Gå til innhold

Hjelp! Hva er dette smågodtet?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei! 

rema 1000 her jeg bor, i rogaland, har i lang tid hatt inne et smågodt i smågodthylla (candy king) men nå finner jeg det ikke lenger.. ikke finner jeg det på hjemmesiden heller.. hjelp! Jeg må finne ut hvor jeg kan få tak i det før det forsvinner helt! 

beskrivelse: det er vegansk (tilfeldigvis) og er en litt sånn søtsur (mest søt) blanding av forskjellige figurer og smaker. En rund blå, et rosa hjerte, en grønn kaktus, og noen flere farger og fasonger. Veldig pastellfarget mix. Fantastisk god konsistens og bare veldig veldig NAM! Jeg er ikke glad i surt så vil ikke si at disse er sure, de er bare søte og med et sånn litt knasete søtt ‘’sukker’’ lag utenpå. Noen som vet hva jeg babler om her? Har goooglet meg grønn!

Endret av Offred
Videoannonse
Annonse
Skrevet
6 minutter siden, Mperle said:

Hm syns det var noe kjent med beskrivelsen, veldig godt godteri😋 Kan det være denne? 
https://askoservering.no/vare/5393194#/

Det er snakk om smågodt.

Anonymkode: d07f7...e92

• Liker 1
Skrevet
Mperle skrev (14 minutter siden):

Hm syns det var noe kjent med beskrivelsen, veldig godt godteri😋 Kan det være denne? 
https://askoservering.no/vare/5393194#/

Åh men vet du hva! Jeg fant akkuratt it hva blandingen heter, etter enda mer intens googling! Og det ser ut som at kanskje noe fra den blandingen er i den posen der!??

4D05A17C-3630-4D25-A22C-434A34D11544.png

Skrevet
Offred skrev (2 minutter siden):

Jaaaaaaa!!!!!!!!!!

Til info, den er da ikke vegansk, den inneholder gelatin.

Ble så glad da jeg leste innlegget ditt og tenkte at dette må jeg lete etter også. Jeg tåler ikke gelatin og da forsvinner drt meste av det gode godteriet. Er gelatin laget av noe annet enn gris står det.

Anonymkode: ac3f6...331

Skrevet
11 minutter siden, Offred said:

Åh men vet du hva! Jeg fant akkuratt it hva blandingen heter, etter enda mer intens googling! Og det ser ut som at kanskje noe fra den blandingen er i den posen der!??

4D05A17C-3630-4D25-A22C-434A34D11544.png

Så bra du fant ut av det! I den posen jeg linket til så er det iallefall kaktus, hjerte og munnen hvis jeg ikke husker helt feil. Muligens den blå rundingen også! Så hvis du ikke finner det i smågodthylla mer så er kanskje en slik pose et alternativ ! Jeg har kjøpt den på Meny ved et par anledninger 🙂

Skrevet (endret)

E: glem det 

Endret av Lisanna
Skrevet

God og Blandet fizzypop & Co. 

Anonymkode: 22779...363

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

God og Blandet fizzypop & Co. 

Godt * 

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Til info, den er da ikke vegansk, den inneholder gelatin.

Ble så glad da jeg leste innlegget ditt og tenkte at dette må jeg lete etter også. Jeg tåler ikke gelatin og da forsvinner drt meste av det gode godteriet. Er gelatin laget av noe annet enn gris står det.

Anonymkode: ac3f6...331

Jeg husker bare at det sto vegansk på hylla til candy king der dette lå oppi.. 

Skrevet
Offred skrev (1 time siden):

Da var det feilmerket! De er ikke veganske. Ikke en gang vegetarisk 

Anonymkode: 0f3c4...632

Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Da var det feilmerket! De er ikke veganske. Ikke en gang vegetarisk 

Huff så dumt! Jeg er ikke veganer men hadde jeg vært det så hadde jeg vært utrolig skuffa over den merkingen!

evt kan jeg ha sett feil også.. skal ikke se bort ifra det.. men mener selv at jeg så de var vegansk merket..

Skrevet
Offred skrev (16 timer siden):

står vegansk på den her også.. Hva faen

Anonymkode: ee6c5...0e8

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Har du dette smågodtet i butikken der du bor? Og det står vegansk på den greia det ligger oppi??????

Skrevet
4 minutter siden, Offred said:

Har du dette smågodtet i butikken der du bor? Og det står vegansk på den greia det ligger oppi??????

12 minutter siden, AnonymBruker said:

Kanskje det ikke er samme godteri men godteri som ligner? 

Anonymkode: 0ef16...30e

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Kanskje det ikke er samme godteri men godteri som ligner? 

Litt vanskelig og ta feil da.. siden bilde og alt jeg la ut lenger oppe viser det veldig detaljert? Uansett veldig rart hvis det er tilfelle at det står vegansk der også når det ikke er det..

Skrevet
41 minutter siden, Offred said:

Litt vanskelig og ta feil da.. siden bilde og alt jeg la ut lenger oppe viser det veldig detaljert? Uansett veldig rart hvis det er tilfelle at det står vegansk der også når det ikke er det..

Kanskje de har vegansk variant også da🤷🏼‍♀️

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Kanskje de har vegansk variant også da🤷🏼‍♀️

Nei det har de ikke

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...