AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2021 #1 Skrevet 1. oktober 2021 Har lastet ned tinder nylig ved ett par anledninger, men sletter det fort igjen. Er det bare meg eller er utvalget av menn på tinder veldig dårlig nå? Da snakker jeg ikke kun om utseendet, men de jeg matcher med som er stort sett alle jeg sveiper høyre på, som igjen er 10% av de som er der inne, så ender det opp med at de skriver noe som setter meg helt ut, har ekstreme seksuelle preferanser, eller sier noe som får varsellampene til å lyse. Forstår jo at de fleste menn som er helt normalt kjekke og oppegående ofte opptatt, men ikke alle? De er ikke på tinder, hvor er de isåfall? Skjønner jeg må begynne å komme meg mer ut, for å treffe noen på tinder virker helt håpløst. Anonymkode: 60c23...e65 8
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2021 #2 Skrevet 1. oktober 2021 De som vil inn i et forhold, går nok ikke fri så lenge. De useriøse favner mange, men den seriøse trenger bare ett lykketreff, så er han borte fra Tinder. Hva om du prøver en annen 10%, bare for referansens skyld? Anonymkode: bfdc1...3fd 4
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2021 #3 Skrevet 1. oktober 2021 Alle de gode er opptatt. Anonymkode: 89fde...e24 13
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2021 #4 Skrevet 1. oktober 2021 Jeg tror ikke alle de gode er opptatt men kanskje de ikke er på Tinder. Jeg synes nettdating er kleint. Kunne aldri vært på Tinder. Anonymkode: f79b0...551 7
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2021 #5 Skrevet 1. oktober 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg tror ikke alle de gode er opptatt men kanskje de ikke er på Tinder. Jeg synes nettdating er kleint. Kunne aldri vært på Tinder. Anonymkode: f79b0...551 Er litt det jeg å begynner å tro. Anonymkode: 60c23...e65 2
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2021 #6 Skrevet 1. oktober 2021 Du har finn.no' s møtestedet ol. Virker som det er en god del mer seriøse folk enn værstingen tinder ihvertfall. Anonymkode: 360ed...6e5 2
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2021 #7 Skrevet 1. oktober 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Alle de gode er opptatt. Anonymkode: 89fde...e24 Men sjelden forhold varer evig, så noen av de blir jo ofte single igjen med tiden, men de er som personen under skriver, de er ikke på Tinder. Anonymkode: 60c23...e65
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2021 #8 Skrevet 1. oktober 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): De som vil inn i et forhold, går nok ikke fri så lenge. De useriøse favner mange, men den seriøse trenger bare ett lykketreff, så er han borte fra Tinder. Hva om du prøver en annen 10%, bare for referansens skyld? Anonymkode: bfdc1...3fd Mulig jeg har veldig høy preferanse, men de 90% jeg sveiper høyre, har noe i profilen sin som gjør det totalt uaktuelt å sveipe høyre. Feks, tekst som «Du må like mer enn vanilje» eller «😈😈» eller så har de ett utseendet som ikke appellerer til meg og jeg vet på forhånd at uansett hvor snill og grei, så ville det aldri funket, en må jo faktisk syntes personen er seksuelt attraktiv, selvom det ikke er det viktigste, men det MÅ være med. Så de 10% jeg da sveiper høyre og matcher med, viser seg å være som de første jeg nevnte, kun opptatt av ekstrem sex, eller sier noe som får varsellampene mine til å lyse. Anonymkode: 60c23...e65 7
norw Skrevet 1. oktober 2021 #9 Skrevet 1. oktober 2021 Litt ymse damer på Tinder også. Man må nok bare innse at Tinder gjenspeiler samfunnet og ikke tro at folk flest er så fantastiske. For meg er det en selvfølge å være på Tinder når jeg er singel. Jeg har lave forventninger, men er tilgjengelig i hvert fall. 10
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2021 #10 Skrevet 1. oktober 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Mulig jeg har veldig høy preferanse, men de 90% jeg sveiper høyre, har noe i profilen sin som gjør det totalt uaktuelt å sveipe høyre. Feks, tekst som «Du må like mer enn vanilje» eller «😈😈» eller så har de ett utseendet som ikke appellerer til meg og jeg vet på forhånd at uansett hvor snill og grei, så ville det aldri funket, en må jo faktisk syntes personen er seksuelt attraktiv, selvom det ikke er det viktigste, men det MÅ være med. Så de 10% jeg da sveiper høyre og matcher med, viser seg å være som de første jeg nevnte, kun opptatt av ekstrem sex, eller sier noe som får varsellampene mine til å lyse. Anonymkode: 60c23...e65 90% jeg sveiper venstre, skulle det stå. Anonymkode: 60c23...e65
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2021 #11 Skrevet 1. oktober 2021 norw skrev (1 minutt siden): Litt ymse damer på Tinder også. Man må nok bare innse at Tinder gjenspeiler samfunnet og ikke tro at folk flest er så fantastiske. For meg er det en selvfølge å være på Tinder når jeg er singel. Jeg har lave forventninger, men er tilgjengelig i hvert fall. Det vil jeg tro, er nok mange damer som ikke passer helt med det du ser etter. Vi har jo ulike preferanser. Tydeligvis vanskelig å skulle møte på den ene som treffer de fleste preferanse man har. Vi damer er nok litt mer selektive enn menn kanskje. Jeg vil ikke senke forventningene, jeg er mye heller singel eller går 10 år uten sex, enn å treffe noen jeg egentlig ikke er så gira på og jeg merker jo det at de jeg er gira på blir færre og færre 🙉 Anonymkode: 60c23...e65 3
norw Skrevet 1. oktober 2021 #12 Skrevet 1. oktober 2021 Du kan/bør senke forventningene, men beholde kravene om du vil 😆 3
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2021 #13 Skrevet 1. oktober 2021 Jeg tok han siste....😄 Som noen skriver, de som er "normale" og velfungerende er ikke single så veldig lenge. Anonymkode: c0e32...96e 4
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2021 #14 Skrevet 1. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg tok han siste....😄 Som noen skriver, de som er "normale" og velfungerende er ikke single så veldig lenge. Anonymkode: c0e32...96e Forståelig nok. Er så mye rart.. Vil bare finne en normalt utseendet mann, som liker å trene, være sosial, trofast, ikke er ekstrem i hverken det ene eller andre, ikke har rus eller gjeldsproblemer, som ikke som er selvsikker, men ikke høy på seg selv så det blir ufyselig. Men det vil jo 90% av andre kvinner også, så man må være kjapp ute har jeg skjønt. Anonymkode: 60c23...e65 9
Fluefisker1 Skrevet 1. oktober 2021 #15 Skrevet 1. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg tok han siste....😄 Som noen skriver, de som er "normale" og velfungerende er ikke single så veldig lenge. Anonymkode: c0e32...96e F**n… Da er jeg ikke normal… Jaja, sånn er det😁 3
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2021 #16 Skrevet 1. oktober 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg tok han siste....😄 Som noen skriver, de som er "normale" og velfungerende er ikke single så veldig lenge. Anonymkode: c0e32...96e Mange er jo også frivillig single eller som meg, ikke har møtt den man vil ha ennå. Men på Tinder har jeg inntrykk av at de som går igjen er i den kategorien du nevner. Anonymkode: 60c23...e65 1
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2021 #17 Skrevet 1. oktober 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Har lastet ned tinder nylig ved ett par anledninger, men sletter det fort igjen. Er det bare meg eller er utvalget av menn på tinder veldig dårlig nå? Da snakker jeg ikke kun om utseendet, men de jeg matcher med som er stort sett alle jeg sveiper høyre på, som igjen er 10% av de som er der inne, så ender det opp med at de skriver noe som setter meg helt ut, har ekstreme seksuelle preferanser, eller sier noe som får varsellampene til å lyse. Forstår jo at de fleste menn som er helt normalt kjekke og oppegående ofte opptatt, men ikke alle? De er ikke på tinder, hvor er de isåfall? Skjønner jeg må begynne å komme meg mer ut, for å treffe noen på tinder virker helt håpløst. Anonymkode: 60c23...e65 Hvorfor tror du menn skriver helt syke ting? Skriver du "Hei. Hvilke hobbyer har du?" så blir du slettet umiddelbart, ihvertfall av kvinnene som er topp 10%. For å vinne oppmerksomheten til de mest attraktive kvinnene på Tinder må man faktisk skrive noe helt sykt. Anonymkode: 7078b...791 6
Gjest ABM Skrevet 1. oktober 2021 #18 Skrevet 1. oktober 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Har lastet ned tinder nylig ved ett par anledninger, men sletter det fort igjen. Er det bare meg eller er utvalget av menn på tinder veldig dårlig nå? Da snakker jeg ikke kun om utseendet, men de jeg matcher med som er stort sett alle jeg sveiper høyre på, som igjen er 10% av de som er der inne, så ender det opp med at de skriver noe som setter meg helt ut, har ekstreme seksuelle preferanser, eller sier noe som får varsellampene til å lyse. Forstår jo at de fleste menn som er helt normalt kjekke og oppegående ofte opptatt, men ikke alle? De er ikke på tinder, hvor er de isåfall? Skjønner jeg må begynne å komme meg mer ut, for å treffe noen på tinder virker helt håpløst. Anonymkode: 60c23...e65 De seriøse mennene blir jo ikke fast inventar på Tinder...de finner jo det forholdet de er ute etter og sletter Tinder etterpå.. Det er tydeligvis de som er ute etter noe annet og er fast inventar der inne du matcher med da...?
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2021 #19 Skrevet 1. oktober 2021 Ifølge undersøkelser er kvinner på Tinder veldig samkjørte i hvem de liker, faktisk såpass at rundt 80% av menn ikke har suksess med appen i det hele tatt. Det kan jo hende de seriøse og "normale" er i denne gruppa, men hvis kun 20% eller deromkring er pene nok til å matche med kvinner er det jo klart at man sitter igjen med et veldig lite utvalg som "alle" sjekker ut. Jeg sliter også med å forstå at kvinner på Tinder er seriøse, for det er nesten ingen som har tekst som forteller noe som helst om hvem de er. Jeg tror ikke mer enn 3-4% av de kvinnelige profilene der inne har relevant tekst, og da er det jo strengt tatt 96-97% som faktisk ikke kan forvente å oppnå kontakt med seriøse menn. Er det kun utseendet man skal selge seg inn på kan man nesten ikke forvente noe annet enn sexprat, for i andre sammenhenger enn kun sex er det andre ting enn bare utseende som betyr noe. Anonymkode: a4900...93a 9
Gjest ABM Skrevet 1. oktober 2021 #20 Skrevet 1. oktober 2021 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Ifølge undersøkelser er kvinner på Tinder veldig samkjørte i hvem de liker, faktisk såpass at rundt 80% av menn ikke har suksess med appen i det hele tatt. Det kan jo hende de seriøse og "normale" er i denne gruppa, men hvis kun 20% eller deromkring er pene nok til å matche med kvinner er det jo klart at man sitter igjen med et veldig lite utvalg som "alle" sjekker ut. Jeg sliter også med å forstå at kvinner på Tinder er seriøse, for det er nesten ingen som har tekst som forteller noe som helst om hvem de er. Jeg tror ikke mer enn 3-4% av de kvinnelige profilene der inne har relevant tekst, og da er det jo strengt tatt 96-97% som faktisk ikke kan forvente å oppnå kontakt med seriøse menn. Er det kun utseendet man skal selge seg inn på kan man nesten ikke forvente noe annet enn sexprat, for i andre sammenhenger enn kun sex er det andre ting enn bare utseende som betyr noe. Anonymkode: a4900...93a Tror du ikke kvinner får nok treff som de gjør.?.kan det være nødvendig å legge nye 1000 frosker i beilerkøen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå