Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hørt at magen ofte kan komme over «natta». Når hadde magen din den største vokse perioden? 

Anonymkode: 5baeb...200

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Følte ikke at den nødvendigvis kom "over natten" Men jeg tok bilder av magen hver uke fra uke 12, og rundt uke 22 var det påskeferie, så jeg glemte å ta siden jeg var bortreist. Og ser en ganske stor forskjell fra uke 22 til uke 24. Da ser den plutselig litt mer ut som gravid-mage i stedet for bare oppblåst :)

Anonymkode: 39dde...460

Skrevet

I uke 30. Fram til da var den ikke synlig i helt vanlige klær. Hadde nok sett den i helt figurnære klær før det, men det har jeg lite av.

Anonymkode: 9372d...736

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Hørt at magen ofte kan komme over «natta». Når hadde magen din den største vokse perioden? 

Anonymkode: 5baeb...200

Fra uke 30-32. 

Anonymkode: d4a82...127

Skrevet

Min mage vokste gradvis hele veien. Sa aldri «pang». Fra en bitteliten kul nederst (som kun vistes når jeg var avkledd) rundt uke 13, en liten gravidmage som «alle» kunne se (med mindre jeg hadde på løse klær) rundt uke 18-20, svært synlig kul rundt uke 30 og diger (følte jeg selv, ser på bilder at det var en ganske så moral høygravid kropp nå) rundt uke 35-40.

Anonymkode: bf047...44f

• Liker 1
Skrevet

Var nærmest flat frem til uke 14, over natten en gang i uke 15 fikk jeg plutselig en skikkelig rund og god kul. Har det på bilde og er ganske sprøtt å se hvor fort magen kom fra en dag til en annen 😅

Anonymkode: 39e5b...198

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...