AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2021 #1 Skrevet 1. oktober 2021 Hei, jeg vurderer å leie ut bilen min på nabobil og lurte på om andre her har gode/dårlige erfaringer? Jeg ble syk og arbeidsledig, og bilen står for det meste parkert (ute) nå, brukte den stort sett bare til og fra jobb. Bor ikke i Oslo sentrum, men ca 15 min med tbane fra sentrum. Maks 25 min med litt spasering. Bilen er ikke verdifull, og er ikke redd for skrammer og småbulker. Hadde vegret meg mer om det var en tesla haha. Men er diesel da, så risikerer vel at ingen vil ha den🤪 Anonymkode: f2235...90c
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2021 #2 Skrevet 1. oktober 2021 Jeg leide ut min gamle bil noen ganger. Den var 8 år gammel så jeg var aldri redd for skrammer. Det funka helt greit, men jeg synes det var litt styrete å skulle være hjemme og levere den fra meg, og ta den i mot. Mulig de har andre løsninger nå, dette var for noen år siden, men da jeg gjorde dette så måtte jeg møte leietagerne. Anonymkode: 4bcb0...498
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2021 #3 Skrevet 1. oktober 2021 AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Jeg leide ut min gamle bil noen ganger. Den var 8 år gammel så jeg var aldri redd for skrammer. Det funka helt greit, men jeg synes det var litt styrete å skulle være hjemme og levere den fra meg, og ta den i mot. Mulig de har andre løsninger nå, dette var for noen år siden, men da jeg gjorde dette så måtte jeg møte leietagerne. Anonymkode: 4bcb0...498 De kan innstallere noe greier i bilen slik at den kan åpnes via en app. Nei skrekk og gru; jeg ønsker ikke å bli låst til type 15 avtaler i mnd🌝🌝🌝 Anonymkode: f2235...90c
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2021 #4 Skrevet 2. oktober 2021 Hvordan er det med skatt? skatter man etter 10 000kr? noen som vet🙏 Anonymkode: f2235...90c
Million Skrevet 2. oktober 2021 #5 Skrevet 2. oktober 2021 En fyr jeg kjenner med Tesla tjente tusenvis av kroner i måneden på å leie ut bilen sin når han likevel ikke hadde bruk for den. Han bor i sentrum. Han nevnte ikke noe om skatt, så det vet jeg ikke noe om, men han fortalte om det som det var helt problemfritt å leie den bort rett som det var. Nevnte ingen problemer, skader eller tull.
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2021 #6 Skrevet 2. oktober 2021 Million skrev (1 time siden): En fyr jeg kjenner med Tesla tjente tusenvis av kroner i måneden på å leie ut bilen sin når han likevel ikke hadde bruk for den. Han bor i sentrum. Han nevnte ikke noe om skatt, så det vet jeg ikke noe om, men han fortalte om det som det var helt problemfritt å leie den bort rett som det var. Nevnte ingen problemer, skader eller tull. Jeg har en veninne som tjener noen tusen per mnd på å leie ut bilen bare noen dager. Aldri vært noe tull der heller. Mulig jeg er en skeptiker, men forventer alltid noe tull og kjipe opplevelser😅 Men tenker jeg kan ta sjansen og prøve🤷♀️ Anonymkode: f2235...90c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå