AnonymBruker Skrevet 30. september 2021 #1 Skrevet 30. september 2021 I gårkveld slo jeg opp med kjæresten gjennom 2 år. To fantastiske år i lag, men vi er for forskjellige, har ulike behov og vil ulike ting.... men likevel... det er super vondt å slå opp... hvordan overlever jeg dette? Jeg får lyst å bare ringe han i morgen igjen, men jeg vet at å slå opp var det rette. Hvordan gå videre? Har noen noen tips? jeg føler meg så tom.. rutnene i lag blir borte.. jeg kommer til å bli helt satt ut når hverdagen treffer meg.. og stakkars han, men likevel, jeg tror han takler det bedre enn meg. Men tips? Første gang jeg opplever brudd? ;( - jente 21 - Anonymkode: 5da06...ae4
AnonymBruker Skrevet 30. september 2021 #2 Skrevet 30. september 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): I gårkveld slo jeg opp med kjæresten gjennom 2 år. To fantastiske år i lag, men vi er for forskjellige, har ulike behov og vil ulike ting.... men likevel... det er super vondt å slå opp... hvordan overlever jeg dette? Jeg får lyst å bare ringe han i morgen igjen, men jeg vet at å slå opp var det rette. Hvordan gå videre? Har noen noen tips? jeg føler meg så tom.. rutnene i lag blir borte.. jeg kommer til å bli helt satt ut når hverdagen treffer meg.. og stakkars han, men likevel, jeg tror han takler det bedre enn meg. Men tips? Første gang jeg opplever brudd? ;( - jente 21 - Anonymkode: 5da06...ae4 Kom deg videre Anonymkode: da06e...872
Emma_123 Skrevet 30. september 2021 #3 Skrevet 30. september 2021 Mitt tips er å planlegge litt artige ting med venner, ikke vær så mye alene om kveldene.. Å begynne rett på dating anbefaler jeg ikke.. bare slapp av... prøv litt nye hobbyer.. ❤️ 2
AnonymBruker Skrevet 30. september 2021 #4 Skrevet 30. september 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): I gårkveld slo jeg opp med kjæresten gjennom 2 år. To fantastiske år i lag, men vi er for forskjellige, har ulike behov og vil ulike ting.... men likevel... det er super vondt å slå opp... hvordan overlever jeg dette? Jeg får lyst å bare ringe han i morgen igjen, men jeg vet at å slå opp var det rette. Hvordan gå videre? Har noen noen tips? jeg føler meg så tom.. rutnene i lag blir borte.. jeg kommer til å bli helt satt ut når hverdagen treffer meg.. og stakkars han, men likevel, jeg tror han takler det bedre enn meg. Men tips? Første gang jeg opplever brudd? ;( - jente 21 - Anonymkode: 5da06...ae4 Det er vondt å slå opp, men, hvorfor tror du han takler det bedre enn deg? Høres ut som det var ditt valg, ikke hans… Anonymkode: 31b95...757 3
AnonymBruker Skrevet 30. september 2021 #5 Skrevet 30. september 2021 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Det er vondt å slå opp, men, hvorfor tror du han takler det bedre enn deg? Høres ut som det var ditt valg, ikke hans… Anonymkode: 31b95...757 Fordi han har gått gjennom brudd to ganger før, har et godt sosialt nettverk og det er flere jenter som sikkert hopper på han nå når han er singel.. Ikke at han har det lettere enn meg.. men jeg virker mer følsom som person.. jeg hadde nok også litt mer fremtidsdrømmer for oss.. så for meg å gifte meg med han... nå er jeg vare knekt og tom.. men vet likevel at det var riktig at vi slo opp... er som at hodet og hjertet vil ulike ting 😓 -Ts- Anonymkode: 5da06...ae4
AnonymBruker Skrevet 30. september 2021 #6 Skrevet 30. september 2021 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Kom deg videre Anonymkode: da06e...872 Har ikke kommet meg videre før. Har ikke opplevd brudd før.. tenker på han hele tiden.. what to do -Ts- Anonymkode: 5da06...ae4 2
AnonymBruker Skrevet 30. september 2021 #7 Skrevet 30. september 2021 Emma_123 skrev (27 minutter siden): Mitt tips er å planlegge litt artige ting med venner, ikke vær så mye alene om kveldene.. Å begynne rett på dating anbefaler jeg ikke.. bare slapp av... prøv litt nye hobbyer.. ❤️ Takk ❤️ skal få prøvd på det, i helgen vil jeg ikke takle å være alene.. -Ts- Anonymkode: 5da06...ae4 1
