Gå til innhold

Noen kvinner her inne som har en slik "sexdukke"?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei,, da ville jeg heller brukt penger på på kjøpe en sybian saddle.

Anonymkode: 25847...55b

Skrevet

Hvordan skal du ri den der? :klo: Hva sitter den fast i? 🤔 Må være en sabla heftig sugekopp dersom den der skal sitte fast når du rir ? :klo: 

Anonymkode: 5a680...2b6

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvordan skal du ri den der? :klo: Hva sitter den fast i? 🤔 Må være en sabla heftig sugekopp dersom den der skal sitte fast når du rir ? :klo: 

Anonymkode: 5a680...2b6

Den er tung, veier 6 kg eller noe. 

Anonymkode: ad475...4f1

Skrevet

Tror det hadde gitt meg like lite som å skrelle poteter. Minstekravet bør vel være puls?

• Liker 10
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Nei,, da ville jeg heller brukt penger på på kjøpe en sybian saddle.

Anonymkode: 25847...55b

Men hvor kan jeg gjemme den bort? Jo større, jo vanskeligere å gjemme 

Skrevet
visp skrev (Akkurat nå):

Tror det hadde gitt meg like lite som å skrelle poteter. Minstekravet bør vel være puls?

Menn ligger ikke med sånne damer som meg. Klarer ikke slappe av med menn uansett. Den der ville gitt meg mye 

• Liker 3
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Menn ligger ikke med sånne damer som meg. Klarer ikke slappe av med menn uansett. Den der ville gitt meg mye 

Mener du det? At du ville fått mye ut av det altså. Da bør du gå for det:)

Endret av visp
  • Liker 2
Skrevet
visp skrev (4 minutter siden):

Mener du det? At du ville fått mye ut av det altså. Da bør du gå for det:)

Savner som sagt å ri så da vil det gi meg mye å ha en sånn ja. 

• Liker 2
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Nei, noe sånt ville jeg aldri brukt penger på. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

https://www.nytelse.no/sexdukker/pipedream-extreme-fmh-dude/kvinner/

Vurderer veldig å kjøpe meg en slik. Men er usikker på hvor jeg eventuelt skal gjemme den når jeg ikke bruker den... Noen kvinner som har en slik? Er det verdt det? Savner å ri, og det er vanskelig å få til med dildo i senga. 

Hvem skal du gjemme den for? Hvis du er singel, så bare ha den på gulvet ved siden av senga, og putt den i en nøytral kasse når du får besøk.

• Liker 1
Skrevet

La den ligge i senga hele tiden. Hvis du ikke har besøk på soverommet likevel, er vel ikke det noe problem.

Ellers så har jeg en ekte stake som savner å bli ridd. Den har puls også.

Anonymkode: 3994b...110

Skrevet

Kan du ikke ha den under senga? Man har jo ikke potte der lenger.

Skrevet
Hulderen skrev (51 minutter siden):

Hvem skal du gjemme den for? Hvis du er singel, så bare ha den på gulvet ved siden av senga, og putt den i en nøytral kasse når du får besøk.

Har noen ganger besøk av familie og har tantebarn som plutselig kan finne på å gå inn på soverommet, det ville vært mistenksomt om jeg låste kanskje..

AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

La den ligge i senga hele tiden. Hvis du ikke har besøk på soverommet likevel, er vel ikke det noe problem.

Ellers så har jeg en ekte stake som savner å bli ridd. Den har puls også.

Det kan gå, tenkte ikke over det, men må låse soverommet da siden jeg har tantebarn som kan finne på å gå inn. 

du hadde ikke rørt meg med ildtang. Jeg holder meg til ikke levende peniser, hehe

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Har noen ganger besøk av familie og har tantebarn som plutselig kan finne på å gå inn på soverommet, det ville vært mistenksomt om jeg låste kanskje..

Det kan gå, tenkte ikke over det, men må låse soverommet da siden jeg har tantebarn som kan finne på å gå inn. 

du hadde ikke rørt meg med ildtang. Jeg holder meg til ikke levende peniser, hehe

Kunne vel sikkert ligget der mens du tok deg en ridetur.  

Gjest Elder Millennial
Skrevet

En Sybian er jo den ultimate sexleketøyet for jenter da 🤩 den hadde hvertfall jeg hatt om jeg kunne valgt på øverste hylle…. Nuvel😅

Ville ikke brukt penger på den du linket til, da ville jeg heller hatt en naturtro dildo med sugekopp 😄

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (På 1.10.2021 den 0.00):

https://www.nytelse.no/sexdukker/pipedream-extreme-fmh-dude/kvinner/

Vurderer veldig å kjøpe meg en slik. Men er usikker på hvor jeg eventuelt skal gjemme den når jeg ikke bruker den... Noen kvinner som har en slik? Er det verdt det? Savner å ri, og det er vanskelig å få til med dildo i senga. 

Jeg kjøpte en lignende sak til min tidligere kjæreste, og den fungerte bare godt. Hun brukte den mye når jeg ikke var hos henne, hun ble faktisk en mester til å ri... Så jeg vil påstå det er en god treningpartner inkl. nytelse.

Legge den i bunnen av kleskapet med en hånduk over skulle jo være tilstrekkelig? Barnesikring på skapdøra kan jo være greit  i tillegg...

Endret av Bamseklemmer
Skrevet

jeg må lære meg å slutte åpne linker uten å tenke meg om...
han så i alle fall veldig glad ut! 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Selvsagt kan du låse døra til soverommet ditt. Hvis du skulle få spørsmål om det, så bare sier du at du ikke ønsker at de skal leke der. Du trenger ikke å gi noen forklaring på det.

• Liker 2
Skrevet

Ryddet for innlegg av utestengt bruker og latterliggjøring.

Chantielle mod.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...