Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en veldig følsom person og hvis jeg gråter hovner øynene mine til de grader opp! Det er ingen andre som jeg kjenner som får slike øyne.. Det er bare noen få tårer og øynene mine er ekstremt hovne både over og under lenge etterpå. Øynene blir også kjempesmale.. Hvis jeg gråter litt en dag er øynene så fæle dagen etter også!! Hvorfor?? Dette er et veldig stort problem for meg!!! Er det noe jeg kan gjøre får å forhindre dette???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har det på samme måte. Blir helt rød i øynene og de er hovne resten av dagen og kanskje neste dag også.

Gnir du deg mye i øynene når du gråter? Kan være det i så fall.

Skrevet

Jeg har det også sånn. Kan ikke tørke tårene å tro at ingen ser at jeg har grått nei, for de røde og veldige hovne øynene synes veeeldig godt. Og de er sånn lenge. Jeg får i tillegg hovne lepper og rød nese og røde prikker rundt munn. Skulle nesten tro man var allergisk mot sine egne tårer...

Skrevet

Flere som har det sånn!!!

Jeg gråter ikke så ofte at det gjør noe, men det ble en del tårer i tiden etter bruddet med exen, og det var faktisk et problem i forhold til jobb etc, fordi bare et par tårer gjorde at øynene hovnet opp, har aldri sett det så ille eller hørt om noe så ille hos andre, og det tok omtrent et døgn før det ga seg.

Jeg prøvde (eksperimenterte...) å ikke la tårene få hvile et sekund engang på huden, tørke det bort med EN gang, men det kunne ikke ha noe med dette å gjøre, for det hjalp ikke, så det må være noe innvendig som noen av oss bare er født med ..(?) Jeg så verre ut enn elefantkvinnen...

Bare jeg ser på en trist film og det kommer EN tåre så er jeg litt opphovnet når jeg kommer ut av kinosalen. Veldig irriterende. :sur:

Skrevet

Jeg har det også slik, men jeg gråter meget sjelden. Noe som funker på opphovnede øyne er å legge potetskiver over øynene i en halvtimes tid.

Men kanskje litt upraktisk på kino...

Gjest Tristessa
Skrevet

Jeg har det også sånn! I alle fall dersom jeg gråter litt mer enn å la en tåre eller to renne... Ser så fryktelig ut, og det varer et stykke ut påfølgende dag. Aner ikke hva man kan gjøre med det. Håper bare ikke at jeg begynner å tute i bryllupet mitt, ser for meg bildene der ja. :roll:

Skrevet

Jeg har akkurat samme problemet. Hovne øyne og røde prikker i panna.. Godt å vite at det er flere "freaks" der ute! :lol:

Skrevet
Jeg har akkurat samme problemet. Hovne øyne og røde prikker i panna.. Godt å vite at det er flere "freaks" der ute!  :lol:

Her er en til :ler:

Kaldt vann får ned hevelsen hos meg.

Skrevet

Samme her. Ser helt forferdelig ut etter noen tårer.

Kaldt vann hjelper litt, men det eneste som virkelig hjelper er tid....

Skrevet

Jeg har ikke noe svar på hvorfor, men jeg blir alltid kjempehoven dagen etter hvis jeg gråter rett før jeg sovner. Vi snakker tennisballøyne.

Skrevet
Jeg har ikke noe svar på hvorfor, men jeg blir alltid kjempehoven dagen etter hvis jeg gråter rett før jeg sovner. Vi snakker tennisballøyne.

Samme her! Så underlig. Jeg blir mye mer hoven dersom jeg sover like etter jeg har grått, enn dersom det feks er tidlig på dagen og jeg er våken lenge etterpå. Hvorfor det mon tro?

Skrevet

Akkurat samme problem, ser ut som jeg har fått to stk blåveis nesten.... :icon_neutral:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...