Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk ikke gave på bursdagen min. Det er slutt etter mange år og ikke etter min avgjørelse, men vi bor fortsatt sammen i påvente av salg. Jeg synes det var litt rart. 

Anonymkode: 5b20c...c43

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De er ikke dine svigers. 

Anonymkode: 6f939...502

• Liker 9
Skrevet

Hmm, ja, kjemperart 🙈😂

Anonymkode: d590f...0a1

• Liker 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Fikk ikke gave på bursdagen min. Det er slutt etter mange år og ikke etter min avgjørelse, men vi bor fortsatt sammen i påvente av salg. Jeg synes det var litt rart. 

Jeg skjønner det er en sorg knyttet til dette, men det er sikkert vanskelig for dem også. At du ikke får gave er vel egentlig ganske naturlig.

Om det ikke er din avgjørelse å gjøre det slutt så kan det være viktig for de å vise at det er sin sønn de støtter i det her. 

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

De er ikke dine svigers. 

Anonymkode: 6f939...502

Eh, nei men det var for å forklare. Kunne godt skrevet eks. 

Skrevet
Raven.Writingdesk skrev (11 minutter siden):

Jeg skjønner det er en sorg knyttet til dette, men det er sikkert vanskelig for dem også. At du ikke får gave er vel egentlig ganske naturlig.

Om det ikke er din avgjørelse å gjøre det slutt så kan det være viktig for de å vise at det er sin sønn de støtter i det her. 

Jeg synes det var litt rart. Det var helt naturlig andre veien mtp at vi er venner og etter alle år. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Jeg synes det var litt rart. Det var helt naturlig andre veien mtp at vi er venner og etter alle år. 

Jeg skjønner. Det er ikke alltid lett akkurat det der. Det kan også være en dobbel sorg knyttet til både tapet av forholdet men også relasjoner man har bygd via partner. Har du snakket noe med dem etter bruddet om deres relasjon til deg? 

• Liker 1
Skrevet

Syns det er veldig leit og unaturlig i forhold til hva jeg selv hadde gjort som svigerforeldre, eks eller ikke. 

Dere bor tilogmed fortsatt sammen.

ihvertfall så lenge det her er snakk om mange år, man har da en relasjon til dem uavhengig av parforholdet?!

• Liker 1
Skrevet
Raven.Writingdesk skrev (På 1.10.2021 den 9.20):

Jeg skjønner. Det er ikke alltid lett akkurat det der. Det kan også være en dobbel sorg knyttet til både tapet av forholdet men også relasjoner man har bygd via partner. Har du snakket noe med dem etter bruddet om deres relasjon til deg? 

Nei, det tenker jeg kun blir høflig og kort når vi møtes. 

Skrevet
Misanthropis skrev (På 1.10.2021 den 9.23):

Syns det er veldig leit og unaturlig i forhold til hva jeg selv hadde gjort som svigerforeldre, eks eller ikke. 

Dere bor tilogmed fortsatt sammen.

ihvertfall så lenge det her er snakk om mange år, man har da en relasjon til dem uavhengig av parforholdet?!

Ja, jeg tenkte som deg. 

Skrevet

Jeg får fortsatt gave av ex svigermor. Men regner med dette blir borte ettehvert

Skrevet

Dine eks-svigerforeldre er da ikke skyldig deg noe! 😆

Litt rart at du i det hele tatt forventer noe. 

Anonymkode: 9445f...1a7

• Liker 1
Skrevet

Egentlig like greit med et rent brudd, også når det kommer til dette.

Eller ser du for deg at du også om fem år skal gi gaver til dem? Når skal det eventuelt fases ut? Det blir en klein situasjon før eller senere, uansett. 

Anonymkode: 46239...4d9

Skrevet

Merkelig ting å klage på. Mine svigerforeldre behandlet meg som dritt etter jeg hadde kjent dem i nesten 12 år; var jeg som avsluttet forholdet (ingen utroskap eller lignende). Sårende. Hadde aldri forventet en gave uansett dog. Hvis de forholder seg høflige og «nøytrale» må jeg si du er veldig heldig. 

Anonymkode: 6023b...109

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...