AnonymBruker Skrevet 30. september 2021 #1 Skrevet 30. september 2021 Altså etter at dere har hatt sex med en annen person og dere har kommet. Jeg er kvinne og er ofte veldig interessert i nærhæt, holde rundt, kose etter sex da jeg er full av godfølelsen. Men har litt ulike erfaringer med menn - noen synes rett og slett det var ubehagelig å ligge nært meg eller bli holdt rundt etter de var ferdige, noen sprang rett i dusjen og låste døra bak seg. Så hvordan er det for dere menn, er det mange som ikke liker kos og nærhet etter sex? Anonymkode: 2830c...4ed
Doktor Dyregod Skrevet 1. oktober 2021 #2 Skrevet 1. oktober 2021 Elsker å ligge å puste ut og kose etter en lang runde🥰 2
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2021 #3 Skrevet 1. oktober 2021 Samboeren min er helt avhengig av kos. Han elsker forsåvidt kos både før og etter og uavhengig av sex han da. "Åhhh. Kos på meg da." Anonymkode: 11fc7...28f 4
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2021 #4 Skrevet 1. oktober 2021 Da er han ikke forelsket i deg og ser på deg som tøm og røm. Ikke hengi deg til en mann om han ikke vil ha deg. En god mann holder rundt, spør om du har det fint og vil sove inntil deg. De som løper, sovner, vender ryggen ect er der kun for 1 ting. Kast slike menn i søpla og BLI KJENT med mannen før du kler deg naken til han! Anonymkode: d812d...c9a 2
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2021 #5 Skrevet 1. oktober 2021 Jeg liker å holde rundt eller ha min kjære på armen etter at jeg har kommet. Da er jeg sliten og salig. Anonymkode: 9bf1a...82a 1
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2021 #6 Skrevet 1. oktober 2021 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Da er han ikke forelsket i deg og ser på deg som tøm og røm. Ikke hengi deg til en mann om han ikke vil ha deg. En god mann holder rundt, spør om du har det fint og vil sove inntil deg. De som løper, sovner, vender ryggen ect er der kun for 1 ting. Kast slike menn i søpla og BLI KJENT med mannen før du kler deg naken til han! Anonymkode: d812d...c9a Nja. Har vært gift med en mann i over tjue år som ikke liker kos etterpå, så det er mer nyansert enn du antyder her. Anonymkode: 6f500...ef5 1
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2021 #7 Skrevet 1. oktober 2021 Vi er begge helt avhengige av nærhet og kos etter sex. Anonymkode: afff7...6d9
Fluefisker1 Skrevet 1. oktober 2021 #8 Skrevet 1. oktober 2021 Jeg er glad i nærhet, og for meg er nærhet mye mer enn sex. Det er hverdagsflørten - de små blikkene, kjærtegnene, klemmene og kyssene i løpet av dagen. Det er å ha en kjæreste i armkroken, klininga på sofaen og kos/småprat etter sex (med mindre det var en kjappis over kjøkkenbenken, det blir noe annet). Det er derfor jeg ikke gidder noe ff/fbw greier, da mister man mye av det deilige rundt som jeg liker så godt. 1
Katten.2.0 Skrevet 1. oktober 2021 #9 Skrevet 1. oktober 2021 Blir det for mye kos etter sex så sovner jeg. Så lenge det er greit, så er det ikke noe stress!
Illuminatum Skrevet 1. oktober 2021 #10 Skrevet 1. oktober 2021 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Altså etter at dere har hatt sex med en annen person og dere har kommet. Jeg er kvinne og er ofte veldig interessert i nærhæt, holde rundt, kose etter sex da jeg er full av godfølelsen. Men har litt ulike erfaringer med menn - noen synes rett og slett det var ubehagelig å ligge nært meg eller bli holdt rundt etter de var ferdige, noen sprang rett i dusjen og låste døra bak seg. Så hvordan er det for dere menn, er det mange som ikke liker kos og nærhet etter sex? Anonymkode: 2830c...4ed Joda, kos er bra og den beste kosen er å sove:-) 1
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2021 #12 Skrevet 1. oktober 2021 Alle jeg har hatt sex med har kost etterpå. Også ved one night stands og i uforpliktende forhold. Anonymkode: 9ffad...e0d
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2021 #14 Skrevet 1. oktober 2021 Jeg får også behov for å kose etterpå, men samtidig trenger jeg å kjøle meg litt ned. Vil kanskje ikke ligge helt tett omslynget. Anonymkode: d0a47...855
sicario Skrevet 1. oktober 2021 #15 Skrevet 1. oktober 2021 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Så hvordan er det for dere menn, er det mange som ikke liker kos og nærhet etter sex? Anonymkode: 2830c...4ed Har jo selvfølgelig ingen ting i mot det. Ikke et behov, men koselig det. problemet er at jeg blir så jævlig trøtt. Sovner raskt.
TheHairyToothfairy Skrevet 1. oktober 2021 #16 Skrevet 1. oktober 2021 jeg skal være helt ærlig, men med en vits. før i gamle dager før jeg ble gift og sånn der, så kunne jeg spøke det bort med en vits. "sex og drap hadde mye den samme effekten på folk. man tenker etterpå kun på hvordan man kommer seg vekk derfra mest mulig usynlig". og, ja, den vitsen er over toppen, lev med det. jeg virkelig hatet alt det som skjedde etterpå med smalltalk, pjusking og kosing etc. mest fordi jeg følte meg så utilpass, ikke fordi jeg nødvendigvis var så uinteressert i personen jeg var der sammen med. tvert imot, gjerne. men ja, jeg ville bare vekk. litt annerledes nå, hun jeg er gift med vet tross alt hvor jeg bor. dessuten er hun veldig hyggelig og sånn. og ja, vi har snakket om hvordan jeg hadde det "før henne".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå