før graviditet drakk jeg et par slike 0,5l-bokser hver helg, og gjerne èn på hverdagene også. Men pga. koffeininnholdet og mye annet rart de inneholder så bør man ikke drikke så mye av dette som gravid. Helt avholds har jeg dog ikke tenkt at det er behov for (ikke på den måten som alkohol er liksom). Så nå drikker jeg en slik boks av og til, til spesielle anledninger. F.eks hvis jeg er på fest, når det var en varm sommerkveld m/ besøk osv. Når de andre tar seg en øl eller vin, så har jeg kost meg med en slik boks. Med god samvittighet :) Liker forøvrig ikke kaffe, så det drikker jeg ikke.

Skrevet
3 hours ago, Happylife said:

Er avhengig av energidrikke, men har klart å holde meg siden jeg fant ut at jeg er gravid. Man kan drikke litt kaffe, er det farlig å drikke en liten red bull en gang i blandt? Holder særiøst å gå på veggen snart 🙈 

Nei, det er ikke farlig :)

Hold deg under 200mg i døgnet bare, som er det som er anbefalt :)

Jeg liker ikke kaffe, te eller de fleste energidrikker, men Battery går an. I graviditetene mine har energi vært mangelvare og det har vært fint å hatt litt ekstra for å komme gjennom arbeidsdagen. En Battery inneholder 32mg koffein per 100ml, så da er jo en liten boks til dagen godt innafor. 

Anonymkode: 2d921...ce8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...