Gå til innhold

Hvor mange vaksinedoser skal du ta?

Psilocybe

Hvor mange vaksinedoser skal du ta?   

132 stemmer

1. 1. Hvor mange vaksinedoser skal du ta?

• 0
      59
    • 1
      6
    • 2
      25
    • 3
      17
    • 4-9
      0
    • 10 eller flere
      25

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg tar de som kommer og er anbefalt av myndighetene. Foreløpig er det vel bare snakk om en 3. dose?

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hedvig88 skrev (3 minutter siden):

Har tatt 3. Tar de neste som eventuelt måtte komme og. 

Hvordan i allverden har du tatt 3? For å si det sånn jeg tok alle antibiotikakurene som legen gav meg, og jeg angrer bittert på det i ettertid med kroniske soppinfeksjoner, så har null tro på at jeg lege faktisk bryr seg om min individuelle helse igjen.

Fuck naturen og naturen fucker med deg, så enkelt er det. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hittil har jeg tatt én dose, og har ikke store motforestillinger mot å ta dose nummer to, så det er ikke sånn at jeg er konspiratorisk eller noe, men jeg tar heller ikke medisiner som jeg ikke ser et reellt behov for. Jeg pleier ikke å ta influensavaksinene som anbefales, og er veldig glad jeg ikke tok f.eks. svineinfluensavaksinen. Så jeg tror jeg ser an risikoen litt etterhvert. Man kommer langt med sunn fornuft.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krantz94 skrev (11 timer siden):

Jeg tar selvfølgelig så mange fagekspertisen mener er nødvendig.

Det samme. Har ikke noe som helst problem med å ta vaksine, verken den ene eller andre varianten.

Endret av Elaine Marley
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjenferdet skrev (26 minutter siden):

Jeg tar de som kommer og er anbefalt av myndighetene. Foreløpig er det vel bare snakk om en 3. dose?

Sannheten er heller at folk i risikogruppen må ta årlig koronavaksine. I første omgang sier vi tre doser for å ikke skremme folk.

Etterhvert vil koronavaksinen bli en del av den årlig influensavaksinen. Akkurat som det skjedde med svineinfluensa vaksine.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men blir vel ikke aktuelt med mange flere doser for de aller fleste enn så lenge, resten av verden trenger jo dosene.

Endret av Hatsumomo
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok 3. dose i forrige uke. Jeg går på immundempende medisiner og er altså i en av gruppene som er anbefalt en 3.dose. 

Jeg velger å stole på leger og vitenskapen, og ønsker ikke å risikere noe ved å bli smittet med korona. 

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er ikke i noen av risikosonene og er derfor godt hjulpet av å være fullvaksinert. Jeg ser ikke for meg på dette tidspunktet at jeg kommer til å ha behov for noe ytterligere vaksinering i år.

Ting kan endre seg, men foreløpig er dette over for meg. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 hours ago, Psilocybe said:

Det ligger an til boosterdoser, noe mange ser frem til. I den anledning lurte jeg på hvor mange doser Kvinneguidens brukere har planer om å ta. 

Så mange jeg blir tilbudt. For øyeblikket ingen flere utover de to jeg allerede har fått.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Fjellgjeita79

Så mange de anbefaler. Hvem er jeg til å tro at jeg vet bedre enn ekspertene? Jeg har de som trenges for å holde flokkimuniteten oppe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fjellgjeita79
Fjellgjeita79 skrev (Akkurat nå):

Så mange de anbefaler. Hvem er jeg til å tro at jeg vet bedre enn ekspertene? Jeg har de som trenges for å holde flokkimuniteten oppe.

*jeg tar de som trenges for å holde…skulle det stå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 hours ago, Jan890 said:

Sannheten er heller at folk i risikogruppen må ta årlig koronavaksine. I første omgang sier vi tre doser for å ikke skremme folk.

Etterhvert vil koronavaksinen bli en del av den årlig influensavaksinen. Akkurat som det skjedde med svineinfluensa vaksine.

Hvorfor i alle dager tror du at det skremmer folk i risikogruppen at koronavaksinen blir en del av den årlige vaksinen?

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ser ut til at korona vil bli en endemisk sykdom, så jeg kommer sannsynligvis til å ta en hvert år. Avhengig av hva fagfolkene anbefaler, selvfølgelig.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...