AnonymBruker Skrevet 30. september 2021 #1 Skrevet 30. september 2021 Kjæresten min har et barn fra tidligere. Han har sagt at han ikke har kontakt med moren til barnet, utenom meldingsutveksling. De har 50/50 fordeling. Jeg har oppmuntret til at de burde prøve å få til å prate sammen i blant, for barnets beste og samarbeidets skyld. Han har fremstilt det som at de ikke klarer å prate sammen. I dag så jeg dem tilfeldigvis sammen på et kulturarrangement. Der var de sammen de 3 og dro derfra sammen. Han har ikke nevnt noe for meg, annet enn at han var der med datteren. Hva tenker dere? Flott at de samarbeider bedre, men hvorfor unngå å fortelle meg det? Eller burde jeg bli mistenksom til dette? Skjønner ikke hvorfor han skal lyve om det når jeg har vært såpass positiv til det Anonymkode: 1ae71...052
AnonymBruker Skrevet 30. september 2021 #2 Skrevet 30. september 2021 Jeg hadde konfrontert han. Det kan være en dum løgn for å unngå at du blir usikker, men løgn er løgn, og det er ikke greit. Anonymkode: 1865f...cc9 14
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2021 #3 Skrevet 1. oktober 2021 Høres ut som min eks, bortsett fra at det var en sønn Anonymkode: 908a5...0e3 2
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2021 #4 Skrevet 1. oktober 2021 Konfronter han. Be han være ærlig å spille med åpne kort mot deg ang eksen. om han lyver for å unngå å gjøre deg usikker er det nettopp dette han vil oppnå nå med løgn. alle skjønner med barn i bilde må det være kontakt, men slike løgner gjør meg skeptisk. Hvor lenge har det vært slutt mellom de og vet hun om deg? Anonymkode: 15dfe...9e5 5
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2021 #5 Skrevet 1. oktober 2021 Han har sikkert lest her inne, om hva nye kjærester synes om kontakt med barnas mor. Du burde konfrontere ham, så denne usikkerheten og troen på at du også er slik blir helt borte. Dumt å ha løgn i et forhold, og også helt unødvendig i dette tilfellet ser det ut til! Anonymkode: 557c4...27b 2
Gjest kruspersilletaco Skrevet 1. oktober 2021 #6 Skrevet 1. oktober 2021 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Kjæresten min har et barn fra tidligere. Han har sagt at han ikke har kontakt med moren til barnet, utenom meldingsutveksling. De har 50/50 fordeling. Jeg har oppmuntret til at de burde prøve å få til å prate sammen i blant, for barnets beste og samarbeidets skyld. Han har fremstilt det som at de ikke klarer å prate sammen. I dag så jeg dem tilfeldigvis sammen på et kulturarrangement. Der var de sammen de 3 og dro derfra sammen. Han har ikke nevnt noe for meg, annet enn at han var der med datteren. Hva tenker dere? Flott at de samarbeider bedre, men hvorfor unngå å fortelle meg det? Eller burde jeg bli mistenksom til dette? Skjønner ikke hvorfor han skal lyve om det når jeg har vært såpass positiv til det Anonymkode: 1ae71...052 Spør ham neste gang dere snakker hva han har funnet på i det siste og se hva han svarer. Unnlater han å fortelle, så vet du jo hva du har i vente....