Silva Pluvialis Skrevet 30. september 2021 #8 Skrevet 30. september 2021 Kjærlighetssorg er vondt, men også noe de fleste opplever i løpet av livet. For de aller fleste er det vondt i starten, men så blir det gradvis bedre helt frem til det blekner helt. Ta deg tid til å sørge, men også til å gjøre noe godt for deg selv. Og snakk gjerne med noen hvis du trenger noen å lufte tanker med. ❤️ 3
AnonymBruker Skrevet 30. september 2021 #9 Skrevet 30. september 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Har ikke kommet meg videre før. Har ikke opplevd brudd før.. tenker på han hele tiden.. what to do -Ts- Anonymkode: 5da06...ae4 Kjære deg❤️ Et brudd gjør vondt, ikke bare det første bruddet, men alle brudd gjør vondt, så det er ikke sikkert eksen din har det lettere bare fordi han har opplevd brudd tidligere. Det kommer nok til å gjøre vondt lenge, men gradvis vil du føle på sorgen i kortere og kortere stunder av gangen, og gleden og lykken vil garantert komme tilbake, gradvis i større og større øyeblikk, lengre og lengre for hver gang, helt til du plutselig merker at savnet er borte😊 Bare la det få gjøre vondt nå, det er helt ok å gråte og være trist en stund, se filmer, spis god trøstemat, ring venninner og finn på noe sammen med dem, gjør ting du liker. Hvis du vet at dette var riktig, så er dette noe du bare må gjennom. Men du vokser på det, dette er en stor og viktig livserfaring. Jeg har selv kjent det på samme måte, jeg visste det var riktig å gjøre det slutt, men savnet han intenst og lenge likevel. Vi har jo blitt glad i personen vi har vært sammen med, og man har mange gode minner sammen, selv om man innerst inne vet at man ikke er riktig for hverandre. Så stol på magefølelsen, og se fremover😊 Ikke fall for fristelsen å gå tilbake til han, for da må du mest sannsynlig gjennom et nytt brudd igjen på et tidspunkt, og det vil gjøre minst like vondt. Så pass på deg selv og snakk med andre du har nær. Det kommer til å bli bra igjen, stol på det❤️ Anonymkode: afca0...6da 3
AnonymBruker Skrevet 30. september 2021 #10 Skrevet 30. september 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Takk ❤️ skal få prøvd på det, i helgen vil jeg ikke takle å være alene.. -Ts- Anonymkode: 5da06...ae4 Jo, du takler å være alene😊 Du takler mer enn du tror, bare vent å se hvor sterk og tøff du er❤️ Anonymkode: afca0...6da 3
AnonymBruker Skrevet 30. september 2021 #11 Skrevet 30. september 2021 Brudd gjør vondt, mitt tips er at det blir bedre med tiden, selv om det sikkert er det mest irriterende du kan høre nå. Vær snill med deg selv, tillatt deg å sørge. Beste rådet jeg har er noen gåturer i løpet av dagen for å klarne hodet. Finn på ting med venner og finn nye hobbyer. Ikke stress med å møte noen ny, bruk tiden på å bearbeide følelser. Få deg nok søvn og spis regelmessig, selv om mat ikke nødvendigvis frister. Unngå kontakt med eksen, det gjør det bare vondere og det tar lengre tid å bearbeide. Kan trøste deg med at det blir bedre, det blir bra til slutt❤️ Anonymkode: 57739...dd4 3
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2021 #12 Skrevet 1. oktober 2021 Så du dumpa ham fordi han ikke vil gifte seg med deg etter to fantastiske år? Anonymkode: e83a8...012 1
Eloise12345 Skrevet 1. oktober 2021 #13 Skrevet 1. oktober 2021 (endret) 11 hours ago, AnonymBruker said: Har ikke kommet meg videre før. Har ikke opplevd brudd før.. tenker på han hele tiden.. what to do -Ts- Anonymkode: 5da06...ae4 Brudd er veldig vanskelig. Dersom jeg var deg så ville ikke ha dumpet han om jeg fortsatt følte for å være med han. Men gjort er gjort, og det er jo ikke sikkert at du får han tilbake om du vil. Men er du sikker på at du gjorde det rette? Endret 1. oktober 2021 av Eloise12345
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå