Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I år har jeg tenkt å gjøre litt om på julegavene, har lyst til å kjøpe inn fine papirposer hvor det står ''til verdens fineste mamma'' ''til verdens beste pappa'' ''til verdens mest omtenksomme søster'' og kjøpe inn hjemmelaget sjokolade, hjemmelaget såper, og  kanskje bake kjeks/karameller og ha på søte krukker jeg dekorerer selv :) Dette syns jeg er så koselig å få selv :) Er dette noe dere hadde satt pris på å fått? Eller blir det for kjedelig? 

Dette fordi de fleste har det meste og de selv sliter med å ønske seg noe hvert år. Jeg har ikke barn, men har tantebarn, og til de har jeg tenkt å kanskje legge med litt tegnesaker i tillegg eller noe jeg vet de får bruk for eller glede av i lang tid :) 

Anonymkode: 0d0db...412

• Liker 13
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hjemmelaget julegaver er stort sett 👍😊

Anonymkode: 0dece...a81

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Hjemmelaget julegaver er stort sett 👍😊

Anonymkode: 0dece...a81

😄  

• Liker 2
Skrevet

Jeg hadde blitt kjempe glad for dette 😀

• Liker 8
Skrevet

Hjemmelaget er jo bare veldig koselig! Blir også mer personlig også, føler jeg. Kjør på! 

Anonymkode: 49afe...b75

• Liker 3
Skrevet

Høres jo veldig koselig ut det. 😊

• Liker 2
Skrevet
34 minutter siden, AnonymBruker said:

kjøpe inn hjemmelaget sjokolade

Høres ut som fine gaver, men jeg tror muligens du har misforstått hva ordet "hjemmelaget" betyr.

Anonymkode: 249e2...926

• Liker 48
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Høres ut som fine gaver, men jeg tror muligens du har misforstått hva ordet "hjemmelaget" betyr.

Her gikk det litt fort på morgenkvisten men trøtte øyne, mente spiselige gaver som er laget lokalt, for eksempel jentene på tunet :) 

• Liker 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Her gikk det litt fort på morgenkvisten men trøtte øyne, mente spiselige gaver som er laget lokalt, for eksempel jentene på tunet :) 

Er bare noen som må kverulere og være frekke, ts. De aller fleste forstod hva du mente. Hjemmelagede gaver er kjempe fine!

Anonymkode: 49afe...b75

• Liker 9
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Hvis hun kjøper de av noen som har laget de hjemme, er de jo hjemmelaget uavhengig av om hun kjøper de eller ikke

Anonymkode: 81dc1...77d

• Liker 8
Skrevet

Jeg hadde blitt skuffet.

Anonymkode: d3322...8f4

• Liker 6
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er nok kjempefint uansett, høres godt ut. Er glad i spiselige gaver, da mye annet blir gaver bare for gavens skyld, og ikke er noe jeg trenger eller ønsker meg.

Men det hadde vært enda mer stas å fått en gave jeg visste var hjemmelaget, det blir noe ekstra spesielt ved å få gaver av noen som har laget den.

• Liker 2
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvis hun kjøper de av noen som har laget de hjemme, er de jo hjemmelaget uavhengig av om hun kjøper de eller ikke

Anonymkode: 81dc1...77d

Njoda, det er klart, men den kan strekkes langt. Flytter jeg inn i fabrikken til Lærum, blir ikke syltetøyet deres hjemmelaget av den grunn - for å sette det på spissen.

Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Njoda, det er klart, men den kan strekkes langt. Flytter jeg inn i fabrikken til Lærum, blir ikke syltetøyet deres hjemmelaget av den grunn - for å sette det på spissen.

Lerum*

Skrevet

Et år fikk jeg et glass med tørkede selvplukkede kantareller av min tante. Det var en superbra gaver og jeg kunne kose meg med den lenge, tilsatt i sausen ble det bare SÅ godt. Norsk skogsgull på glass 😄

Anonymkode: 67fec...a95

• Liker 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Jeg hadde blitt skuffet.

Anonymkode: d3322...8f4

Å hva forventer du? Noe som de har plukket ut fra en egen liste du har levert rundt? 

Anonymkode: 0c954...e01

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Bare jeg slipper å få pyntegjenstander, så er jeg fornøyd😅      Hadde blitt glad for en slik gave du beskriver 😊

• Liker 4
Skrevet

Så lenge du unngår pyntegjenstander hadde jeg vært fornøyd 😅 jeg har nok telysholdere! 

Anonymkode: 0c954...e01

• Liker 4
Skrevet

Jeg hadde ikke satt særlig pris på det. 

Jeg hadde satt pris på om vi kunne avtale at alle kjøpte sånne gaver til hverandre, så jeg slapp å stresse sånn med gaver før jul. 

Men hvis jeg skal legge tid, omtanke og penger i å finne gaver tilpasset alle andre, så vil jeg ha gave tilpasset meg tilbake. Jeg trenger ikke ei søt krukke med kjeks, da vil jeg heller ha en stekespade, den kan i det minste brukes til noe. Og kjøpt "hjemmelaget" sjokolade skjønner jeg ikke vitsen med, en Snickers er hundre ganger bedre enn Jentene på tunet. 

Anonymkode: facac...385

• Liker 11

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...