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2021 #7 Skrevet 1. oktober 2021 Han lyver faktisk om kontakten/kommunikasjonen til moren til barnet. Dummeste jeg har sett. Det er nok for å pakke inn for at det skal se fint ut utad, og for å bevise deg at han er ferdig med hun. Men går bak ryggen din… han er en idiot! Anonymkode: f6a87...db4 3
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2021 #8 Skrevet 1. oktober 2021 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Kjæresten min har et barn fra tidligere. Han har sagt at han ikke har kontakt med moren til barnet, utenom meldingsutveksling. De har 50/50 fordeling. Jeg har oppmuntret til at de burde prøve å få til å prate sammen i blant, for barnets beste og samarbeidets skyld. Han har fremstilt det som at de ikke klarer å prate sammen. I dag så jeg dem tilfeldigvis sammen på et kulturarrangement. Der var de sammen de 3 og dro derfra sammen. Han har ikke nevnt noe for meg, annet enn at han var der med datteren. Hva tenker dere? Flott at de samarbeider bedre, men hvorfor unngå å fortelle meg det? Eller burde jeg bli mistenksom til dette? Skjønner ikke hvorfor han skal lyve om det når jeg har vært såpass positiv til det Anonymkode: 1ae71...052 Han er nok redd for drama så han holder deg utenfor dette. Dumt å lyve, for det er jo det som skaper drama. Jeg hadde bare sagt "så koselig å se dere sammen på det arrangementet, det var nok fint for barnet." Ikke noe mer enn bare det. Det kommer sikkert en forklaring på noe som var problematisk for han for å få det til eller noe. Han vil bare ikke ha drama, handler nok mer om gamle erfaringer enn om deg. Anonymkode: 6c867...2b7 7
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2021 #9 Skrevet 1. oktober 2021 Her har vi også 50/50 og kun meldingskontakt når vi absolutt må, men møtes vi på sosiale arenaer der barna også er til stede står vi alltid sammen og prater for at det utsted skal se ut for barna som vi har et godt samarbeid. Så jeg kan også si at vi kun har meldingskontakt, men plutselig bli observert sammen med barnefar der det utad ser ut som tipp topp strålende god stemning… Anonymkode: 456d5...fc2 2
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2021 #10 Skrevet 1. oktober 2021 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Skjønner ikke hvorfor han skal lyve om det når jeg har vært såpass positiv til det Jeg kunne vært han. Når jeg er dønn ærlig opplever jeg alltid at både samboeren og tidligere kjærester blåser ting opp på en måte som gjør at jeg angrer på at jeg fortalte noe i det hele tatt. Så blir det lett til at for å slippe å prate om noe som ikke er noe i 2 dager, så sier jeg ingen ting. Det er som om det blir feil uansett. Anonymkode: 52e00...d04
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2021 #11 Skrevet 1. oktober 2021 Jeg ville nok sagt noe slikt som: «Jeg så tilfeldigvis deg, barnet og moren på kulturarrangementet. Så fint for barnet at dere gikk sammen! Da går kanskje samarbeidet litt bedre nå?» Det er vanskelig å starte et nytt forhold når man har barn fra før. Han mener nok ikke å lyve, men er redd for drama og å gjøre deg usikker. Anonymkode: cd0b0...578 1
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2021 #12 Skrevet 1. oktober 2021 Har dere vært sammen lenge da? Og har det vært slutt mellom de lenge? Sikkert uskyldig, og vil kanskje ikke kalle det direkte løgn om du ikke har spurt direkte og fått "nei", men han unnlater jo å fortelle uansett. Med det sagt, min eks og jeg har barn sammen.. Han vil ha meg tilbake, han dater nok fordi jeg ikke tar han tilbake nå, det forteller han nok isåfall ikke til sine dates! Man har jo et bånd når man har barn og er ekstremt mange som finner sammen igjen selvom de møter nye. Men om dere har vært sammen lenge og det har vært slutt mellom de lenge burde du jo være trygg. Hva med å bare spørre han rett ut? Ikke gå rundt grøten. Anonymkode: 0c7cd...dd3
Gjest Mysticgirl Skrevet 1. oktober 2021 #13 Skrevet 1. oktober 2021 Veldig spesielt å lyve om dette, spesielt når du har vært positiv til kontakt med barnemor. Hadde spurt han rett ut!
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2021 #14 Skrevet 2. oktober 2021 Takk for svar og synsvinkler. Det hjalp meg litt. Jeg spurte han hvorfor han føler han må skjule det. Han svarte at det ikke er noe han har tenkt på som relevant. Men, jeg tror ikke det er sannheten, jeg tror han er redd for drama. Jeg tror ikke han vil innrømme å ha skjult noe med vilje, også for å unngå drama. Jeg har sagt at han fint kan være åpen om dette og gjort det tydelig at det blir mye mer drama, når ting kommer frem på andre måter. Hjertet mitt sank når jeg så dem den dagen og jeg ble veldig usikker. Det har jeg aldri tidligere vært, på hva slags relasjon de har. Men, etter dette så er jeg nok mer «på vakt», og det er jo veldig synd at det må være sånn. Men, han tror at alt er greit men jeg kommer til å følge litt med mer i fremtiden, om det er andre ting han også skjuler, dessverre. I hvert fall, han klarte å forklare meg grundig, slik at jeg virkelig tror han, at han er ferdig med barnets mor på den måten. Så, jeg skal ikke ha noen mistanker når det gjelder det videre. Men, om han er en fyr som skjuler ubehageligheter, det skal jeg se etter. Takk for hjelpen folkens😘 Anonymkode: 1ae71...052 1
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2021 #15 Skrevet 2. oktober 2021 Tips. Ikke lag drama hvis du trur det er det som er grunnen til at han ikke sa noe. Anonymkode: 9beec...1d2
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2021 #16 Skrevet 3. oktober 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Takk for svar og synsvinkler. Det hjalp meg litt. Jeg spurte han hvorfor han føler han må skjule det. Han svarte at det ikke er noe han har tenkt på som relevant. Men, jeg tror ikke det er sannheten, jeg tror han er redd for drama. Jeg tror ikke han vil innrømme å ha skjult noe med vilje, også for å unngå drama. Jeg har sagt at han fint kan være åpen om dette og gjort det tydelig at det blir mye mer drama, når ting kommer frem på andre måter. Hjertet mitt sank når jeg så dem den dagen og jeg ble veldig usikker. Det har jeg aldri tidligere vært, på hva slags relasjon de har. Men, etter dette så er jeg nok mer «på vakt», og det er jo veldig synd at det må være sånn. Men, han tror at alt er greit men jeg kommer til å følge litt med mer i fremtiden, om det er andre ting han også skjuler, dessverre. I hvert fall, han klarte å forklare meg grundig, slik at jeg virkelig tror han, at han er ferdig med barnets mor på den måten. Så, jeg skal ikke ha noen mistanker når det gjelder det videre. Men, om han er en fyr som skjuler ubehageligheter, det skal jeg se etter. Takk for hjelpen folkens😘 Anonymkode: 1ae71...052 Skjuler de små ting, så skjuler de større ting… Anonymkode: 56e59...895 2
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2021 #17 Skrevet 3. oktober 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Takk for svar og synsvinkler. Det hjalp meg litt. Jeg spurte han hvorfor han føler han må skjule det. Han svarte at det ikke er noe han har tenkt på som relevant. Men, jeg tror ikke det er sannheten, jeg tror han er redd for drama. Jeg tror ikke han vil innrømme å ha skjult noe med vilje, også for å unngå drama. Jeg har sagt at han fint kan være åpen om dette og gjort det tydelig at det blir mye mer drama, når ting kommer frem på andre måter. Hjertet mitt sank når jeg så dem den dagen og jeg ble veldig usikker. Det har jeg aldri tidligere vært, på hva slags relasjon de har. Men, etter dette så er jeg nok mer «på vakt», og det er jo veldig synd at det må være sånn. Men, han tror at alt er greit men jeg kommer til å følge litt med mer i fremtiden, om det er andre ting han også skjuler, dessverre. I hvert fall, han klarte å forklare meg grundig, slik at jeg virkelig tror han, at han er ferdig med barnets mor på den måten. Så, jeg skal ikke ha noen mistanker når det gjelder det videre. Men, om han er en fyr som skjuler ubehageligheter, det skal jeg se etter. Takk for hjelpen folkens😘 Anonymkode: 1ae71...052 Den usikkerheten du har nå, det var den han på en dum måte prøvde å unngå, tenker jeg. Anonymkode: 6c867...2b7 1
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2021 #18 Skrevet 3. oktober 2021 AnonymBruker skrev (På 1.10.2021 den 1.21): Kjæresten min har et barn fra tidligere. Han har sagt at han ikke har kontakt med moren til barnet, utenom meldingsutveksling. De har 50/50 fordeling. Jeg har oppmuntret til at de burde prøve å få til å prate sammen i blant, for barnets beste og samarbeidets skyld. Han har fremstilt det som at de ikke klarer å prate sammen. I dag så jeg dem tilfeldigvis sammen på et kulturarrangement. Der var de sammen de 3 og dro derfra sammen. Han har ikke nevnt noe for meg, annet enn at han var der med datteren. Hva tenker dere? Flott at de samarbeider bedre, men hvorfor unngå å fortelle meg det? Eller burde jeg bli mistenksom til dette? Skjønner ikke hvorfor han skal lyve om det når jeg har vært såpass positiv til det Anonymkode: 1ae71...052 Rare greier, og rart at du orker å være i ett spill... Det kan raskt ende at du kommer i samme situasjon... 50/50 etc. Anonymkode: 8150a...a28
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2021 #19 Skrevet 3. oktober 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Skjuler de små ting, så skjuler de større ting… Anonymkode: 56e59...895 Ikke nødvendigvis. Anonymkode: aa56d...431 1
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2021 #20 Skrevet 3. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Rare greier, og rart at du orker å være i ett spill... Det kan raskt ende at du kommer i samme situasjon... 50/50 etc. Anonymkode: 8150a...a28 Det er ikke et spill. Jeg er glad i han og jeg kommer ikke til å kaste hele forholdet, fordi han har gjort en dum tabbe. Men, jeg må jo ha øynene åpne for å se etter nye tabber..sikkert litt mer enn åpne. Utrolig dumt at det ble sånn! Anonymkode: 1ae71...052
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå