Gå til innhold

Drive for meg selv - tips?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lyst til å drive for meg selv. Men håndverk som - rørlegger, elektriker, snekker osv er helt uaktuelt. 

Er det noen som har tips til hva jeg kan begynne med? Helst nettbasert men må ikke være det. 

Anonymkode: 5828f...e91

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg driver for meg selv. Skriver artikler for et firma som lager typiske forbrukernettsteder med lettfattelig informasjon. 

Deilig jobb, helt greit betalt som deltidsjobb mens jeg studerer, og krever lite av meg.

Men jeg tror jeg var veldig heldig med denne klienten min. Det er ikke nødvendigvis en enkel bransje å få jobb i.

Anonymkode: dde8a...7f5

Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg driver for meg selv. Skriver artikler for et firma som lager typiske forbrukernettsteder med lettfattelig informasjon. 

Deilig jobb, helt greit betalt som deltidsjobb mens jeg studerer, og krever lite av meg.

Men jeg tror jeg var veldig heldig med denne klienten min. Det er ikke nødvendigvis en enkel bransje å få jobb i.

Interessant. Ikke noe du kan leve av kanskje? 

• Liker 1
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker said:

Interessant. Ikke noe du kan leve av kanskje? 

Tja, jeg vet ikke helt. Nå begrenser det seg av seg selv, siden jeg har studier og annen jobb i tillegg til firmaet mitt. Grunnen til at jeg ikke ønsker å ha dette som hovedinntekt er først og fremst at jeg går glipp av pensjon og sykepenger. Kunne jo opprettet AS, men det virker som mye styr. Jeg foretrekker rett og slett å være vanlig ansatt, det er mye lettere og billigere for meg.

Men klart, om du klarer å finne noe du brenner for så er det veldig gøy å drive for seg selv, men det er ikke sånn at det er nødvendigvis er noe luksus å være sin egen sjef.

Skrevet

Finn noe du brenner for er vel det viktigste for å lykkes. 

Anonymkode: e780f...b19

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...