AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2021 #1 Skrevet 1. oktober 2021 Har møtt en mann noen ganger, og neste gang vi skal møtes har vi avtalt at han skal ligge over til meg. Tror dere mannen forventer sex da? Vet at man kan snakke om hva som evt kan skje og ikke på forhånd, men bare lurer på hvilke erfaringer dere har med dette og hva dere tror har forventer. Anonymkode: 77c5f...625
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2021 #3 Skrevet 1. oktober 2021 Ja det forventer han. Han gleder seg sikkert til masse sex. Anonymkode: 8f2b2...937 3
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2021 #4 Skrevet 1. oktober 2021 Med mindre du sier annet, så er det nok en forventning ja Anonymkode: c7c19...910 5
LillEve Skrevet 1. oktober 2021 #5 Skrevet 1. oktober 2021 Hvis dere begge har erfaring fra før, ville jeg nok ha forventet det, med mindre noe annet var avklart. Han må jo selvsagt uansett finne ut om du vil det først, men hvis du vil unngå misforståelser er det nok lurt å avklare forventningene på forhånd 😊 Fravær av et "Ja" er jo et "Nei", men da slipper du hvertfall å måtte ta stilling til det. 3
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2021 #6 Skrevet 1. oktober 2021 😅 Hva hadde du tenkt om en du datet inviterte deg på overnatting? Altså, man må absolutt ikke ha sex - men det vil være ønsket fra 99,9% ja. Anonymkode: 9a84f...659 2
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2021 #7 Skrevet 1. oktober 2021 Han forventer sex om ikke annet blir avtalt. Anonymkode: 692dd...1c6 4
nomore82 Skrevet 1. oktober 2021 #8 Skrevet 1. oktober 2021 Hva han forventer må du nesten spørre han om. Men det ville vært helt normalt å ha sex. Men det ville heller ikke vært noe galt i å ikke ha sex. Lurer du fortsatt? Spør han! 4
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2021 #9 Skrevet 1. oktober 2021 Spør han på forhånd om det er lenge siden han testet seg for kjønnssykdommer Anonymkode: 4e348...0cf 1
Katten.2.0 Skrevet 1. oktober 2021 #10 Skrevet 1. oktober 2021 Det trenger ikke nødvendigvis være en forventning, men garantert et håp. 6
Pappi Skrevet 1. oktober 2021 #11 Skrevet 1. oktober 2021 (endret) Bor dere langt i fra hverandre slik at det er praktiske fordeler ved overnatting? Hvis ikke så tror jeg helt klart at han forventer at du ønsker å ha sex. Hvorfor ellers skulle det være overnatting liksom? Endret 1. oktober 2021 av Pappi 2
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2021 #12 Skrevet 1. oktober 2021 Spørs hvilken type mann dette er. Men en normal mann forventer ikke automatisk sex. Men han antar nok at sjansen er stor for det ettersom du ønsker å dele seng med han, og muligens håper han på at det skal utspille seg til dette. For øvrig kan det jo være fint om at dere prater om sex på forhånd, og "avklarer" det. Altså, skrur ned forventningene og skaper en felles "ta det som det kommer"-holdning til det. Ikke inviter han til sengs hvis du ikke ønsker sex med han! Anonymkode: 7150d...20b 3
Gjest Mysticgirl Skrevet 1. oktober 2021 #13 Skrevet 1. oktober 2021 Definitivt vil han ønske og håpe på sex. Han er en mann .
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2021 #15 Skrevet 1. oktober 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): HOS! Anonymkode: 5fd6f...d33 DIALEKT! Anonymkode: cbffd...c52 1
Hunmedham Skrevet 1. oktober 2021 #16 Skrevet 1. oktober 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Har møtt en mann noen ganger, og neste gang vi skal møtes har vi avtalt at han skal ligge over Dere har møtt hverandre "noen ganger" og han skal overnatte hos deg. Du har altså invitert ham. Når man inviterer en mann man har møtt "noen ganger" til overnattingsbesøk har man mellom linjene sagt: Nå har vi blitt så godt kjent og jeg liker deg så godt at nå vil jeg ligge med deg. Når mannen takker ja, signaliserer han vilje til å la forholdet gå et steg videre, og han takker ja til innbydelsen om å få legge seg i hennes seng. Han opplever dette som en beskjed om at hun vil ha sex med ham. Hvis man ikke er sikker på om man vil ha sex med daten - etter "noen" treff - inviterer man ham ikke hjem til seg på overnattingsbesøk. Man gjør ikke det. Aldri. 2
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2021 #17 Skrevet 1. oktober 2021 6 minutter siden, AnonymBruker said: DIALEKT! Anonymkode: cbffd...c52 Dialekt eller ikke. Det er feil. Anonymkode: 38038...b53 8
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2021 #18 Skrevet 1. oktober 2021 Er det da slik at du ikke vil, siden du spør? Anonymkode: 254b8...ccc 1
Gjest ABM Skrevet 1. oktober 2021 #19 Skrevet 1. oktober 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Har møtt en mann noen ganger, og neste gang vi skal møtes har vi avtalt at han skal ligge over til meg. Tror dere mannen forventer sex da? Vet at man kan snakke om hva som evt kan skje og ikke på forhånd, men bare lurer på hvilke erfaringer dere har med dette og hva dere tror har forventer. Anonymkode: 77c5f...625 Har dere avtalt overnatting hos deg betyr det sex i mine ører iallefall..og hvis det ikke skjer betyr det at forholdet er over spør du meg..
Gjest Jmcclane Skrevet 1. oktober 2021 #20 Skrevet 1. oktober 2021 Kan være han håper på. Kan være han håper det ikke skjer. Kan være han forventer. Bare han som vet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå