Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og jeg har ikke dårlig samvittighet. Hun er yngre enn et av mine barn og umoden for alderen sin. Eldre enn foreldrene hennes er jeg også. Anser meg selv som en person som analyserer og reflekterer mye over alt jeg gjør. Allikevel klarer jeg ikke og se at det jeg gjør er noe moralsk eller etisk galt, selvom samfunnet  gjør det. Alle relasjoner mellom to mennesker er forskjellige/unike, og det kan åpenbart være tilfeller hvor en slik ujevn maktbalanse ikke er bra, men det betyr ikke at alle slike forhold er det. Legger hodet på hoggestabben her for å ta i mot aspekter og nyanser fra dere kvinner som jeg kanskje ikke har tenkt godt nok igjennom(jeg er jo tross alt mann..) 

Gammel gris 40

• Liker 7
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min første tanke: hva er galt med deg, siden du ikke får damer på din egen alder?

Anonymkode: 306a7...5ed

• Liker 49
Skrevet

Ok🙄

Anonymkode: fcad9...543

• Liker 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Min første tanke: hva er galt med deg, siden du ikke får damer på din egen alder?

Jeg gjør det. Og har en samboer på 34. Aldri hatt problemer på damefronten. Så hun her dekker en fantasi og et «behov»

• Liker 8
Skrevet

Det er ikke alderen i seg selv som får rød lampe til å lyse her. Det er at hu er 18 år og som du selv skriver umoden for alderen. Hvilken psykisk alder har hu? Kjent hu lenge?

• Liker 27
Skrevet
4 minutter siden, M1981 said:

Og jeg har ikke dårlig samvittighet. Hun er yngre enn et av mine barn og umoden for alderen sin. Eldre enn foreldrene hennes er jeg også. Anser meg selv som en person som analyserer og reflekterer mye over alt jeg gjør. Allikevel klarer jeg ikke og se at det jeg gjør er noe moralsk eller etisk galt, selvom samfunnet  gjør det. Alle relasjoner mellom to mennesker er forskjellige/unike, og det kan åpenbart være tilfeller hvor en slik ujevn maktbalanse ikke er bra, men det betyr ikke at alle slike forhold er det. Legger hodet på hoggestabben her for å ta i mot aspekter og nyanser fra dere kvinner som jeg kanskje ikke har tenkt godt nok igjennom(jeg er jo tross alt mann..) 

Gammel gris 40

Gammel Troll 40 mener du.  Utprøvd tema - synd det er egentlig mange gamle griser som slikker etter 18 åringer, men det er jo fredag, så hurra for helgen! 

Anonymkode: e43ba...1b7

• Liker 30
Skrevet
M1981 skrev (5 minutter siden):

Gammel gris 40

Hva er årsaken til at du opprettet en bruker her inne for å fortelle dette? 

Anonymkode: fb361...f69

• Liker 26
Gjest Dævendøtte
Skrevet (endret)

Og hva tenker du den dagen din datter finner seg en gris på 40 år?

Spesielt når du vet at hun dekker hans "behov". 

Regner med du også synes det er helt ok. 

PS. Når det er sagt, er det ikke aldersforskjellen som er verst her, det er måten du skriver på. Ikke særlig voksent og reflektert, men som du sier, du er jo bare en mann. Takk og lov for at ikke alle menn er som deg. 

Endret av Dævendøtte
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker said:

Får ikke nok damer på 18 heller lol.  Kanskje blow up dukker teller? 

• Liker 4
Skrevet

Og folk biter på igjen...

Anonymkode: 589be...a5c

• Liker 16
Skrevet

Det jeg reagerer på er at du trenger å fortelle det her, er du så stolt! Vil tro at du er umoden tross dine 40 år.

• Liker 10
Skrevet
Doktor Dyregod skrev (Akkurat nå):

Det er ikke alderen i seg selv som får rød lampe til å lyse her. Det er at hu er 18 år og som du selv skriver umoden for alderen. Hvilken psykisk alder har hu? Kjent hu lenge?

På noen områder er hun aldersadekvat, men på andre områder så henger hun igjen på ungdomsskole-alder. Men det er ikke sånn at jeg manipulerer henne for å ha sex med henne. Jeg har forklart henne helt ærlig hva jeg tenner på med denne relasjonen, og hun tenner på eldre menn, lærerfantasier osv. Og jeg “kjører” ikke bare på her, men hjelper henne sette sin egen kvinnelige sexualitet i fokus og lærer henne bli kåt på seg selv, og tar hensyn som ikke alle gutter på hennes alder tar. Og jeg er en slags mentor for henne på alle plan i livet. Hun har hatt en del sex før jeg møtte henne, og hun har det fortsatt med andre. Så det er ikke sånn at jeg har «lurt» henne ut i den seksuelle verden. Men jeg gir henne en type sex og respekt som helt ærlig tror bare erfarne menn kan gi. Jeg hører selv når jeg skriver dette hvor ekkelt det høres ut også, for utenforstående, men ja. Prøver å svare helt ærlig her nå

• Liker 2
Skrevet

Stakkars jente og stakkars kona di.

Anonymkode: 8d7a9...9ca

• Liker 15
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Gammel Troll 40 mener du.  Utprøvd tema - synd det er egentlig mange gamle griser som slikker etter 18 åringer, men det er jo fredag, så hurra for helgen! 

Hehe ja jeg skjønner at det kommer til å komme mye hets her. Og jeg skjønner det. Jeg har også en datter, og ja. Det er vanskelig og tro at en gammel gris kan ha andre intensjoner enn bare å please seg selv. Så kall meg gjerne troll eller andre stygge ting. Det lever jeg helt greit med og er som forventet 

• Liker 2
Skrevet

Da var norges største forumtroll tilbake med ny trollekonto, ikke la trollet lure dere til å komme med reaksjoner siden det bare er SandraFraBærum, BuldraFraVågenes, Sangfugler, DetPerfekteLiv blant mange andre brukernavn som er tilbake.

Anonymkode: 055f3...128

• Liker 23
Skrevet

Så hyggelig at to voksne personer har funnet hverandre. Kjærlighet er større enn alt ❤️ 

Anonymkode: 8e8ae...a65

• Liker 4
Skrevet
M1981 skrev (13 minutter siden):

Jeg gjør det. Og har en samboer på 34. Aldri hatt problemer på damefronten. Så hun her dekker en fantasi og et «behov»

Så du er utro, ja. Prøv å si til din samboer at du er utro med ei som er yngre enn et av dine barn. Lag gjerne en ny tråd etter at du har vært et ærlig menneske, ellers vil jeg bare kondolere så mye på resten av din families vegne (IKKE din)

• Liker 11
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Stakkars jente og stakkars kona di.

Anonymkode: 8d7a9...9ca

Samboeren min vet om det da vi har er åpent forhold, og hun har sine greier. Den stakkars jenta har nå lært seg og akseptere underlivet sitt og opplevd orgasmer for første gang i sitt liv. Pluss at hun for første gang har en mannsperson som bryr seg om henne som en person også. Og jeg snakker med henne om problemene rundt den skjeve maktbalansen mellom oss, så det er ingenting som er usagt eller feid under teppe her

• Liker 2
Skrevet

Alle jeg vet om som har eller har hatt frivillig sex med mye eldre menn da de var tenåringer/under 20 har en psykisk diagnose som gjorde dem søkende, og ser i ettertid at det ikke gjorde dem noe godt. 

Det er ikke rart at unge kvinner som sliter psykisk søker bekreftelse i sex. Det er rart at godt voksne menn tror de bidrar positivt ved å gå inn i seksuelle relasjoner med stor maktbalanse (alder og erfaring gir det selv om du ikke ser det).

• Liker 20
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Da var norges største forumtroll tilbake med ny trollekonto, ikke la trollet lure dere til å komme med reaksjoner siden det bare er SandraFraBærum, BuldraFraVågenes, Sangfugler, DetPerfekteLiv blant mange andre brukernavn som er tilbake.

Anonymkode: 055f3...128

Helt ærlig så er dette min første brukerkonto her inne. Troller ikke her, men du får tror hva du vil

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...