AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2021 #1 Skrevet 1. oktober 2021 Dama mi og jeg har ulike behov. Jeg er åtte år eldre enn henne og det er rimelig stor forskjell på hennes og mine venner. Det som ofte er gjennomgående for henne og hennes venner er at hun mottar meldinger som ''drekking i kveld?'', ''blir du med på byen?'', ''fæst i kveld?'' - Det virker som at som skal finnes på må inneholde alkohol. Mine venner er mer der at vi møtes, chiller hjemme og det foregår så og si alltid uten alkhol. Vi er på en måte ferdig med den fasen av livet hvor ting ofte handlet om å drikke seg full. Jeg sier jo til dama at hun bare må bli med venninnene sine på mye å nyte livet, men jeg føler at hun gjør det med en bismak (dårlig samvittighet) og jeg er redd for å være en brems for henne. Jeg orker rett og slett ikke all denne festingen og jeg gidder heller ikke å dra på byen. Jeg vet jeg høres kjedelig ut. Bør jeg la henne gå? Jeg synes det er så vanskelig, for jeg elsker henne virkelig. Jeg bør jo selvfølgelig snakke med henne om dette først, men når jeg får høre fra hennes venninner at jeg er kjedelig som ikke gidder å bli med på byen, så føler jeg seriøst at jeg er en skikkelig brems for henne. Anonymkode: abaae...1bd
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2021 #2 Skrevet 1. oktober 2021 Er det slik at du er i jobb og hun er student? Eller at hun er 19 og du er 27? Eller er dere jevngamle med forskjellige interesser og omgangskrets? Tenker at dette vil bli litt kræsj om dere får barn. Jeg fikk barn med en som elsket å feste. Tenk deg campingferie med familie. Tre unger og en far på 35 år som kommer sørpefull inn i campingvognen hver natt i 3-4-tiden og sover til langt på dag... Ut på byn 1-2 ganger i mnd. Vi ble sammen som studenter, så trodde jo at han ville slutte med grøftefylla når vi fikk jobb og unger. Men der tok jeg feil gitt... Anonymkode: 6497e...441
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2021 #3 Skrevet 1. oktober 2021 Det er forresten slutt nå. Han fant seg ei ny dame på fest. Hell i uhell. Jeg har et mye bedre liv nå 👍 Anonymkode: 6497e...441
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2021 #4 Skrevet 1. oktober 2021 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Det er forresten slutt nå. Han fant seg ei ny dame på fest. Hell i uhell. Jeg har et mye bedre liv nå 👍 Anonymkode: 6497e...441 ? Skrev du den ts? I innlegget ble det beskrevet en helt annen relasjon.. Anonymkode: f2ef2...314
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå